Gootit

GothicGirl_94

Vähäx hei kaikki gootti kamat on hienoi ja sillee...Muutenkin tosi ihanaa. Kauanko ootte ollu goottina?!?!? Mä oon ainakin ollu kohta 2 kuukautta kun aloin kuunnella Cradle of Filthii

34

2191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstalaiset

      enää
      jaksaa
      edes
      naurahtaa

      niin
      helv-tin
      kulunut
      ja
      ennen
      kaikkea
      tylsä
      trolli

      hoh
      hoi
      jaa

      • kolmanteen

        onx gootit wannabe-viikinkejä?


      • Shillis
        kolmanteen kirjoitti:

        onx gootit wannabe-viikinkejä?

        vaan germaanilainen heimo, jotka jakautuivat kahteen pääryhmään. ;)


      • BubbleGirl

        Jopa minä olen jo kyllästynyt tuollaiseen pas***n.


      • Shillis
        BubbleGirl kirjoitti:

        Jopa minä olen jo kyllästynyt tuollaiseen pas***n.

        kieltämäti olen itekkin kyllästynyt noihin "gootit on ihkuja"-viesteihin, mutta minkäs teet...

        ... vai tarkoititko sittenkin mun viestä, BubbleGirl? :D


      • ´´´´´´´´´´
        BubbleGirl kirjoitti:

        Jopa minä olen jo kyllästynyt tuollaiseen pas***n.

        ´Gootit pääsiäispuvuissan alkaa olla kohta out. ;) http://irc-galleria.net/view.php?nick=UglyBetty&image_id=56813165
        tuossa tulee varmaankin olemaan jotain uutta suuntausta, vaikka näyttää noikin järkevämmiltä kuin nämä pellet ironmaiden paitojensa kanssa ja kajaalien jotka on vedetty leukaan asti


      • BubbleGirl
        ´´´´´´´´´´ kirjoitti:

        ´Gootit pääsiäispuvuissan alkaa olla kohta out. ;) http://irc-galleria.net/view.php?nick=UglyBetty&image_id=56813165
        tuossa tulee varmaankin olemaan jotain uutta suuntausta, vaikka näyttää noikin järkevämmiltä kuin nämä pellet ironmaiden paitojensa kanssa ja kajaalien jotka on vedetty leukaan asti

        Olen jo sanonut haisevan vastalauseeni tuosta mallistosta, enkä enää jankkaa sit täällä, mutta silti: tuo vaatetyyli on ihan kamala!


      • BubbleGirl
        Shillis kirjoitti:

        kieltämäti olen itekkin kyllästynyt noihin "gootit on ihkuja"-viesteihin, mutta minkäs teet...

        ... vai tarkoititko sittenkin mun viestä, BubbleGirl? :D

        Tarkoitin juuri näitä ''gootit on ihkuja'' -viestejä jotka mainitsit. Vielä viimeisimmän luettunani jaksoin vähän hymyillä, mutta nyt alkaa jo puuduttaa. Vanha juttu, ei se enää huvita. Miten joku edes jaksaa pistä tuollaista?


      • Kaeheita maskeja
        BubbleGirl kirjoitti:

        Olen jo sanonut haisevan vastalauseeni tuosta mallistosta, enkä enää jankkaa sit täällä, mutta silti: tuo vaatetyyli on ihan kamala!

        Vai...? Kyl ne vaatteet menee, mutta pitää tehd' joka päivä aivan saakelin paksu "sotamaalaus." Ei siinäkään ole järkeä, vai onko hieman epävarmoja olostaan

        Tämä on HUOM! Esimerkki.

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=Pahapeikko


      • harharhar
        BubbleGirl kirjoitti:

        Olen jo sanonut haisevan vastalauseeni tuosta mallistosta, enkä enää jankkaa sit täällä, mutta silti: tuo vaatetyyli on ihan kamala!

        No niin olet sinäkin. Olet muuten helvetin ruma.


      • HER har hullulujaa
        harharhar kirjoitti:

        No niin olet sinäkin. Olet muuten helvetin ruma.

        Et kai ole niin tyhmä, että et tiennyt tarkotastunut?


      • harharhar
        HER har hullulujaa kirjoitti:

        Et kai ole niin tyhmä, että et tiennyt tarkotastunut?

        Opettele kirjoittamaan.


      • BubbleGirl
        Kaeheita maskeja kirjoitti:

        Vai...? Kyl ne vaatteet menee, mutta pitää tehd' joka päivä aivan saakelin paksu "sotamaalaus." Ei siinäkään ole järkeä, vai onko hieman epävarmoja olostaan

        Tämä on HUOM! Esimerkki.

        http://irc-galleria.net/view.php?nick=Pahapeikko

        Minun meikkini ei muistuta sotamaalausta, vaikka toisinaan tahdonkin 'mällätä' kasvoni. Viihdyn voimakkaassa meikissä, minusta on ihanaa välillä laittautua siten, eikä se johdu epävarmuudesta, vaan enneminkin tahdostani erottua tavallisista pulliaisista.


      • BubbleGirl
        harharhar kirjoitti:

        No niin olet sinäkin. Olet muuten helvetin ruma.

        Rumuus, kuten myös kauneuskin on katsojan silmissä. Olen vähän itsekäs ja pidän itseäni ihan nättinä.
        Mutta kiitos oikein korrektista mielipiteestäsi.


      • twiggy84
        ´´´´´´´´´´ kirjoitti:

        ´Gootit pääsiäispuvuissan alkaa olla kohta out. ;) http://irc-galleria.net/view.php?nick=UglyBetty&image_id=56813165
        tuossa tulee varmaankin olemaan jotain uutta suuntausta, vaikka näyttää noikin järkevämmiltä kuin nämä pellet ironmaiden paitojensa kanssa ja kajaalien jotka on vedetty leukaan asti

        miten iron maiden-paidat muka gootteihin liittyy?


    • Hanna94

      Mäkin oon alkanu gootiks..tääl on ärsyttävää kun kukaan ei usko että 94- voi olla gootti! :O

      Mäkin kuuntelen tota Cradle of filthiä :D
      Toivottavasti sä ite et oo wannabe :S
      Ei siis pahalla..aattelin vaan xD

      • Eet sorry vaan

        "Lokeroituisi" johonkin tyyliin. Itse kuuntelen laidasta laitaan, mutta en ole mikään esim...Hevari tai hip hoppari.


    • diapolos

      Viillellä pitää vaikkei olisikaan gootti. Kahden kuukauden CoF:in kuuntelun lisäksi muista myös harrastaa saatanan palvontaa. Sitten olet aito troo.

    • Musiikkia

      Ja mä olem aito Jeesus. Tuollaista on joka paikassa, jotka väittää itsestään muuta

    • Gootti peikot ei tee

      Itsestään mitään suurta numeroa, koska haluavat pysyä "salaperäisinä" Te ette ainakaan tuon perusteella ole. Sorry, but i didn`t believe you.

    • ..minägootti..

      No ei todellakaan tarvitse viillellä! itse viiltelin monta vuotta ja joudui terapiiaan pitkäksi aikaa jotta sain viiltelyn lopetettua.. gootitkin saa käyttää omia aivojaan eikä tatvitse viillellä koska joku toinen gootti viiltelee :D

    • Lord Sidious

      Fantasia hahmot. Sith-lordit, Harry Potterin ja vielä esim Sormus aaveet. Potter edustaa magiaa ja näin ollen myös pimeyden puolta samassa ja kaikki nuo pukeutuu mustaan.

      • Shillis

        "Viillellä pitää vaikkei olisikaan gootti. Kahden kuukauden CoF:in kuuntelun lisäksi muista myös harrastaa saatanan palvontaa. Sitten olet aito troo."

        ..mä kyllä jo hyppäisisin katolta, jos sitä rääkynää joutuisin samassa talossa kuuntelemaan...

        Ja minä olen vieläkin siitä katkera etten päässytkkään velhokouluun, vaikka lähetinkin Harrylle postia !


      • Darth
        Shillis kirjoitti:

        "Viillellä pitää vaikkei olisikaan gootti. Kahden kuukauden CoF:in kuuntelun lisäksi muista myös harrastaa saatanan palvontaa. Sitten olet aito troo."

        ..mä kyllä jo hyppäisisin katolta, jos sitä rääkynää joutuisin samassa talossa kuuntelemaan...

        Ja minä olen vieläkin siitä katkera etten päässytkkään velhokouluun, vaikka lähetinkin Harrylle postia !

        Your are humor person...GREAT!


      • '''''''''
        Shillis kirjoitti:

        "Viillellä pitää vaikkei olisikaan gootti. Kahden kuukauden CoF:in kuuntelun lisäksi muista myös harrastaa saatanan palvontaa. Sitten olet aito troo."

        ..mä kyllä jo hyppäisisin katolta, jos sitä rääkynää joutuisin samassa talossa kuuntelemaan...

        Ja minä olen vieläkin siitä katkera etten päässytkkään velhokouluun, vaikka lähetinkin Harrylle postia !

        toi oli ihan mahtava kommentti!


    • iikk onpas ihq juttu.jee.

      Sä taidat vaa tahalles leikkii goottii ja ärsyttää meitä oikeita? Sit vielä väität että vihaat wannabeitä. Mun mielestä sä olet truupissis. Ja vittu, Cradle of Filthin kuunteleminen ei tee kestään goottia! Veikkaanpa, että salaisiin haaveisiisiisi kuuluu Antti Tuisku ja muut paskanjauhajat, eikä veren imeminen muista ihmisistä! Ja ei, ei ole oikea gootti jos ei viiltele. Senkö halusit kuulla? Nimimerkkiskin suorastaan huutaa "Hei vähäx ihq mä oon pissix vaik yritän olla gootti kosk mun frenditki o!! Vähäx oigeesti siidee!!!"
      Alko jo vituttaa. Mee ulos kamujes kanssa ja vaiha ne Cradlet Anttiin. Susta ei saa goottia tekemälläkään. Fuck off and die.

      • iiik onpas ihg joo puhun va...

        Tuuli takkien luvattu maa tämä on, eikä mikään goottia. Te vaan haluatte näyttää erilaisilta.


      • Kreamed KoRn

        Joo oon samaa mieltä. En ite pukeudu suoranaisesti gootiksi, pukeudun sinne suuntaan ja vähän hevarin suuntaan. Ei kai se ole paha homma jos kuuntelen cradle of filthin lisäksi: KoRnia, SLipknotia, slayeriä, children of bodomia, hiukan deathchainia (aloitin juuri) ja marilyn mansonia?


    • däm

      Oikeet gootit ottaa kirveen kätee ja lähtee tuhoon roomaa

      • Shillis

        "Nimimerkkiskin suorastaan huutaa "Hei vähäx ihq "mä oon pissix vaik yritän olla gootti kosk mun frenditki o!! Vähäx oigeesti siidee!!!"

        Voi ei, jäin kiinni! :-D

        Mutta kehotan vielä lukemaan edellisen viestini tarkemmin. ;-)

        ..mutta eivätkös gootit tuhonneet jo aikakautensa suuren Rooman? (tai sitten olen vain nukkunut historian tunnit!)


      • Tunneilla puhuttu
        Shillis kirjoitti:

        "Nimimerkkiskin suorastaan huutaa "Hei vähäx ihq "mä oon pissix vaik yritän olla gootti kosk mun frenditki o!! Vähäx oigeesti siidee!!!"

        Voi ei, jäin kiinni! :-D

        Mutta kehotan vielä lukemaan edellisen viestini tarkemmin. ;-)

        ..mutta eivätkös gootit tuhonneet jo aikakautensa suuren Rooman? (tai sitten olen vain nukkunut historian tunnit!)

        Mitään gooteista. Siel vaan venäläisiä haukutaan edelleen


    • yyzmooses

      Pitäisi tosiaan muistaa käydä useammin täällä... XD

    • Nazzy

      Eikös nää wannabe-gooti just täleen mainosta olevansa gootteja?

    • Damned_

      MIKSI kaikki wnb teiniXpellet tulevat tänne puhumaan, että kuuntelee Cardle of Filthiä?C.o.F ei ole goottimusiikkia.Se on saanut vaan sellaisen kuvan niistä musiikkivideoista.ÄLÄKÄ PLIIS RAISKAA LEMPIBÄNDIÄNI.Ok?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe