Onko Rovaniemellä moottoripyörän huoltoliikkeitä? Suzukin merkkihuoltoa ei taida olla? Osaako joku suositella missä kannattaisi teetättää vuosihuolto Suzukille(öljynvaihto muut perusjutut)?
Moottoripyörähuoltoa?
8
3633
Vastaukset
- ???
Valtra on valtuutetu suzuki huolto,
Rovaniemen pienkone pienkoneKorjaamo/huolto
sekä roin-pyörä ja pienkone- Joitakin varaosia
Käsittääkseni sillä ei ole valtuutta huoltaa moottoripyöriä takuutapauksessa. Kaksipyöräisten osia sieltä ei saa.
- alakorkalontiellä
Vauhtikampe alakorkalontiellä loistavaa asiakaspalvelua osaava ja kohtelias liikkeenharjoittaja. Harmi kun en omista pyörää/kelkkaa niin en asioi kyseisessä liikkeessä mutta paljon oon hyvää kuullut tästä...
- öjyt
itse,anoastaan venttiilin säädöt korjaamolla
jos et itse osaa säätää.Älä maksa turhasta. - Motskarihuolto
ProBoost on moottoripyöriä rakentava/virittävä paja Rovaniemen CityMarketin läheisyydessä. Toinen yksityinen huoltava/korjaava tyyppi on Ounasvaaran Valintatalon läheisyydessä olevan pienen K-Marketin "takana".
- korjauksia
Aikas pätevä kaveri meinaan tuo, jälkimmäinen.
- yhnntr
Rovaniemellä taitaa olla se ja sama, vietkö huoltoon ollenkaan. Valohoitoa kummempaa ku tuskin on pyörään tehty? Laskun kyllä muistavat kirjottaa. Kyllä jos et ite saa öljyjä ja mahdollista suodatinta vaihettua, niin myy pyörä pois.
- en myy
Kaikilla ei ole mahdollisuutta kerrostalon pihalla niitä öljyjä vaihdella taloyhtiöltä voisi tulla sanomista, ei se iso homma ole eikä minusta kalliskaan, ilmanputsarin pesu ei oikein kylppärissä onnistu yms... valohoitoa tai ei niin kohtuu hinnalla olen selvinnyt, tosin olen tarkka mitä öljyä minun pyörään saa laittaa.Samallapa tulee tarkistettua pakovuodot ja venttiilitkin Talveksi pukkaan pyörän kaverin talliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 407003
- 323948
- 463347
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058