Terveellistä ja laihduttavaa on tämäkin ruoka:
500 g sian ihraa, 200 g voita, 200 g naudan rasvaa, 100 g lampaan rasvaa, 10 g jauhoja.
Voi sekä naudan ja lampaan rasvat sulatetaan ja kuumennetaan pannulla. Jauhoissa pyöritetty sian ihrakimpale laitetaan pannuun ja annetaan sulaa (siltä osin kuin sulaa) ja ruskistua.
Nautitaan suurella nautinnolla maustevoilla höytettynä. Jos haluat tästä Atkins-dieettireseptin VHH-reseptin sijasta, ruskista läski ilman jauhoja.
Resepti
Lirik
2
567
Vastaukset 2
- Lirik
Näitä reseptejä tulee ilmestymään tälle palstalle niin kauan kuin nimim. Kiril terrorisoi Kevyet herkut-palstaa erityisesti ja muitakin palstoja viesteillä, jotka eivät liity avattuun keskusteluun.
Ja jos ei se auta, alkaa näitä tulla alkuun kaksin- ja myöhemmin kolmin-, nelin- jne. kertaisesti Kirilin viesteihin verrattuna. - kuviokelluntaa
....yhden vai kahden hengen resepti? Neljälle se ei voi olla.
Vaikuttaa hyvältä ruoalta, kun treenaan kuviokelluntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791692
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109893En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo96653Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520