Vaikkei se kouluruoka nyt välttämättä mitään gourmetruokaa olekaan, niin ei mielestäni silti ole opettajan sopivaa sanoa kouluruokaa mauttomaksi mössöksi lasten kuullen.
Vastaukset 5
- kouluruoka on syötävää
hänellä on ollut sellainen mielipide, mitä sitten?
kyllähän kouluruoka on laadultaan useimmiten huonompaa kuin itse tehty kotiruoka, mutta ihan syötäväähän se on. ottaen myös huomioon että kouluruoka toteutetaan pienemmällä budjetilla kuin kotiruoka/ravintolamuona, kannattaa vain tyytyä siihen mitä tarjotaan. tai sitten pistät itse paremmaksi.- se on
paskaa se on ainakin täällä sen takia koska kaupunki säästää. edellisen päivän kastikkeet on seuraavan päivän makaronilaatikossa.
- luutu
se on kirjoitti:
paskaa se on ainakin täällä sen takia koska kaupunki säästää. edellisen päivän kastikkeet on seuraavan päivän makaronilaatikossa.
eikai se siitä silti paskaa tee.
miettisit vähä..
jos se ei riitä niin mieti enemmän.
- luutu
melko ajattelematonta hommaa kyllä.
ois tyytyväinen ku ylipäätään on mitä syödä.- maksavat
siitä ruuasta, minkä te koululaiset saatte ilmaiseksi. Niin onhan se totta, että muualla tarjottavat lounaat houkuttelevat.
Ruuan makua ei ainakaan paranna se, että se on syötävä samalla vahtien räkänokkapenikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552