Oltiin perheen kanssa vierailulla Tampereella ja poikkesimme syömässä Näsinneulan ravintolassa. Samaan aikaan lähipöydässä ruokaili ravintola Demon henkilökuntaa. Porukka oli todella humalassa ja häiritseviä. Lauloivat ja huutelivat ja käyttäytivät muutoinkin sopimattomasti. Hieno tapa kunnioittaa muita laadukkaita ravintoloita?? Ruoka Demossa ei vielä ole niin hyvää että olisi varaa näin käyttäytyä. Minä en tule käyttämään kyseistä tähtiravintolaa enää omien asiakkaiden ruokkimiseen.
Ravintola Demon törkeää käytöstä
8
1316
Vastaukset
- J.K.
Pannaan mieleen, että täällä mustamaalataan paikkaa.
- toukkamies
kyseessä ei todellakaan ole mustamaalaaminen, vaan aito ihmetteleminen. Eikö ravintola henkilökunta ajattele toisia ravintoloissa kävijöitä, itse ruokailemassa käydessään. kohtelias käyttäytyminen pitäisi olla itsestään selvyys kuten myös muiden huomioon ottaminen. Muutenkin humalassa keskellä päivää lapsille suunnatussa maailmassa. Aikuiset Ihmiset kuitenkin asialla.
- qwertyuio****
toukkamies kirjoitti:
kyseessä ei todellakaan ole mustamaalaaminen, vaan aito ihmetteleminen. Eikö ravintola henkilökunta ajattele toisia ravintoloissa kävijöitä, itse ruokailemassa käydessään. kohtelias käyttäytyminen pitäisi olla itsestään selvyys kuten myös muiden huomioon ottaminen. Muutenkin humalassa keskellä päivää lapsille suunnatussa maailmassa. Aikuiset Ihmiset kuitenkin asialla.
Onhan se nyt kamalaa jos aikuiset ihmiset ovat vähän viihteellä. Siis haloo, melkeinpä jokaisessa firmassa on vähintään kerran vuodessa henksun bileet, ja silloin yleensä mennään ihmisten ilmoille ja ehkä jopa ravintolaankin. Ja yleensä henkilökuntajuhlissa tosiaan pidetään hauskaa ja juhlitaan. Minkälainen tiukkapipo pitää olla että vetää tuollaisesta herneen nenään? Sitäpaitsi otsikko on ihan harhaanjohtava, tuosta saa sellaisen kuvan että ravintola Demossa olisi ollut jotain törkeää käytöstä ja mitään sellaistahan ei ole tapahtunut.
- tältä kannalta:
Kuinka voit vaatia ravintola-alan ihmisiltä jotenkin erityistä käytöstä verrattuna kaikkiin muihin? Oletko ikinä ollut mukana tai seurannut sivusta, miten pankki- vakuutus- konsultointi- media- jne. alojen ihmiset käyttäytyvät firman virkistyspäivillä ravintoloissa ja muualla? Kyllä sielläkin lauletaan, huudetaan, melutaan, juoksutetaan henkilökuntaa, sotketaan ja aiheutetaan pahennusta niissä kanssaihmisissä jotka ovat siihen paheksuntaan taipuvaisia.
Ei ilmeisesti riitä, että ravintola-alan henkilöstön oletetaan työssään käyttäytyvän tahdikkaasti ja korrektisti: sama rooli täytyisi pitää yllä myös vapaa-ajalla. Muiden alojen ihmiset sen sijaan saavat kai käyttäytyä viihteellä ollessaan miten tahansa koska 'sehän nyt vaan on semmosta kun lähdetään firman porukalla juhlimaan, heh heh.'
Ja mitä se siihen Demon ruoan hyvyyteen liittyy, onko 'varaa' käyttäytyä jotenkin tai olla käyttäytymättä? Kun on 'tarpeeksi hyvä' tai 'tarpeeksi arvostettu', niin sitten saa käyttäytyä kuinka tahansa, niinkö? Toivottavasti et ole ihan tuota mieltä. - sikailijat
eivät voi olla oikeasti hyvän ravintolan henkilökuntaa. Se, että joku pankki tai vakuutusfirma sikailee juhlissaan, ei oikeuta ketään muuta tekemään itsestään ja pöytäseurueestaan moukkia. Yksi paha ei oikeuta toiseen pahaan, homma toimii juuri toisin päin.
Kun käyttäydyt itse hyvin ja tilanteeseen sopivasti niin voit olettaa muidenkin tekevän niin.
Demo - en tule enkä tuo viraita ravintolaanne, ennen kuin opitti käyttäytymään asiallisesti. Olisi ollut katastrofi jos olisi sattunut samana iltana Japanilais tukkuriryhmän kanssa samaan ravintolaan. Voi olla, että olisi tunnelma latistunut ja vieraat olisivat kokeneet tulleensa loukatuksi - ja se on lähes pahinta mitä voit tehdä Japanilaisille. Vika on isännän jos on viennyt vieraat paikkaan, jossa heitä ei asiakkaina arvosteta. Ravintola jonka henkilökunta ei osaa käyttäytyä toisen ravintolan asiakkaana, ei voi olla ravintola johon tuon vieraitani.
Oletan, että ravintolan muista asiakkaista tai henkilökunnasta ei tarvitse huolehtia silloin kun olen liikkeellä vieraiden kanssa. Nämä tilanteen ovat äärettömän tärkeitä, minulle ja yritykselleni.Eli ymmärsinkö oikein. Vapaalla oleva ravintolatyöntekijä/jät joka/jotka käyttäytyy huonosti, eivät voi olla hyviä asiakaspalvelijoita?
Mites sitten ne pankin, vakuutusyhtiön ym työläiset jotka käyvät "häiriköimässä" baareissa? Sun ajattelutavan mukaan Suomesta ei kovin montaa ammattitaitoista ihmistä löydy. Suurin osa ihmisistä kuitenkin hoitaa työnsä kiitettävästi, vaikka vapaalla välillä meneekin överiksi.
Totuus kun kuitenkin on se, että ammatista ja asemasta riippumatta huomattava osa ihmisistä ei osaa/halua/jaksa käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti kun ilmaista viinaa on tarjolla.
***ja se on lähes pahinta mitä voit tehdä Japanilaisille. Vika on isännän jos on viennyt vieraat paikkaan, jossa heitä ei asiakkaina arvosteta.***
Ymmärrän huolesi vieraiden viihtyvyydestä, mutta... (Ja tuntematta Japanilaista kulttuuria) Hehän eivät olisi tienneet kyseisten häiriköiden ammattia?! Ja paikan henkilökunta kuitenkin hoitanut hommansa asiallisesti. Eli loukkaantuvatko he myös isännälleen häiriköivistä asiakkaista? Eli onko häiriköivä asiakas heidän arvostustaan alentavaa?
Ja lopuksi. Pitkään ravintoloissa työskenneleenä sanon sinulle että: ÄLÄ OLETA! Tämän päivän ravintola käyttäytyminen on muuttunut niin paljon huonompaan suuntaan. Mitä vain voi sattua minkä tasoisessa paikassa tahansa.- RAvintolatyöntekijä
Janni kirjoitti:
Eli ymmärsinkö oikein. Vapaalla oleva ravintolatyöntekijä/jät joka/jotka käyttäytyy huonosti, eivät voi olla hyviä asiakaspalvelijoita?
Mites sitten ne pankin, vakuutusyhtiön ym työläiset jotka käyvät "häiriköimässä" baareissa? Sun ajattelutavan mukaan Suomesta ei kovin montaa ammattitaitoista ihmistä löydy. Suurin osa ihmisistä kuitenkin hoitaa työnsä kiitettävästi, vaikka vapaalla välillä meneekin överiksi.
Totuus kun kuitenkin on se, että ammatista ja asemasta riippumatta huomattava osa ihmisistä ei osaa/halua/jaksa käyttäytyä hyvien tapojen mukaisesti kun ilmaista viinaa on tarjolla.
***ja se on lähes pahinta mitä voit tehdä Japanilaisille. Vika on isännän jos on viennyt vieraat paikkaan, jossa heitä ei asiakkaina arvosteta.***
Ymmärrän huolesi vieraiden viihtyvyydestä, mutta... (Ja tuntematta Japanilaista kulttuuria) Hehän eivät olisi tienneet kyseisten häiriköiden ammattia?! Ja paikan henkilökunta kuitenkin hoitanut hommansa asiallisesti. Eli loukkaantuvatko he myös isännälleen häiriköivistä asiakkaista? Eli onko häiriköivä asiakas heidän arvostustaan alentavaa?
Ja lopuksi. Pitkään ravintoloissa työskenneleenä sanon sinulle että: ÄLÄ OLETA! Tämän päivän ravintola käyttäytyminen on muuttunut niin paljon huonompaan suuntaan. Mitä vain voi sattua minkä tasoisessa paikassa tahansa.on niin totta että ravintoloissa käyttäydytään huonosti nykypäivänä. Meidän ravintolan henkilökunnalla on tapana varata ruokailun ajaksi kabinetti jossa saa rauhalisemmin remastaa, sellaista se kuitenkin juhliessa on... ja sitten jatkopaikaksi valitaan joku sauna tai mökki jossa saa sitten käyttäytyä koko porukka miten haluaa häiritsemästä ulkopuolisia.
Kuulostaa ikävältä tuo demon henkilökunnan käytös ja ehdottaisin heillekin samaa käytäntöä, ihan niin kuin kaikille vakuutus- ym. alan ihmisille ja yrityksille. ei tarvii hävetä sitten seuraavalla kerralla omaa käyttäytymistään, eikä kukaan ala maalailla piruja yrityksen ylle täällä internetin ihmeellisessä maailmassa. Eikä varmaan parin asiakkaan menettäminen haittaa Demon kaltaisen ravintolan menstystä, joten saatte ainakin minulta luvan pysyä poissa. Ravintoloitsijat saattavat olla eri mieltä. - Toukkamies
tätä odotin että joku ymmärtää mielipiteeni. Ei ole ravintolan vika jos asiakkaat öykkäröivät, mutta asiakkaat saisivat hävetä omasta puolestaan, siksi toin asian esille. Ajatelkaapa itseänne. Menet maistraatissa avioon, juhlistat tilaisuutta pienellä 6 hengen porukalla ja päätät mennä ruokailemaan ravintola DEMO:on. Viereisessä pöydässä riehuu chez dominique henkilökunta itsensä Hans Välimäen johdolla hirveässä humalatilassa huudellen ja kommentoiden ruokia ja tarjoilijoita. Mukavaa hääpäivää. I rest my case.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664195
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121226Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006