Tänään

SUBTV 00:15

Kävikö ihminen koskaan kuussa, vai oliko kyseessä vain Nasan orkestroima monimutkainen huijausoperaatio? Amerikkalaisdokumentissa pohditaan väittämiä, joiden mukaan kuvamateriaali yhdysvaltain kuulennoista 1960- ja 70-luvuilla toteutettiin salaisessa sotilastukikohdassa Nevadan autiomaassa. Ohjelmassa haastatellaan mm. USA:n kuuohjelmassa mukana olleita tiedemiehiä, jotka vakuuttavat kuulentojen olleen sekä teknisesti että fyysisesti mahdottomia. Myös Nasan edustajat pääsevät puolustamaan näkökantojaan.

7

942

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just just jooo

Salaliittoteorioista ainoat uskottavat teoriat liittyvät JFK:n murhaan. Muut salaliittoteoriat ovat täyttä höpötystä.

• mahdollista...

Onhan se huijaus mahdollista, mutta siihen kuluisi niin paljon voimavaroja sen huijauksen tekemiseen ja ylläpitämiseen että taitaa olla helpompi tosiaan käydä kuussa ja hoitaa asia pois päiväjärjestyksestä.

• Vuoden turhakejournalismipa...
      • ioioio

Katsoppa ohjelma ensin ja puhu vasta sitten.
        Kuussa ei käyty.

• ja hepposeksi havaittu
        ioioio kirjoitti:

Kuussa ei käyty.

N/A

• hhrehre
        ioioio kirjoitti:

Kuussa ei käyty.

Lukaiskaapa hörhöt vaikka tuo sivu, siellä kumotaan kaikki ohjelman idioottimaiset väitteet:

http://www.redzero.demon.co.uk/moonhoax/

• Psykopatologia
        hhrehre kirjoitti:

Lukaiskaapa hörhöt vaikka tuo sivu, siellä kumotaan kaikki ohjelman idioottimaiset väitteet:

http://www.redzero.demon.co.uk/moonhoax/

Jokaiselle ajattelevalle ihmiselle on täysin selvää, että ihminen ei ole käynyt kuussa. Ajatelkaa nyt: Jo vauhdin tarvitsisi olla niin huima, että ihmisen pää ei sellaista kestäisi; hän pyörtyisi ja ohjaisi avaruus-laivan pahimmassa tapauksessa kuun ohi!

Nikkilässä, jossa olin töissä, ylilääkäri höpötti jo 1969, että amerikkalaiset ovat avaruus-aluksessa kiertäneet kuun! - tätä hän piti aivan ainutlaatuisena suorituksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe