Valkosipuli snack RIPS

-Joonas

Onko kukaan kokeillut uusia RIPS valkosipuli snacksejä? Mun mielestä oli aika vahva valkosipuli...voi kyl toimia hyvin valkosipulin ystäville, mut tiukkaa tavaraa mulle. 6% rasvaa on snacksinä tosin ihan hyvä juttu varmaan.

5

1896

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoitat?

      Koko Internet ei tunne tuollaista tuotetta. Mitäköhän olet kirjoittanut väärin?

      • -pontus

        www.rips.fi Tuote löytyy ainakin stockkan herkusta. Ihan hyvää, todellakin on aika vahva valkosipulin maku niissä. Hyvää on myös vähärasvaisuus meikälle. Hauskaa vappua kaikille.
        -Pontus


      • VB-71
        -pontus kirjoitti:

        www.rips.fi Tuote löytyy ainakin stockkan herkusta. Ihan hyvää, todellakin on aika vahva valkosipulin maku niissä. Hyvää on myös vähärasvaisuus meikälle. Hauskaa vappua kaikille.
        -Pontus

        Ite viime viikonloppuna söin noita ripsejä, ihan citymarketista tarttui mukaan. Olivat ihan ok, jotain uutta ja makukin ihan kohdallaan. Suht voimakas tosiaan tuo valkosipuli mutta hyvää...


      • torremolinos
        VB-71 kirjoitti:

        Ite viime viikonloppuna söin noita ripsejä, ihan citymarketista tarttui mukaan. Olivat ihan ok, jotain uutta ja makukin ihan kohdallaan. Suht voimakas tosiaan tuo valkosipuli mutta hyvää...

        Ripsejä, näitähän söisi vaikka kuinka... ilahduttavia ja tosi maukkaita.
        kesän sauna iltoihin kivoja ja rasvaa ei juuri ollenkaan. . Rukiinen on niin mahtavaa
        ja tuo valkosipuli taivaallista. Citymarketista minäkin näitä herkkuja haen.....


      • Jaana-82
        torremolinos kirjoitti:

        Ripsejä, näitähän söisi vaikka kuinka... ilahduttavia ja tosi maukkaita.
        kesän sauna iltoihin kivoja ja rasvaa ei juuri ollenkaan. . Rukiinen on niin mahtavaa
        ja tuo valkosipuli taivaallista. Citymarketista minäkin näitä herkkuja haen.....

        Olen näitä rips:jä syönyt kahta eri makua, valkosipu sekä juusto molemmat maistuvat pidemmän jauhamisen jälkee ihan samalta :/ !

        Kyllä, ihan tavalliset Sipsit maistuu paremmalta :) Estrella ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      3926
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      13
      2141
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      24
      1638
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1477
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1428
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      19
      1341
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1228
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1154
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1089
    10. 22
      1066
    Aihe