missä voisi harrastaa alottelija oulussa lentopalloa..? :/
lentopalloa oulussa
10
6132
Vastaukset
- vaikka
Oulussa tietääkseni ainakin kaksi seuraa junnuille, ONMKY ja Kisko.. mutta kysymys kuuluukin, mitä ikää Sinä olet.
- ....
14v
- Oulussa NMKY:llä sopiva por...
NMKY:llä tyttöjen vuoro maanantaisin klo 16:30-17:45 ja perjantaisin 17:45-19:00 Tuiran ala-asteella.
Tule ehottamasti matkaan, saatas uus pelaaja!
oon käyny tänä talvena- pallloilija
Hei,
Löytyykö tietoa vanhemmille tarkoitetusta lentopallojoukkueista Oulussa(ei välttämättä kilpailumielessä)? Olen nuorempana harrastanut
aktiivisesti n. 3 vuotta joukkueessa, mutta
nyt 6 vuoden tauon jälkeen, 21 vuotiaana, tekisi mieli taas pelailla omaksi huviksi. Onko tälläisiä
porukoita Oulussa? - libresse up&go
pallloilija kirjoitti:
Hei,
Löytyykö tietoa vanhemmille tarkoitetusta lentopallojoukkueista Oulussa(ei välttämättä kilpailumielessä)? Olen nuorempana harrastanut
aktiivisesti n. 3 vuotta joukkueessa, mutta
nyt 6 vuoden tauon jälkeen, 21 vuotiaana, tekisi mieli taas pelailla omaksi huviksi. Onko tälläisiä
porukoita Oulussa?hei vain palloilija.
Jos et kilpailumielessä halu harrastaa, niin
2-sarjaa pelataan ainakin NMKY:ssä (www.onmky.net), kempeleen lentopallossa (www.kempeleenlentopallo.net) ja oulunsalon vasamassa (www.oulunsalonvasama.fi).
Ynniltä löytyy myös ainakin 3-sarja porukka, jossa on tosin vähän vanhempaa porukkaa. kakkosen porukka on lukioikäisiä ja sitä vanhempia.
Kiskossakin lienee jotain naisten toimintaa, mutta itte en niistä mittää tiijä.:) - Lentopalloonelämä
Onko vielä voimassa ja kenelle voi ilmottaa
- veteraaneille?
eli puulaakia tai muuten 5-sarjaa ikäluokissa alkaen 40 v. Onko tällaista sarjaa?
- Nimetön
pelaan itse oulunsalon vasama b-poika nii ollaan joukkueen kanssa tuomaroitu sen ikäsiä oulusta tulevaa joukkuetta, sen nimi tais olla tervalentis
- pelaamaan
Kiskolla on naisten harrasteryhmä kaikenikäisille, kaikenkokoisille ja kaikenlaisille pelaajille.
- Harrestelentopallo
Onko Oulussa puulaaki joukkuetta naisille, olen 24-vuotisa? Kerran tai kahdesti viikossa reenit ja puulaaki peleissä olisi kiva käydä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418