Mites on, syöttekö omenoita ym. hedelmiä kun olette vhh ruokavaliolla?
Itse syön oikeastaan joka päivä välipalaksi omenan...Tästä ilmeisesti on hieman eriäviä mielipiteitä, että pitäisikö tässä ruokavaliossa syödä omppuja...
Omenat
3
810
Vastaukset
- tähti
itse en ainenkaan vielä syö mitään hedelmiä hedelmäsokerin ja hiilareitten takia. olen ollut vhh:lla nyt kuukauden. varmaan aika henkilökohtaista, että mikä sopii kenellekin ja missä määrin..siis kokeilemalla selviää!
- tts
on ehkä parhaasta päästä jos haluaa hedelmiä syödä, keskiarvo vain 6,6g/100g:ssa hiilihydraatteja. Itse olen pysynyt vielä vihanneksissa. Kokeilemalla se oma linja löytyy.
- menhir
tyhjään vatsaan aina pari hedelmää, yleensä omena ja appelsiini. Sit jos joskus on vaikka joku kotileffailta kaverin kanssa niin otan ison kasan hedelmiä kun toinen syö sipsejä/karkkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.82494Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant762338- 2021314
- 1131144
- 721108
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig2351004Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211929Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �11874- 47799
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54796