Kertokaa minulle?

Tomas Puusepp

Miksi ihmeessä ostaisin luomua samalta kaikki maistuu. luomu on kallimpaa! ja jos joku perustelee sen terveydellisillä syillä niin just joo!!
asun pk seudulla ja kroppani on niin täynnä roinaa että luomu juurekset sitä ei pelasta!

3

584

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luomutyttö

ei luomun ainoa tarkotus ole ihmiselle terveempi kroppa. Luomulla ajatellaan luontoa ja eläinten hyvinvointia. luontoon ei mitään myrkkyjä ja eläimille mukavat elintilat. Luomu eläimet sää elää isolla laitumella kesät talvet toisin kun ne ei-luomut. Onhan n e luomut pikkusen kalliimpia mutta ajattele eläimiä ja luontoa, vaikka te pk seudulla asuvat sitä tuskin kauheesti osaa arvostaa..

• Matti Pekkarinen

• Luomu tuhoaa luonnon
        Matti Pekkarinen kirjoitti:

Kattava selvitys LUOMUsta on täällä: http://kotisivu.dnainternet.net/matpekk/

Matti

Erittäin selkeään muotoon olet saanut kerättyä monia tilastoja. Joistain kohdista vain katsoin, että osa saattaa olla hivenen vanhentunutta tietoa (kuten luomun hinta markoissa). Tämä ei tietenkään kumoa asiaa totaalisesti, yksittäiset lukuarvot ovat varmaan edelleen kohtuullisen samankaltaisia kuin esittämissäsi laskelmissa. (Tosin luomuviljelyn erityistukien nykyinen määrä olisi mielenkiintoista tietää.)

Jatka toki valitsemallasi tiellä, netti kun on jo aivan liian täynnä luomusta hurahtaneiden propagandasivuja - yksi vastapropagandasivu tasoittaa tilannetta jo hieman ;-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      165
      1770
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1330
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      965
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      887
    5. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      55
      796
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      747
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      745
    8. 89
      721
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      658
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      613
    Aihe