pastaa heseltä

....

kuinkahan toi hesen pastasysteemi toimii??..siis ainakin ideaparkissa on kokeluna pastabaari hesessä..keitetäänkö makaronit itse vai onko kyseessä joku valmis-mikropasta?

15

2242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .A.

      En edes halua tietää. *häpeää*

      • Onhan sekin vaivansa tehdä kotona sitä 10minuutin pastaa.:)


    • Siru

      Mitään varsinaista tietoa mulla ei ole, mutta mitä nyt olen nähnyt ketjuravintolan pastanvalmistusta muualla, niin homma tapahtuu siten että wokkipannulla lämmitetään raaka-aineita (esim. kana), lisätään tölkistä kastiketta ja perään vielä pakasteena tullutta valmiiksi keitettyä pastaa ja sekoitetaan. Samoin kun tietää miten hesessä ruoka valmistetaan en oikein jaksa uskoa että pastaankaan siellä ainakaan tuota enempää panostettaisiin, mahdollisesti jopa vähemmän.

      • Cracknel

        Itse työskentelen hesessä missä on Pastaexpress. Ja se ei todellakaan ole niinkuin tässä keskustelussa on pohdittu. Kastike tulee kaarinan keittiöltä pakasteena, samoin pastat, esikeitettynäinä. Me kuumennamme ne vesihauteessa ja sekoitamme wokkipannulla. Ja HYVÄÄ on. Kukaan ei oo viä tullu sanoon ettei olis hyvää.


      • Suosittelen
        Cracknel kirjoitti:

        Itse työskentelen hesessä missä on Pastaexpress. Ja se ei todellakaan ole niinkuin tässä keskustelussa on pohdittu. Kastike tulee kaarinan keittiöltä pakasteena, samoin pastat, esikeitettynäinä. Me kuumennamme ne vesihauteessa ja sekoitamme wokkipannulla. Ja HYVÄÄ on. Kukaan ei oo viä tullu sanoon ettei olis hyvää.

        Hesen Pollo Pasta on kerrassaan mahtavaa.
        Olen maistanut toki kaikkia, mutta kanapasta on suosikkini..Paras siis.
        Ei muutakun nokka kohti Heseä ja testaamaan herkullinen uutuus.


    • Heseläinen;)

      siis tästä Hesen pastasta,se on oikeasti suosittu mahtavan taivaallisen maukasta kannattaa oikeesti mennä kokeileen ennen kuin puhuu muuta:)Itse olen kaikkia kokeillut ja samanlaista ei saa kotona ainakaan itse jos teen.Ja se on uusi juttu mutta suosittu eri vaihtoehtoineen ja vie nälän todellakin!Ei sitää muuten tilattaisi!Samalla teitenkin kannattaa tilata muutakin Hesen menu kun on monipuolinen ja terveellinen suomalaista sen olla pitää:)

      • söisin joka päivä

        Olen ihan hämmästyksen lyömä, kun Hesen pasta on niin herkullista. Höyryävän kuumaa sen tietysti tulee olla, jotta siitä saa kaiken mahdollisen irti.

        On kyllä hyvin kehitelty resepti.

        Mukavasti keksitty myös ne pastan muodot, juuri siten, että niihin uppoaa sopivasti kastiketta sisään ja ne tuntuvat suussa mukavilta.


    • Namia on

      Menkää ihmeessä maistamaan
      Ideapark Lempäälä on ainakin yksi mistä olen saanut pastaa, ja ostan kyllä jos muuallakin tulee vastaan

      Ei ole mitään mikroruokaa!

      • Tuo pasta

        Hetken mietin että otanko vaki hampurilais aterian, mutta onneksi en ottanut koska Hesen pasta oli tosi positiivinen yllätys.
        Maistamaan vaan jokainen.
        Tampereen suunnalla en ole muualla nähnyt myytävän kun Ideaparkissa


      • Lätkäfani
        Tuo pasta kirjoitti:

        Hetken mietin että otanko vaki hampurilais aterian, mutta onneksi en ottanut koska Hesen pasta oli tosi positiivinen yllätys.
        Maistamaan vaan jokainen.
        Tampereen suunnalla en ole muualla nähnyt myytävän kun Ideaparkissa

        .. mä löysin tommosen Hesepastan Hartwall Areenalla käydessäni. Oli muuten hyvää toi pollo-kanapasta!


      • herkut on monet
        Tuo pasta kirjoitti:

        Hetken mietin että otanko vaki hampurilais aterian, mutta onneksi en ottanut koska Hesen pasta oli tosi positiivinen yllätys.
        Maistamaan vaan jokainen.
        Tampereen suunnalla en ole muualla nähnyt myytävän kun Ideaparkissa

        Tampereella saa Yliopistonkadun Hesburgista. Tammelassa. Siinä melkein kadunkulmassa, jossa toisella puolella ja VapaaValinta ja kadun kulmassa Praha-pubi tai joku pubi ja samalla puolella katua Makuuni, josta saa herkkujäätelöitä.

        Aika käsittätön pahvirasia myös, koska siinä se säilyy ihan tulikuumana noin 15 minuutin matkankin syömäpaikkaan.


      • merta edemmäksi

        Ei kukaan nyt mihinkään Lempäälään sentään lähde. Hullu ajatus.

        Tampereella saa Yliopistonkadun Hesburgista.


      • onko menu sama

        Onko Ideaparkin Hesessä useampi maku kuin kaupungilla?

        En edes tiennyt, että siellä on Hesburger. Ei varmaan ole kyllä mitkään erityisen hyvät aukioloajat.

        Ainakin monet sen pikkukaupat alkoivat mennä kiinni jo tuntia ennen sulkemisaikaa, joten oli aika tympeää kävellä katselemassa suljettuja liikkeitä. Ei kai yrittäjiä voi tietysti pakottaa pitämään liikettään auki, elleivät ne halua niitä pitää auki.


    • Turppeinen

      Oli muuten ihan maukasta ja koostumuskin, kuin kotona tehdyssä, mutta se "pieni" miinus oli, kun löysin annoksesta jotain kummaa ainetta mikä haisi kyllä aikalailla ei niin terveelliselle. En viitsi enää kokeilla

    • pasta carbonara

      En tiedä, mutta se on ihan älyttömän maukasta. Eikö edes kovin kova kaloripommikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe