BÄNDIN PERUSTUS

freaakk

Mulla oli bändi jossa olin laulajana mutta kaverit ei ottanut hommaa tosissaan ja kyllästyivät touhuun melko pian. Nyt etsin PUNK-henkisiä soittajia (joiden ei välttämättä tarvii ees osata soittaa kunhan kiinnostusta riittää siinä sitä yhessä oppii).Itse olen laulutaitoinen ja kitaraa osaan soittaa jonkun verran ja opin helposti uudet soittimet, mutta laulu tuntuu olevan mun juttu. Musamakua : Pelle Miljoona, Sex Pistols, Queen yms.Toivon että bändistä tulisi edustuskelponen ja että sinulla on jonkun moiset omat kamat, treenikämppä löytyy varmasti jos hommaan innokkaita löytyy. ELI ETSIN PUNK-HENKISTÄ RUMPALIA, BASISTIA JA KITARISTIA!siis tietysti myös kaveriksi tai ystäviksi. sukupuolella ei mitään väliä, ikäsi olisi hyvä olla 13 ja 16 vuoden väliltä. Läheltä helsinkiä mieluiten juuri helsingistä. Ite asun helsingissä ja ikää tulee ens elokuussa 15.(Joo ja älkää innokkaat muuttako mieltänne mun sähköpostin takia)ILMOTTAKAA HETI JOS KIINNOSTUITTE! 8)

3

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heavy punk rock

Mä voisin tulla rumpaliks kokemusta ja taitoa on, mut kerrohan ikä ja paikkakunta.

• heavy punk rock

nii ja kerro sukupuoli. Mä soitan enimmäkseen children of bodomin, lamb of godin ja cannibal corpsen tapasta musiikkia mut osaan kyl punk hevii tai punk rockii

• ggfn

kiinnostaisi kyllä muuten kovastikin mutta asun yli 400km päässä Helsingistä ja oon parikymppinen niin ikäskaalakaan ei osunut :/ mutta toivottavasti saat porukan kasaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      127
      2075
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1470
    3. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      65
      1169
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      11
      1079
    5. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      10
      1067
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      952
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      80
      819
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      817
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      741
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      681
    Aihe