Nyt pyhien aikaan voidaan tarkastella geopoliittista maailmaa ja sen menestymistä tämän uskonnollisen perinnön näkövinkkelistä.
Maittemme ja kansojemme menestys on selvästi uskonnon alunperin tarjoamien lakien ansiota.
Väitän minä. Voitteko osoittaa toisin?
Juutalais-kristillinen perintö
6
190
Vastaukset
Minusta länsimaisen kultturimme alkuperä löytyy antiikin Kreikasta ja Rooman vallan ajoilta. Siellä luotiin valtiojärjestelmät ja lait
Uskonto on ollut hyvinvoinnin ja kehityksen jarruna
aina ja on sitä edelleenkin. Uskonnolliset johtajat eivät ole koskaan pystyneetjohtamaan valtioita.
Oli inkvisitiota ja polttorovioita jne.
Kirkko onkin erotettu valtiosta. Raamattu tarjoaa kymmenen käskyä. Eipä niillä yhteiskuntia rakenneta eikä ihmisten hyvinvointia turvata.- mutusi
Raamattu tarjoaa kymmenen käskyä. Eipä niillä yhteiskuntia rakenneta eikä ihmisten hyvinvointia turvata////////////vai ei-- jos niita vain noudatettaisiin..
- Matti E Simonaho
Ei kristinuskolla ole mitää tekemistä IO käskyn kanssa - se rikkoi niitä kaikkia. Eikä kristinusko omista mitään, kaikki mitä sillä on, on Alkuperäisiltä Seurakunnilta - esi-vanhemmiltamme - varastettu tai kopioitu. Kaikki kirkot on rakennettu varastetulle maalle.
- Matti E Simonaho
Juutalais-kristillinen, onko se sama kuin
9 Minä tiedän sinun ahdistuksesi ja köyhyytesi - sinä olet kuitenkin rikas - ja mitä pilkkaa sinä kärsit niiltä, jotka sanovat olevansa juutalaisia, eivätkä ole, vaan ovat saatanan synagooga. - Ilmestyskirja Lain merkitykseen en ota kantaa, mutta länsimaissa syntynyt, kaikille tarkoitettu sosiaali- ja terveydenhuolto on ilmiselvästi evankeliumin siunauksellisesta vaikutuksesta syntynyt.
- urbancowpoi
ja niin on polttopaalut ja rotujalostamot ja kaasukammiotkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972