miksi ? eikö olisi vaivattovampaa tehä koulusa kaikille käyvää kasvishenrenkeittoa,ei sitä kinkkua ?
miksi hernekeittoon
8
2206
Vastaukset
- 14v Heinolasta
Se lihahan siihen hernekeittoon maun antaa ja onhan sitä kasvisvaihtoehtoja aina tarjolla.
- lexander
iso paha susi on ainoa, joka ei syö papuja, vaan ainoastaan lihaa.
- mummonleija
niinhän se tekkööp.. ;P
- Oku
että hernekeitto ilman lihaa ei ole hernekeittoa. Suurin osa jättäisi syömättä mauttoman keiton.
- "namis"
Hernekeitto on hernekeittoa jos siinä on herneitä! Liha on aivan turha lisäke. Itse en koskaan enää laita kotitekoiseen keittoon lihaa kun ilman on paljon parempaa.
- aivan.
"namis" kirjoitti:
Hernekeitto on hernekeittoa jos siinä on herneitä! Liha on aivan turha lisäke. Itse en koskaan enää laita kotitekoiseen keittoon lihaa kun ilman on paljon parempaa.
"Hernekeitto on hernekeittoa jos siinä on herneitä! Liha on aivan turha lisäke."
Näin se menee. Lihakeitto on erikseen.
- hermetyttö
Hernekeittoon laitetaan lihaa sen takia kun se kuuluu siihen. Joululta oli jäänyt sianpotka joka piti käyttää jollain tavalla ja niin sit viisat talon emmännät keiittelivät sitä yhdessä herneiden kanssa.
Nykyisin hernekeitonliha on kinkkuu, jauhelihaa tai palalihaa. Eikä enää mitään rasvapotkaa. keiton päällä ei killu enää läskin paloja. Olkaa onnellisa saatte tervellistä ruokaa.
Kasvishernekeitto on vaan uusi muunnos vanhasta perinteisetä ruasta - kuuluukin
hernekeittoon. Mutta meidän koulussa on hernekeittopäivinä aina kasvishernekeittoa kasvissyöjille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237