Ohentuneet todella paljon siitä mitä olivat joskus. Olen niin kova stressaamaan ja olen jonkun verran alipainoinen mutta en tiedä kuinka paljon hiustenlähtö noista johtuu. Latvat varsinkin ovat tosi kuivat vaikka ne olisi juuri leikattu. syön paljon hedelmiä ja vihanneksia joten en usko että se minkään vitamiinin puute olisi. Rasvaakin olen lisännyt mutta sitäkin pitäisi kai enenmmän.
Käytän kampaamon shamppoota joka kiihdyttää hiustenkasvua päänahkaan laitettavaa hoitonestettä joka kiihdyttää myös. kosteuttavaa suihkutettavaa hoitoainetta mikä ei tunnu auttavan. Välillä teen tehohoidon mutta en kauheasti uskalla koska hiukset niin herkät. Kellään mitään vinkkejä miten saan hiustenlähdön loppumaan ? Tai mitä minun kannattaisi tehdä, odotella vaan painoa?
hiukset kuivat ja tippuu päästä :/
1
312
Vastaukset
- ja monivitamiini
Hiukset tarvitsevat vitamiineja, hivenaineita, rasvaa ja proteiinia. Syö järkevästi ja ota monivitamiini ja omega3-annos joka päivä.
Laihduttaessa tukka kärsii aina ja kunnon ruokaan palatessa vaikutus tukkaan tulee useamman kuukauden viiveellä.
Kuiva tukka kohenee kosteuttavilla tehohoidoilla. Näitä voi tehdä kuuriluontoisesti ensialkuun ja sitten vaikka kerran viikossa kun tilanne kohenee. Myös jätettävä latvahoitoaine on pitkätukkaisen pakollinen hankinta.
Millään hiustenkasvua kiihdyttävällä aineella et saa tukkaa kasvamaan, nämä vaikuttavat yleensä vain perinnölliseen hiustenlähtöön eikä sinunkaltaiseen itseaiheutettuun. Turhaan ärsytät päänahkaa ja hiuksia näillä tuotteila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243