Terveellistä ja laihduttavaa on tämäkin ruoka:
500 g sian ihraa, 200 g voita, 200 g naudan rasvaa, 100 g lampaan rasvaa, 10 g jauhoja.
Voi sekä naudan ja lampaan rasvat sulatetaan ja kuumennetaan pannulla. Jauhoissa pyöritetty sian ihrakimpale laitetaan pannuun ja annetaan sulaa (siltä osin kuin sulaa) ja ruskistua.
Nautitaan suurella nautinnolla maustevoilla höytettynä. Jos haluat tästä Atkins-dieettireseptin VHH-reseptin sijasta, ruskista läski ilman jauhoja.
Resepti
Lirik
2
531
Vastaukset
- Lirik
Näitä reseptejä tulee ilmestymään tälle palstalle niin kauan kuin nimim. Kiril terrorisoi Kevyet herkut-palstaa erityisesti ja muitakin palstoja viesteillä, jotka eivät liity avattuun keskusteluun.
Ja jos ei se auta, alkaa näitä tulla alkuun kaksin- ja myöhemmin kolmin-, nelin- jne. kertaisesti Kirilin viesteihin verrattuna. - kuviokelluntaa
....yhden vai kahden hengen resepti? Neljälle se ei voi olla.
Vaikuttaa hyvältä ruoalta, kun treenaan kuviokelluntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298