Haluaisin hieman valistaa teitä ystävät hyvät joogasta. On olemassa kahdenlaista joogaa, oikeaa ja väärää. Oikean joogan erottaa mm siitä, että se on ilmaista. Näin on Sahaja joogassa.
Varokaa kieroja huijareita, ja tulkaa aitoon oikeaan Sahaja joogan lämpimään ilmapiiriin. Sahaja jooga on alkuperäistä puhdasta ja jäljittelemätöntä. Muut maallistuneet joogat eivät voi tarjota sinulle oikeasti yhtään mitään. Vältä siis moisia huijauksia.
JAI SHREE MATA JI !!!
Oikea ja väärä jooga
8
1844
Vastaukset
- Ilmaiseksi?
Tarjoatko vapaaehtoisesti joogakursseja päivisin. Jos käyt vaikka töissä se saattaa olla hieman hankalaa. Entä onko sinulla joogan vetämiseen sopivat tilat? Talvisinkin?
Vai vedätkö tunteja asunnossasi vai jossain kommuunissa?
Maallistuneita ovat kaikki joogit suomessa vähän väkisinkin. Täällä ei vuokralla asuta ilmaiseksi tai kerjäämällä. Muutenkin hintataso on suhteellisen korkea. Ainakin jostain sossusta tai kelasta on rahoja ja tukia haettava. Onko tämä sitten siivelläelämistä?- eräs vain
... ei kannata etsiä logiikkaa, tai rehellisyyttä hänen postauksistaan.
- Vaippamies
eräs vain kirjoitti:
... ei kannata etsiä logiikkaa, tai rehellisyyttä hänen postauksistaan.
Niin, mikään ei ole ilmaista tässä maailmassa.
- maissa!
Kielletty kulttimaisuuden takia. Kannattaa vältellä.
There is not such as free lunch!- sahaaja
Ja kiinassa, - toistaiseksi.
Millaisissa maissa niitä ilmaisia lounaita syödään?
S. jooga on sellaista miksi ihmiset sen haluavat tehdä. Jos haluavat ahtaan kultin, saavat.
Voisi olla muutakin.
sahaja joogasta.
Minulla on jonkin verran kokemusta siitä.
En halua enää milloinkaan lähteä tiellä:"tyhjennä pääsi ja koe jotain suurta".
Minun mielestäni oikea tapa on perinteinen rukous.Sen voi tehdä ajatuksillaan,koska Jumalahan ei tarvitse ihmisten mongerrusta,mutta kyllä ääneen rukoilemisessa on enemmän "potkua".
Olen sen kokenut sahaja yoogan jälkeen.
Jeesus kuoli kerran ja nousi ylös taivaisiin,kerran ja on sen jälkeen istunut Jumalan valtaistuimen oikealla puolella.Ei Hän mene edes takaisin inkarnaatioissa.Jos niin olisi,joka kerta mitätöityisi Hänen kuolemansa hyöty ja ei se olisi enää ollenkaan sitä mihinkä Hän tuli kun tuli ihmiseksi.
Tämä sahaja yoogan guru on yksi monista niistä josta raamatun sivuilla varotetaan,että viimeisinä päivinä tulee ihmisiä jotka sanoo:"Jeesus on tuolla ja tuolla".Mutta sitä ei pidä uskoa.Se on eksytystä.
En kuulumihinkään lahkoon,mutta koen silti Jeesuksen turvan rinnallani joka päivä.
Siunausta kaikille etsiskelijöille.
Huutakaa avuksi Jeesuksen nimeä ei mitään guruja.- @man
Jeesus oli hyvä mies, mutta myös jo kuollut. Joten häntä on turha huutaa apuun, hän ei pääse.
Jos taas Kristusta huudat apuun, kannattaa huudot tosiaan tehdä ilman ääntä, koska huuto tulee kohdistaa sisäänpäin. Jeesus oli Kristus, miksi palvoa astiaa kun tulisi juoda sen vesi?
- jooga?
Tiedän että pimeä puoli on helpompi, mutta jotenkin se silti kiehtoo. Sitäpaitsi minun mestarini on kovempi kuin sinun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418