Ulos syömään?

vasta-alkaja

Olen vasta aloittamassa VHH-ruokavaliota. Kysyn että mitä valitsette jos menette syömään ravintolaan tai kahvilaan tai hampurilaispaikkaan? Vai jätättekö menemättä näihin paikkoihin? Vai voiko dieetistä lipsua silloin tällöin, onko kokemuksia?

10

1635

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan miten haluat

      Saahan tuolla VHH-aatteen mukaan syödä jos haluaa esim. hapurilaisen nauttia ilman leipää ja sokeroituja maustekurkkuja. Eli hampurilainen olisi jännelihapihvi muutamalla salaattisuikaleella ja majoneesit päälle. Ranskanperunat ovatkin sitten syntilistalla numero ykkösen paikalla ja limonadit vievät sinut perikatoon riippumatta siitä onko ne makeutettu sokerilla vai aspartaamilla.

      Otit sitten tämän ruokavalion? Olisiko kannattanut harkita liikunnan lisäämistä sille tasolle, ettei tällaisia asioita tarvitsisi kysellä vaan satunnainen herkuttelu menisi ilman huonoa omaatuntoa ja anteeksipyytelyä "papistolta".

      • Mussuttaja.

        Eikös hampurilaispaikassa voi popsia niitä salaattejakin joita siellä on tarjolla?


      • menhir

        taitaa olla ihan yhtälailla sokereita ja jotain maissitärkkelyksiä ym. Ei hampurilaispaikoissa pysty noudattamaan dieettiä muuta kuin sillä salaatilla ilman majoneesia. Kannattaa siis käydä harvoin syömässä, tehdä kunnon poikkeus ja ostaa hamppariateria.


    • Tai_ga

      Helppoa,

      Pyydät vain perunan tai riisin sijaan kasviksia. Kyllä Hesassa ainakin ovat tottuneet kohtuuhyvin tällaiseen. Ja jopa eräässä ravintolassa tekivät mulle aina oman lounaan listan ulkopuolelta. Kyllä hyvä ravintoloitsija asiakaspalvelun priorisoi etusijalle :)

      • Elämantapa NOU

        Pizzeriassa juusto, tonnikala, kinkku, salami, katkaravut, eli vain täytteet lautaselle. Hesessä pihvi juusto ja salaatti. Vhh ei toimi laihdutuskuurina jos lipsuu, eli ketoosissa on oltava koko kuurin ajan, muutoin on vain haittaa terveydelle moisesta kuurista!


      • Tai_ga
        Elämantapa NOU kirjoitti:

        Pizzeriassa juusto, tonnikala, kinkku, salami, katkaravut, eli vain täytteet lautaselle. Hesessä pihvi juusto ja salaatti. Vhh ei toimi laihdutuskuurina jos lipsuu, eli ketoosissa on oltava koko kuurin ajan, muutoin on vain haittaa terveydelle moisesta kuurista!

        kaikki saman aatteen ihmisiksi.

        Ja ai niin... tuo VHH:han on saanut monen korvissa negatiivisen leiman. Mutta kuten jo totesin, OTTAKAA selvää mistä puhutte, ennen kun lätisette jotain muuta.

        GI-ruokavalion idea ei ainakaan ole olla ketoosissa.


      • menhir
        Tai_ga kirjoitti:

        kaikki saman aatteen ihmisiksi.

        Ja ai niin... tuo VHH:han on saanut monen korvissa negatiivisen leiman. Mutta kuten jo totesin, OTTAKAA selvää mistä puhutte, ennen kun lätisette jotain muuta.

        GI-ruokavalion idea ei ainakaan ole olla ketoosissa.

        Montignacin dieetin idea, vaikka se lasketaankin VHH:ksi.


      • Tai_ga

    • parhaat paikat

      Skitsoilin ulkonasyömisen suhteen VHH:n alkuvaiheessa. Nyt olen tullut siihen tulokseen että buffetkokemukseni ovat olleet ehdottomasti aina parhaimmat. Saat itse valita monipuolisesta valikoimasta mikä ruokavalioon sopii ja vaihtelua löytyy, kaikki buffeet ovat erilaisia.

      • vhh:sta huolimatta

        Enpä ole luopunut juuri mistään ulkona syötäessä, mitä en aiemminkaan syönyt.
        Perunaa en ole koskaan syönyt allergian takia. Olen vain jättänyt syömättä jos sitä ei ole voinut vaihtaa, näin on käynyt lähinnä joskus ulkomailla. Pihviä, riistaa, kasviksia, viiniä, juustoja, nam! tulee nälkä. Ei todellakaan ole vaikeaa, kun tutustuu VHH:n ruokavalion periaatteisiin kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4623
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe