vieläkö muistatte noita ihania viattomuuden aikoja, jolloin ensimäisen kerran kuulitte ja kuuntelitte R.Smithiä kumppaneineen?
Oliko tuska suurempaa, varjot pidempiä, tukka tupeeratumpi kuin nyt?
cure-käävät
4
633
Vastaukset
- Shillis
Voi niitä aikoja.
Silloin oltiin vielä nuori ja kokematon.
Mutta siitä huolimatta olen mieleltäni aina nuori, vaikka rapistuukin ulkokuori.gravitaation vaikutus on selkeästi huomattavissa ihan joka paikassa, hienoinen lässähdys lienee läpi pyyhältänyt kuin musta-aukko...
Tuossapa vhs:ltä kuikuilin Orangea ja täytynee tunnustaa että on ollut videolla kökkö ohjaaja, kyllä sitä silloin osattiin. Kökköilykin oli jotenkin eteeristä ja läpiluotaavaa.
Nykyisin se vaan on.
- Cut here
Ne ajat ovat kaukaisia kun vielä tehtiin viattomalla asenteella hienoa ja synklkää pop-musiikkia.
- Shillis
Kaikki loppuu aikanaan. Samallalailla kävi kuin myös Christian Deathin kanssa. Paskaksi meni, kun Rozz riisti henkensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258