WWW-sivujen tekoapua kaivataan

Tympiintynyt

Aion tehdä suuret WWW-sivut, mutta se ei tunnu yksin onnistuvan. Kaipaisin joltain apua, keneltä sujuisi WWW-sivujen teko moitteettomasti, ja tietäisi paljon tietotekniikasta ja elektroniikasta. Itse en tiedä elektroniikasta paljoakaan, joten oppaiden teko ei suju minulta, vaikka kuinka yritän. Kaikki oppaani ovat saaneet huonoa palautetta, koska minulla ei ole tarpeeksi kokemusta/tietoa.

WWW-sivun etusivulla olisi linkkejä, joista pääsee eri aihealueisiin, mutta myöskin omiin kotisivuihin, jos kyseiselle sivustolle sellaisia haluaa.

Ja kaikenlisäksi, minulla tuntuu olevan älyttömän paljon kotihommia, joten pyytäisin työvoimaa, tietenkin ilmaiseksi. Tämä ei tietenkään tarkoittaisi sitä, että minä laiskottelen ja muut tekevät sivuja. Heti kun kotihommistani pääsen, alan tekemään sivuja. Eli kaikki vapaa-aika menee taatusti kotisivujen tekoon.

Suurien julkisten kotisivujen teko tuntuu vaikealta, mutta kun 'henkilökuntaa' on enemmän, sujuu se vaivatta. Siksi kaipaankin apua. Tarkoituksena olisi tehdä MBnetin kaltainen sivusto, mutta ei nyt läheskään MBnettiä muistuttavaa.

Kyseiseisessä sivustossa (, jonka nimeä en siis voi paljastaa) on jo kotisivumuokkain tittelijärjestelmä, eli jos olet rekisteröitynyt administraattorin tunnuksilla, sivuja voit muokata kun kirjaudut sisään. Kun sivut ovat valmiit, sinut säilytetään administraattorina edelleen, joten mitään väliaikaista se ei ole. Rahallista palkkaa ei siis ole, mutta ei-rahallista palkkaa kyllä tulee: pääsee ylläpitämään valtavaa sivustoa, ja saada nimensä/lempinimensä julki. Monipuolista: mitä enemmän vaivautuu eteen, sitä suurempi palkka, koska: Mitä enemmän tekee työtä sivuston suhteen, sitä suurempi lopputulos, ja onhan mukavaa saada ylläpitää valtavaa sivustoa, ja saada nimensä julki, jos sitä haluaa.

Jos olet kiinnostunut tarjouksesta, lisää minut messenger-yhteystietoihin, niin puhutaan lisää. Osoitteeni:
[email protected]

PS. Tämä viesti voi vaikuttaa tyhmältä viestini kirjoitustyylin syystä ;)

PSS. Tarjous lakkaa olemasta, kun osoitteessa http://koti.mbnet.fi/~petap/ -lukee kissankokoisilla kirjaimilla "YLLÄPITÄJIÄ EI KAIVATA" :).

6

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohan on kyllä jo aika poskettomiin mittoihin venytettynä ajatus, joka yleensä muotoillaan tyyliin "hei mä on tehty MAAILMAN PARHAAT SIVUT joissa on ihan KAIKKEE ja siellä on foorumikin TULKAA KÄYMÄÄN ja hei laittakaa jotain sisältöö sinne tai meilatkaa vaikka kivoja kuvia tai jotain".

Nythän kerrot, että et osaa tehdä sisältöä, et ehdi tehdä www-sivuja ja olet tympiintynyt, mutta haluaisit että jotkut tekisivät sinulle ilmaiseksi sivut, jotka ovat niin kuin MBnet mutta ei sinne päinkään.

Tästä saisi hyvät naurut, jos ei tulisi mieleen, että joku ressukka voi moiseen hommaan todella ruveta.

• Tympiintynyt

siis asia ei ole niin, että en tee sivuja koska olen tympiintynyt. teenhän minä sivuja joka ainut päivä väh. 3h, mutta tekisin enemmän jos ehtisin. oppaiden teko on vain se joka ei suju, koska en osaa.

no on kait parasta tehdä ne sivut itse :(

• Tympiintynyt

Sanoit, että saisi makeat naurut jos avustajia tulisi. No nyt niitä on sitten jo eräästä toisesta paikasta tullut.

Lisäapuakin tosin voisi tulla.

Ei muuta x)

• eikös?

En ymmärrä, miksi joku, joka osaa ihan itse tehdä mainitsemiasi asioita, rupeaisi auttamaan jotakuta ventovierasta sen sijaan, että tekisi omia sivuja.

Kerro, jos tiedät.

• Avustaja

mä olen just se minkä tympiintynyt mainitsi.itse autan häntä vain siksi jotta saisimme yhdessä aikaan suuren sivuston.en kyllä tota henkilöä tunne millääntavalla mutta ei se mua haittaa.en kyllä tehnyt kun yhen oppaan:tietoturvaoppaan.ja sanoin tympiintyneelle mesessä että tt oppaaseen MUN NIMEÄ EI LAITETA.mutta nyt kun minä en ole hänen palveluksessaan niin sanoin että et millään saa aikaan mitään yksin ja silloin hän teki tt oppaan uudelleen ja koko sivuston uudelleen YKSIN!!!!!!!!!111.kyllä hän sivuja osaa tehdä jos vain haluaa.mutta ihmettelen miksi hän pyysi apua??

• mietintämyssy
        Avustaja kirjoitti:

mä olen just se minkä tympiintynyt mainitsi.itse autan häntä vain siksi jotta saisimme yhdessä aikaan suuren sivuston.en kyllä tota henkilöä tunne millääntavalla mutta ei se mua haittaa.en kyllä tehnyt kun yhen oppaan:tietoturvaoppaan.ja sanoin tympiintyneelle mesessä että tt oppaaseen MUN NIMEÄ EI LAITETA.mutta nyt kun minä en ole hänen palveluksessaan niin sanoin että et millään saa aikaan mitään yksin ja silloin hän teki tt oppaan uudelleen ja koko sivuston uudelleen YKSIN!!!!!!!!!111.kyllä hän sivuja osaa tehdä jos vain haluaa.mutta ihmettelen miksi hän pyysi apua??

Ovela työvoimaa pyytää ilmaiseksi:) Itse en takapuoltani liikuttaisi kotisivujen tähden ilmaiseksi, mainostoimistot pyytävät pienestäkin kotisivun teosta n.400-1000€ saati jotain mb-netin kokoista. Ja tuon kaiken siis tarjoutuisin tekemään ilmaiseksi ja rahat saisi toinen. ja p.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      920
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      833
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      263
      785
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      722
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      638
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      566
    8. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      566
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      22
      546
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      77
      544
    Aihe