13 VUOTIAASTA GOOTIKSI?

isosisko1

tuossa goottihenkinen pikkusisko kysäisi tänään että "voiko 13 vuotiaasta olla gootiksi?"
jäin pohtimaan asiaa joksikin aikaa.
mutta miten on, voiko tuon ikäinen olla gootti?
pikkusisko on aina ollut goottihenkinen, ja pukeutunut goottityylisiin vaatteisiin, ja kuuntelee useita goottibändejä; siouxie and the bansheesia, ja muita sellaisia. joten voiko tuon ikäinen tytön tyllerö olla gootti, jos itse tuntee olevansa?
minun mielestäni hän on gootti! olen itse 17 vuotias, ja kaveripiirissäni on useita gootteja.
joten satuin miettimään tuota asiaa... ..sanokaa te alan asian tuntiat minulle, että onko lapsesta gootiksi. ihan van uteliaisuuttani tulin kysymään.. niin olisi kiva saada vastauksia. huomaan kyllä että pikkusisko ei ole mikään wannabe, minusta hänessä on goottiainesta! hän itse sanoin tuossa yhtenä päivänä että hän ei pukeudu goottivaatteisiin, ja kuuntele kyseistä musiikkia sen takia, että se on niin cool, vaan hän sanoi itse tykkäävänsä sellaisesta, ja siksi pukeutuu goottivaatteisiin, ja kuuntelee goottimusaa.
kiitos kaikille, jotka vastaavat minulle!

17

1663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Frozencorpse

      Kyllä voi olla 13-v gootti, mutta yleisesti se ei tuon ikäsillä ole kovin uskottavaa siksi, koska tuo on juuri se ikä, jolloin aletaan ehkä jo etsiä sitä omaa minuutta ja omaa maailmaa, se voi olla vain etappi, jota kokeillaan, olisiko tämä minun juttuni? Jos se on, siitä kehitytään sitten isoiksi ja kasvetaan siihen maailmaan ja jossei niin ei. Tuossa iässä kehitys on muutenkin vielä kesken, joten en menisi lupaamaan tulevaisuutta, mutta aika näyttää. Toivon onnea..

      • isosisko1

        kiitos kovasti vastauksesta! ^^


    • diapolos

      Vitun noloa luokitella itseään esim. gootiksi. Jos tykkäät gootteilla, niin ole oma itsesi ja gootteile. Gootteilijat hakeutuu toistensa seuraan ja voilaa. Mutta ei voi silleen vain olla "gootti", tai voi mutta se on noloa.

      • sun painajais uni

        Ei ole noloa vittu >.< sinä et tajua diapolos mitään >.


      • diapolos
        sun painajais uni kirjoitti:

        Ei ole noloa vittu >.< sinä et tajua diapolos mitään >.

        Vitun noloa.


      • eternial
        diapolos kirjoitti:

        Vitun noloa.

        Niin. Prkl. Gootti on ihminen, joka ajattelee ns. 'goottilaisesti' eli jonka elämänkatsomus on gootteus. Musiikki ja esimerkiksi vaatteet ovat toissijainen asia. Ihminen voi olla gootti pukeutumatta mustaan ja tylliin. Mutta jos pukeutuu mustaan ei tarkoita, että olisi gootti. Kannattaapi lukea hiukan sitä, mistä se 'gootti'suuntaus on saanut alkunsa, keiden bändien toimesta, miksi ja milloin. (Sitä en jaksa tähän nyt luetella). Diapolos ei tosiaan tiedä mistään mitään. Onkin joku angstigothhevari uuh! :D


      • diapolos
        eternial kirjoitti:

        Niin. Prkl. Gootti on ihminen, joka ajattelee ns. 'goottilaisesti' eli jonka elämänkatsomus on gootteus. Musiikki ja esimerkiksi vaatteet ovat toissijainen asia. Ihminen voi olla gootti pukeutumatta mustaan ja tylliin. Mutta jos pukeutuu mustaan ei tarkoita, että olisi gootti. Kannattaapi lukea hiukan sitä, mistä se 'gootti'suuntaus on saanut alkunsa, keiden bändien toimesta, miksi ja milloin. (Sitä en jaksa tähän nyt luetella). Diapolos ei tosiaan tiedä mistään mitään. Onkin joku angstigothhevari uuh! :D

        Gootti on ihminen joka on homo


      • tommoi vaa
        diapolos kirjoitti:

        Gootti on ihminen joka on homo

        Tarkoitatko homolla sitä englanninkielistä sanaa ? Gay ? Koska se tarkoittaa myös iloista... :) Jep, olen iloinen emopissis joka leikkii kuuttia.. ^_^

        Ketjun aloittajalle, kuulostaa lupaavalta, näin omaan korvaani :)


      • ....
        diapolos kirjoitti:

        Gootti on ihminen joka on homo

        olispa näin! :( heteroilla on niiiiin paljon enemmän valinnanvaraa.


      • Utelias xD
        eternial kirjoitti:

        Niin. Prkl. Gootti on ihminen, joka ajattelee ns. 'goottilaisesti' eli jonka elämänkatsomus on gootteus. Musiikki ja esimerkiksi vaatteet ovat toissijainen asia. Ihminen voi olla gootti pukeutumatta mustaan ja tylliin. Mutta jos pukeutuu mustaan ei tarkoita, että olisi gootti. Kannattaapi lukea hiukan sitä, mistä se 'gootti'suuntaus on saanut alkunsa, keiden bändien toimesta, miksi ja milloin. (Sitä en jaksa tähän nyt luetella). Diapolos ei tosiaan tiedä mistään mitään. Onkin joku angstigothhevari uuh! :D

        Tarkoittaako goottilainen elämänkatsomus sitä, että ajattelee maailman olevan litteä ja maailmankaikkeuden keskus?


      • fdsssdfs
        Utelias xD kirjoitti:

        Tarkoittaako goottilainen elämänkatsomus sitä, että ajattelee maailman olevan litteä ja maailmankaikkeuden keskus?

        saanks mäki olla irc-serverin ylläpitäjä jos oon 16? hä? eiku, ajattelin vaan jotain kommata. taidan lähtee nukkuun ku kello on jo 10:44 ->


    • Tuossa iässä isojen leikkeihin

      Siinä mielessä, mutta goottius unohtuu sinulta, kun olet aikuinen.

    • Kremed KoRn

      Totta kai voi olla! itse olen 12vee ja pukeudun hevi/goottityyliin, mutten suoranaisesti. Miksei voisi?

      • Nimimerkki: kokemusta.

        Tahansa. Joten miettikää uudestaan parin vuoden päästä uudelleen.


    • Jippijaijei!

      Ihan normaaleilta murrosiän merkeiltä nuo vaikuttaa. Eiköhän kaikki gootit oo jotain väliltä 12-16 v. Voiko muun ikäset ollakaan? Heh!Kyllä tuo ajan kanssa menee ohi... Toivottavasti.. :)

    • katsa89

      KYLLÄ KAIKKI SAA OLLA SEMMOSIA KUN HALUAA MÄ ITE OON 12 JA MULLA ON SEMMOSET RANNEKKEET KÄSISSÄ JOISSA ON PIIKKEJÄ JOKU SANOO ETTÄ MÄ OON PENTU JOKA KOVISTELEE MUTTA JONKUN MIELESTÄ NÄYTÄN HYVÄLTÄ MUTTA MIKÄ OIKEUS SITTE VANHEMMILLA IHMISILLÄ OIS KÄYTTÄÄ TÄMMÖSIÄ RANNEKKEITA

    • zaukki

      Kyllä 13 vuotiaskin voi olla gootti jos haluu. itekkin oon jonkinlainen hevarin ja gootin välimuoto ja oo 13 =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe