Laihduttajan 'kevyt' aamupala

TuringApparatus

Joo, tuli tuossa huitaistua tavanomainen aamupala :
115g Palvikinkkua
79g Arkijuustoa
207g Kananmunaa
65g Paprikaa
44g Sipulia
25g Oliiviöljyä

Eikä kaloreita ole kuin 900 kcal ja hyvin jaksaa illansuulle asti ilman naposteltavia.
Morsmaikku on ollut ihan kauhuissaan mun laihdutusruokavaliosta mutta hyvin tässä laihtuu, pikku hiljaa.

6

4077

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha kokki

puutu näihin terveys ja laihdutusjuttuihin, mutta tuo kuulostaa aika hurjalta. Lähinnä tarkoitan verensokerisi tasapainoa. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

• Goya

Ehdottomasti!

• TuringApparatus
        Goya kirjoitti:

Ehdottomasti!

minkäänlaisia tuntemuksia että olisi potku loppunut kesken, kävin tunnin keilaamassa ja sen päälle 50 minuuttia kuntosalilla ja vielä pisteenä iin päälle 3 kilsan kävely. Kun pääsin kotiin niin ensin join proteiinipirtelön ja söin toisen runsaskalorisen aterian noin 650 kcal noin 20:30. Ei ole yhtään nälkä eikä huono olo, en usko että mulla on enää mitään verensokeria joka heittelisi ;-)

Kokeilin uutta ruokaa :
        Porsaan filepaistia 2 kappaletta (200g)
        Keitettyä lanttua 150 g (yritän perunan tilalle keksiä korviketta)
        Punajuurta 90 g
        Smetana - homejuusto - parsakastiketta 100g

Hyvää oli. Ja kun laihdutan nyt niin päivän kalorit tähän mennessä on 1700 ja mun peruskulutus on jo sekin 1850, saati sitten urheilut päälle.

• ruokavaliostasi
        TuringApparatus kirjoitti:

minkäänlaisia tuntemuksia että olisi potku loppunut kesken, kävin tunnin keilaamassa ja sen päälle 50 minuuttia kuntosalilla ja vielä pisteenä iin päälle 3 kilsan kävely. Kun pääsin kotiin niin ensin join proteiinipirtelön ja söin toisen runsaskalorisen aterian noin 650 kcal noin 20:30. Ei ole yhtään nälkä eikä huono olo, en usko että mulla on enää mitään verensokeria joka heittelisi ;-)

Kokeilin uutta ruokaa :
        Punajuurta 90 g

Hyvää oli. Ja kun laihdutan nyt niin päivän kalorit tähän mennessä on 1700 ja mun peruskulutus on jo sekin 1850, saati sitten urheilut päälle.

kun makaat polilla ja rintaa korventaa ja polttelee,siis mikäli olet enää tajuissasi!

• Kiril
        ruokavaliostasi kirjoitti:

kun makaat polilla ja rintaa korventaa ja polttelee,siis mikäli olet enää tajuissasi!

joutuu makaamaan jos muistaa pitää jokapäiväiset hiilihydraatit ja sokerit runsaina lautasmallissa. Syökää vaan suositusten mukaan lisää hiilihydraatteja ja monipuolisesti perunaa, niin kyllä verenpaine nousee ja kolesteroliarvot. Sitten voittekin liittyä niiden puolen miljoonan potilaan joukkoon, jotka jo syövät verenpaine- ja kolesterolilääkkeitä. Kun vielä jatkatte hiilarien mussuttamista yhdessä lääkkeiden kanssa niin sitten tulee diabetes. Kasvuennuste vuoteen 2010 mennessä on 70% lisää diabetespotilaita. Kyllä sitten jo viimeistään korventaa ja polttelee.

• palstalleen
        TuringApparatus kirjoitti:

Kokeilin uutta ruokaa :
        Punajuurta 90 g

Kyllä tämä ruokailu on varmaan hyvä niille, jotka keilaa tunnin 50 min.kuntosalilla 3 km kävely. Eikö näillä urheilijoilla pitäisi olla oma palsta, etteivät ala heidän neuvojansa noudattamaan ne, joiden urheilu muodostuu hiiren liikuttelusta, vessaan ja keittiöön kävelemisestä, mikä kuitenkin taitaa olla yleisempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      168
      6827
    2. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      55
      2235
    3. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      56
      2108
    4. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      60
      1219
    5. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      55
      1211
    6. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      352
      1210
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      14
      1091
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      960
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      948
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      947
    Aihe