oliskos kellään tiedossa missä ois kuvia sellaisesta synttärikakusta joka passaisi 10v. pojalle? ajattelin itse tehdä mut olis kiva löytää hieman erikoisempi malli....
lasten synttärikakku?
2
2028
Vastaukset
- terveyseväs
Vuoraa kulho kelmulla ja lado siihen kuorittuja appelsiiniviipaleita (siis poikittain kukan muotoon leikattuja). Täytä sisus millä haluat; (kerma)rahkalla tai jugurtilla, liivatteen kanssa tietysti ja hedelmillä maustettuna. Ohje löytyy varmaan netistä, vähennät vaan sokeria makusi mukaan. Sitruslotan alkuperäinen versio on charlotte russe, siinä on kääretorttukupoli. Ei kovin VHH, mutta sitä voi soveltaa.
- terveellisempää...
Voipi olla vaikeata saada lapsia syömään vhh kakkuja, varsinkin jos ovat kylässä maistaneet perinteisiä. Hiilareita ja rasvoja voisit kyllä parantaa tavan kakussakin vaihtamalla sokerin fruktoosiin ja korvaamalla osan jauhoista liotetuilla kauraleseillä ja käyttämällä omega munia sekä sydnmerkittyä juoksevaa margariiniä. Ulkoasun voi muotoilla vaikka kulmikkaaksi autoksi;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219