Modifast-ateriankorvikkeet

ihana (lihava)

Terve vaan kaikille! Aloitin tänään Modifast-kuurin. Apteekista ei saanut kuin vaniljan ja parsan makuisia joten päätin kokeilla vanilijaa. Eihän se mitään hyvää ollut, mutta alas meni.

Haluaisin tiputtaa vähintään 10kg kesäksi, joten siksi valitsin tällaisen pikakuurin. Talvella en niin välitä millainen kroppa on, kun sen voi piilottaa vaatteisiin...Toki olisi mahtavaa jos painon saisi tiputettua ja myös pysymään poissa.

Onko muilla kokemuksia Modifastista? Onko antaa mitään vinkkejä? Onko tietoa saako netistä mistään tilattua noita muita makuja? (halvoin hinnoin! löysin kyllä yhden sivun missä myytiin paljon kalliimmalla kuin apteekissa)

Kiitoksia jo etukäteen kaikista vinkeistä:)

30

18576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-modailija

      sitten VLCD-tuote vaan LCD-tuote, eli Modissa riittää se 3 pussia/vrk, siinä kun on energiaa enemmän kuin VLCD-tuotteissa (esim. Nutrifast, Nutrilett jne, ovat VLCD-tuotteita).

      Eikö teillä ole siellä kuin yksi apteekki? Jos on useampi, soittele ja varaa, niin tein itse aikoinani (tosin Helsingissä on apteekkeja...), eli lähiapteekissa ei useimmiten ollut (vaikka niitä minulle tilattiinkin, eivät vain aina tukusta tulleet ajoissa).
      Itse käytin kombi-pakkauksia alussa, nutrasin 16 viikkoa (lääk.valvonnassa!!!!), täysnutruksella, sallitut vihannekset tietty siinä rinnalla, eli mm. kurkku, tomaatti,salaatti, paprika, sienet, sipulit, kaalit jne.

      Olen maistanut kaikkia nutrituotteita (uteliaisuuttani näitä uusimpiakin) ja Modi, se on ja tulee olemaan suosikkini.

      Niin, painoa lähti 29 kg nutrauksen aikana, siitä sitten tipahti vielä vajaa 10 kg ja aikaa tästä tulee nyt kolmisen vuotta, eli poissa ovat kilot pysyneet.

      TSEMPPIÄ kovasti!!!!!!!

      • ihana (lihava)

        kiitos erittäin nopeasta vastauksesta:p Juu kyllä olen tietoinen siitä että se on LCD.

        Eikä oo ku 2 apteekkia täs pikkukaupungis ja toisessa ei ollu ollenkaa modifasteja:(

        Kerroppas nyt vielä, mitkä on parhaita makuja noissa modeissa?

        Ja mahtava painonpudotus on ollut sulla, ei voi kun ihailla ja onnitella että ovat kilot myös pysyneet poissa:) Ja kiitos tsempistä, sitä tarvitaan....


      • ex-modailija
        ihana (lihava) kirjoitti:

        kiitos erittäin nopeasta vastauksesta:p Juu kyllä olen tietoinen siitä että se on LCD.

        Eikä oo ku 2 apteekkia täs pikkukaupungis ja toisessa ei ollu ollenkaa modifasteja:(

        Kerroppas nyt vielä, mitkä on parhaita makuja noissa modeissa?

        Ja mahtava painonpudotus on ollut sulla, ei voi kun ihailla ja onnitella että ovat kilot myös pysyneet poissa:) Ja kiitos tsempistä, sitä tarvitaan....

        (sori, en tarkoittanut viisastella, siis tuolla LCD-jutulla, onneksi et sitä niin ottanutkaan!)

        Pyydäpä, että tilaavat sinulle niitä sinne apteekkiin/apteekkeihin, se kyllä onnistuu jos niitä on tukussa (apteekin pitää palvella asiakkaitaan).

        Kiitos onnitteluista, lämmittivät!!

        Hmm..pidin kaikista mauista,lämpimissä voiton vei parsa, toinen vaihtoehto on sitten se perunapurjo-keitto, ihan ok-maku siinäkin. Makeista mauista vadelma sai "huonoimmat pisteet", se oli aika makea, suorastaan ällön makea,tosin tipautin sinne pari pakkasvattua ja johan maku parani.
        Vanilja menetteli, mutta vielä parempaa se oli, kun teki sekoituksen, puolet suklaata ja puolet vaniljaa, nam! (juu, makuasioitahan nämä..)

        Kahvi-maku muistutti cappucinoa, eli ihan ok-maku (heh, kuten totesin, pidin kaikista Modifastin eri mauista!)

        Parasta makeista oli ehdottomasti suklaa, se ei ole sellaista Nutrilett:n "banaanin/jauhon"-mauista, vaan maistuu ihan ehdalle" suklaalle, hyvälle sellaiselle (kuka nyt suklaasta pitää, minä pidän).

        Suosikkilista voisi olla vaikkapa tälläinen:
        Lämpimät keitot:
        I Parsa
        II Perunapurjo-keitto

        Kylmät:
        I Suklaa
        II Itse sekoitettu fifti-fifti suklaa-vanilja
        III Kahvi
        IV Vanilja (pari pakastemarjaa antaa mukavan säväyksen jos maku tuntuu liian makealle tms)
        V Vadelma

        Voi kun saisit ostetuksi sen kombi-pakkauksen kun siinä on kaikki nuo eri maut, voisit kokeilla ja sitten päättää mitä jatkossa ostat.
        Pyydä apteekkiasi tilaamaan, niin minäkin tein (vaikka täällä on apteekkeja vähän joka kulmassa, mutta lähimmissä kun ei ollut niin...).

        Vielä kerran, TSEMPPIÄ!

        Olisi kiva kuulla miten sinulla sujuu jatkossa tuo nurailu.

        Muistathan juoda tarpeeksi (heh, tunnen itseni aivan iso-äidiksi "neuvojeni" kanssa, sori).
        Itse löysin tuossa vähän aikaa sitten Pepsin uuden sokerittoman maun, CHILL, omenamaku, minä pidän, valitettavasti sen tultua markkinoille poistivat Pepsin Cappucinon:(
        Itse join aikoinani makuwissyjä, itse maustettua tavallista vettä, esim. kurkulla, sitruunalla jne. maustettua, silloin tällöin sitten kalorittomia limuja.

        Ja jos vatsan toiminta alkaa tökkiä, niin apteekissa on myyntävänä (on siellä toki muitakin tuotteita) ViSiblin, sininen pakkaus, siinä ei ole sokeria. ViSiblin on kuituvalmiste joka EI laiskista suolta jne. (sain lääk.siihen reseptin, ihan vain siksi että se tuli edullisemmaksi, reseptivapaa tuotehan se on, maksaa 250 gr:n pakkaus n. 10 euroa).
        Minua se jeesasi.

        Peukutan täällä että nyt jostain saisit sitä Modia lisää!!


      • ihana (lihava)
        ex-modailija kirjoitti:

        (sori, en tarkoittanut viisastella, siis tuolla LCD-jutulla, onneksi et sitä niin ottanutkaan!)

        Pyydäpä, että tilaavat sinulle niitä sinne apteekkiin/apteekkeihin, se kyllä onnistuu jos niitä on tukussa (apteekin pitää palvella asiakkaitaan).

        Kiitos onnitteluista, lämmittivät!!

        Hmm..pidin kaikista mauista,lämpimissä voiton vei parsa, toinen vaihtoehto on sitten se perunapurjo-keitto, ihan ok-maku siinäkin. Makeista mauista vadelma sai "huonoimmat pisteet", se oli aika makea, suorastaan ällön makea,tosin tipautin sinne pari pakkasvattua ja johan maku parani.
        Vanilja menetteli, mutta vielä parempaa se oli, kun teki sekoituksen, puolet suklaata ja puolet vaniljaa, nam! (juu, makuasioitahan nämä..)

        Kahvi-maku muistutti cappucinoa, eli ihan ok-maku (heh, kuten totesin, pidin kaikista Modifastin eri mauista!)

        Parasta makeista oli ehdottomasti suklaa, se ei ole sellaista Nutrilett:n "banaanin/jauhon"-mauista, vaan maistuu ihan ehdalle" suklaalle, hyvälle sellaiselle (kuka nyt suklaasta pitää, minä pidän).

        Suosikkilista voisi olla vaikkapa tälläinen:
        Lämpimät keitot:
        I Parsa
        II Perunapurjo-keitto

        Kylmät:
        I Suklaa
        II Itse sekoitettu fifti-fifti suklaa-vanilja
        III Kahvi
        IV Vanilja (pari pakastemarjaa antaa mukavan säväyksen jos maku tuntuu liian makealle tms)
        V Vadelma

        Voi kun saisit ostetuksi sen kombi-pakkauksen kun siinä on kaikki nuo eri maut, voisit kokeilla ja sitten päättää mitä jatkossa ostat.
        Pyydä apteekkiasi tilaamaan, niin minäkin tein (vaikka täällä on apteekkeja vähän joka kulmassa, mutta lähimmissä kun ei ollut niin...).

        Vielä kerran, TSEMPPIÄ!

        Olisi kiva kuulla miten sinulla sujuu jatkossa tuo nurailu.

        Muistathan juoda tarpeeksi (heh, tunnen itseni aivan iso-äidiksi "neuvojeni" kanssa, sori).
        Itse löysin tuossa vähän aikaa sitten Pepsin uuden sokerittoman maun, CHILL, omenamaku, minä pidän, valitettavasti sen tultua markkinoille poistivat Pepsin Cappucinon:(
        Itse join aikoinani makuwissyjä, itse maustettua tavallista vettä, esim. kurkulla, sitruunalla jne. maustettua, silloin tällöin sitten kalorittomia limuja.

        Ja jos vatsan toiminta alkaa tökkiä, niin apteekissa on myyntävänä (on siellä toki muitakin tuotteita) ViSiblin, sininen pakkaus, siinä ei ole sokeria. ViSiblin on kuituvalmiste joka EI laiskista suolta jne. (sain lääk.siihen reseptin, ihan vain siksi että se tuli edullisemmaksi, reseptivapaa tuotehan se on, maksaa 250 gr:n pakkaus n. 10 euroa).
        Minua se jeesasi.

        Peukutan täällä että nyt jostain saisit sitä Modia lisää!!

        nyt on eka päivä aika pitkällä ja tänään olen syönyt yhen Modifast vanilija-pirtelön ja yhen nutrilett-patukan. Periaattessahan mun pitäs syödä vielä 1 pirtelö, mutku ei huvittas....:/

        niin osaisiko ex-modailija tai joku muu vastata, että onko pakko syödä se 3 päivässä vai riittääkö 2?
        ku nyt söisin vähä salaattia iltapalaksi niin piisaako se?


      • että toi
        ihana (lihava) kirjoitti:

        nyt on eka päivä aika pitkällä ja tänään olen syönyt yhen Modifast vanilija-pirtelön ja yhen nutrilett-patukan. Periaattessahan mun pitäs syödä vielä 1 pirtelö, mutku ei huvittas....:/

        niin osaisiko ex-modailija tai joku muu vastata, että onko pakko syödä se 3 päivässä vai riittääkö 2?
        ku nyt söisin vähä salaattia iltapalaksi niin piisaako se?

        nutrilett-patukka tavallaan korvais yhen pirtelön....? tiedän ettei pelkillä patukoilla saisi laihduttaa, mutta halusin kokeilla ja hyvää oli...


    • ihana (lihava)

      Kylläpä oli kamala yö. Oksetti ja pyörrytti eikä uni meinannut tulla millään. Mutta toivotaan että alkaa helpottaa pian. Elikkä haluan kuitenkin jatkaa tätä kuuria ja nyt ajattelin hakea apteekista parsan makuista Modifastia. Alkas toi vanilija jo vähä tökkimään:p

      • ihana (lihava)

        No niin kolmas päivä lähteny ihan mukavasti käyntiin, vanilijapirtelöki meni tuosta vaan kurkusta alas. viime yönä en taas millään meinannut saada unta. en tiedä johtuuko tästä dieetistä.

        pikkasen on ollu nälkä, varsinki kun asun kaupungilla ja aivan naapurissa on hesburger, kotipizza, subway, arnorlds ja joku kebab mesta. voi mitä tuoksuja sieltä tuleekaan.
        mutta olen päättänyt olla syntymäpäivääni 26.5 asti tällä dieetillä ja avomieheni voi sitten viedä minut syömään johonki kivaan paikkaan palkinnoksi:)

        Eilen yritin muuten maustaa parsakeittoa paremmaksi siinä surkeasti epäonnistuen. Olen ymmärtänyt, että suolaakaan ei saisi lisätä noihin keittoihin? lisäsin vain mausteita ja hyi hemmetti...

        Voi kun omistaisin vaa'an. Olisi kiva tietää joko tämä nälkää näkeminen on kannattanut...


      • ihana (lihava)
        ihana (lihava) kirjoitti:

        No niin kolmas päivä lähteny ihan mukavasti käyntiin, vanilijapirtelöki meni tuosta vaan kurkusta alas. viime yönä en taas millään meinannut saada unta. en tiedä johtuuko tästä dieetistä.

        pikkasen on ollu nälkä, varsinki kun asun kaupungilla ja aivan naapurissa on hesburger, kotipizza, subway, arnorlds ja joku kebab mesta. voi mitä tuoksuja sieltä tuleekaan.
        mutta olen päättänyt olla syntymäpäivääni 26.5 asti tällä dieetillä ja avomieheni voi sitten viedä minut syömään johonki kivaan paikkaan palkinnoksi:)

        Eilen yritin muuten maustaa parsakeittoa paremmaksi siinä surkeasti epäonnistuen. Olen ymmärtänyt, että suolaakaan ei saisi lisätä noihin keittoihin? lisäsin vain mausteita ja hyi hemmetti...

        Voi kun omistaisin vaa'an. Olisi kiva tietää joko tämä nälkää näkeminen on kannattanut...

        Mahtavaa! olo on ihan kiva ja varsinki ku kävin puntarissa....kolmessa päivässä 1,3kg pois! jes... tätä pitää jatkaa....


      • ihana (lihava)
        ihana (lihava) kirjoitti:

        Mahtavaa! olo on ihan kiva ja varsinki ku kävin puntarissa....kolmessa päivässä 1,3kg pois! jes... tätä pitää jatkaa....

        tympii vaan, nälkä ei oo enää niin kova. haaveilen jos siitä päivästä kun saan taas syödä...


      • ihana (lihava)
        ihana (lihava) kirjoitti:

        tympii vaan, nälkä ei oo enää niin kova. haaveilen jos siitä päivästä kun saan taas syödä...

        No niin alkaa tää homma mennä rutiinilla niin kerron sitten kuurin päätyttyä että paljonko lähti. Tänään kyllä pikkasen harmittaa ku tulee euroviisut eikä voi juoda kaljaa tms...:(


      • ex-modailija
        ihana (lihava) kirjoitti:

        No niin alkaa tää homma mennä rutiinilla niin kerron sitten kuurin päätyttyä että paljonko lähti. Tänään kyllä pikkasen harmittaa ku tulee euroviisut eikä voi juoda kaljaa tms...:(

        ihan hyvinhän olet alkuun päässyt!


      • suuresti
        ex-modailija kirjoitti:

        ihan hyvinhän olet alkuun päässyt!

        Hei!

        Miten on kuuri edenny? Kiinnostaa lueskella sun mietteitä.. laita taas kommentteja.

        Kiitos ja tsemppiä


      • ihana (lihava)
        suuresti kirjoitti:

        Hei!

        Miten on kuuri edenny? Kiinnostaa lueskella sun mietteitä.. laita taas kommentteja.

        Kiitos ja tsemppiä

        kiva että jotain kiinnostaa:) nyt on yhdeksän päivää takana ja olo on mahtava! sortunut en ole kertaakaan, en sitten mihinkään:) en olisi ikinä kuvittelu pystyväni tähän....tosin puolet vielä jäljellä. punnitsen itseni huomenaamulla, kerron sitten mikä oli paino. ai niin...vyötäröltä oli hurjat 8cm lähteny!


      • ihana (lihava)
        suuresti kirjoitti:

        Hei!

        Miten on kuuri edenny? Kiinnostaa lueskella sun mietteitä.. laita taas kommentteja.

        Kiitos ja tsemppiä

        No niin kävin vaa'alla joka näytti 68,3. pudotusta siis 3,7kg. Tosin pari kiloa tiputin keventäjissä jo ennen tätä kuuria. ihan kivasti siis menee... haaveenani on koko kuurin ollut että pääsis 65kiloon ja se nyt näyttää vielä ihan mahdolliselta jos en sorru:)
        Niin täytyy nyt selventää että päiväannokseni on ollut muistaakseni joka päivä 2pussia modifastia ja 1nutrilett-patukka.


      • ihana (lihava)
        ihana (lihava) kirjoitti:

        No niin kävin vaa'alla joka näytti 68,3. pudotusta siis 3,7kg. Tosin pari kiloa tiputin keventäjissä jo ennen tätä kuuria. ihan kivasti siis menee... haaveenani on koko kuurin ollut että pääsis 65kiloon ja se nyt näyttää vielä ihan mahdolliselta jos en sorru:)
        Niin täytyy nyt selventää että päiväannokseni on ollut muistaakseni joka päivä 2pussia modifastia ja 1nutrilett-patukka.

        No niin tänä "aamuna" vaaka näytti tasan 68kg eli 4kg pois. en tiedä koska seuraavan kerran pääsen vaa'alle.
        Eilen melkein sorruin kun masenti niin. 13-vuotiaalla koirallamme todettiin sydämen vajaatoiminta ja lääkärin mukaan ei elä enää kauaa:(
        Ei ollu kaukana etten hakenu kaupasta isoa pussia sipsejä. onneksi en sitä tehnyt kuitenkaan.


      • ihana (lihava)
        ihana (lihava) kirjoitti:

        No niin tänä "aamuna" vaaka näytti tasan 68kg eli 4kg pois. en tiedä koska seuraavan kerran pääsen vaa'alle.
        Eilen melkein sorruin kun masenti niin. 13-vuotiaalla koirallamme todettiin sydämen vajaatoiminta ja lääkärin mukaan ei elä enää kauaa:(
        Ei ollu kaukana etten hakenu kaupasta isoa pussia sipsejä. onneksi en sitä tehnyt kuitenkaan.

        Oivoi...kuinkahan käy ny viikonloppuna ku avokki tulee lomille intistä ja se on muuten maailman pahin suklaasyömäri. No kyllä se lupas ettei mässäile tänä vloppuna ollenkaa. Mut sit toinen juttu: pitäs meidän kummakin synttäreille tehdä pari pellillistä pizzaa...miten mä selviän siitä syömättä?? Auttakaa...!


      • ihana (lihava)
        ihana (lihava) kirjoitti:

        Oivoi...kuinkahan käy ny viikonloppuna ku avokki tulee lomille intistä ja se on muuten maailman pahin suklaasyömäri. No kyllä se lupas ettei mässäile tänä vloppuna ollenkaa. Mut sit toinen juttu: pitäs meidän kummakin synttäreille tehdä pari pellillistä pizzaa...miten mä selviän siitä syömättä?? Auttakaa...!

        joo kävi vähä ohrasesti ku modifastit loppu ja ainoo apteekki josta niitä saa täältä oliki kiinni lauantaisin. tuli sitte pikkasen sorruttuaki... lauantaina meni 1 pieni pala omatekemää pizzaa ja 2 nutrilett-patukkaa. sunnuntaina sama juttu pieni pala äitin mulle tekemää synttärikakkua...en kehdannut olla maistamatta.
        Mutta ei kai tuohon nyt koko maailma kaatunut...toivottavasti. meinaan olla vielä 5päivää kunnolla modifasteilla.
        ai niin....vyötäröltä kadonnut jo 10cm:)


      • ihana (ei enää niin kamalan...
        ihana (lihava) kirjoitti:

        joo kävi vähä ohrasesti ku modifastit loppu ja ainoo apteekki josta niitä saa täältä oliki kiinni lauantaisin. tuli sitte pikkasen sorruttuaki... lauantaina meni 1 pieni pala omatekemää pizzaa ja 2 nutrilett-patukkaa. sunnuntaina sama juttu pieni pala äitin mulle tekemää synttärikakkua...en kehdannut olla maistamatta.
        Mutta ei kai tuohon nyt koko maailma kaatunut...toivottavasti. meinaan olla vielä 5päivää kunnolla modifasteilla.
        ai niin....vyötäröltä kadonnut jo 10cm:)

        niin tuota vielä semmoosta lisättävää, että oon ostanu koko kaupungin modifastit loppuun. joo niitä ei kuulemma enää tuu niin jouduin sit ostaan nutriletin creamy chicken-keittoa. siitä oli kyllä kermainen kana kaukana, mutta alas meni. eikä kyllä lähteny yhtää nälkä, toisin ku modifatin peruna-purjokeitolla:(


      • ihana (lihava)
        ihana (ei enää niin kamalan... kirjoitti:

        niin tuota vielä semmoosta lisättävää, että oon ostanu koko kaupungin modifastit loppuun. joo niitä ei kuulemma enää tuu niin jouduin sit ostaan nutriletin creamy chicken-keittoa. siitä oli kyllä kermainen kana kaukana, mutta alas meni. eikä kyllä lähteny yhtää nälkä, toisin ku modifatin peruna-purjokeitolla:(

        Masentaa tosi pahasti. tekis mieli mässäillä. Mua ei masenna varmaankaan tämä kuuri vaan nyt tuntuu että kaikki menee päin persettä. En saanutkaan kesätyötä vaikka minulle oli niin lupailtu aiemmin. Avokki ei saanut lomia intistä....koira tekee kuolemaa... sossu kaipailee taas lisää papereita, jotta voisivat harkita toimeentulotukea...uutta kämppää ei löydy...kukaan ei lähde mun kans provinssirokkiin...vaan eipä mulla ny olisi rahaakaan mihinkää lähteä. Nyt on kyllä semmonen fiilis, että kuula kalloon olis helppo vaihtoehto. (en nyt kuitenkaan oo tosissani itteäni tappamas) *huokaus*


      • Asabella
        ihana (lihava) kirjoitti:

        Masentaa tosi pahasti. tekis mieli mässäillä. Mua ei masenna varmaankaan tämä kuuri vaan nyt tuntuu että kaikki menee päin persettä. En saanutkaan kesätyötä vaikka minulle oli niin lupailtu aiemmin. Avokki ei saanut lomia intistä....koira tekee kuolemaa... sossu kaipailee taas lisää papereita, jotta voisivat harkita toimeentulotukea...uutta kämppää ei löydy...kukaan ei lähde mun kans provinssirokkiin...vaan eipä mulla ny olisi rahaakaan mihinkää lähteä. Nyt on kyllä semmonen fiilis, että kuula kalloon olis helppo vaihtoehto. (en nyt kuitenkaan oo tosissani itteäni tappamas) *huokaus*

        Toivottavasti aurinko on alkanut paistaa, miten sulla kävi kuurin kanssa, paljonko lähti painoa?


      • tosi lihava
        Asabella kirjoitti:

        Toivottavasti aurinko on alkanut paistaa, miten sulla kävi kuurin kanssa, paljonko lähti painoa?

        Heippa
        Löysin tämän ketjun vasta nyt. Aloitin Modifastilla maanantaina, nyt on keskiviikko. Valitsin Modifastin
        siksi, että olin noin 10 v sitten HYKSin laihdutusryhmäss, jossa saimme nämä maahantuojalta ilmatteeksi, koska olivat juuri tulleet markkinoille. Nyt kun päätin uudestaan aloittaa pussituksen, yllätyksekseni sitä saa VAIN tilaamalla apteekista. Maahantuojana on Tamro. Hinta on kyllä suhteellisen kova. 16,44/8 pussia eli kahden päivän annos. Maku näillä tuotteilla on kuitenkin huikaisevan paljon parempi kuin muilla.
        Nyt etsinkin kanssalaihduttajia, jotta saisin tukea ja kykenisin sitä antamaan.
        Löytyykö ketään?


      • hoikkis
        tosi lihava kirjoitti:

        Heippa
        Löysin tämän ketjun vasta nyt. Aloitin Modifastilla maanantaina, nyt on keskiviikko. Valitsin Modifastin
        siksi, että olin noin 10 v sitten HYKSin laihdutusryhmäss, jossa saimme nämä maahantuojalta ilmatteeksi, koska olivat juuri tulleet markkinoille. Nyt kun päätin uudestaan aloittaa pussituksen, yllätyksekseni sitä saa VAIN tilaamalla apteekista. Maahantuojana on Tamro. Hinta on kyllä suhteellisen kova. 16,44/8 pussia eli kahden päivän annos. Maku näillä tuotteilla on kuitenkin huikaisevan paljon parempi kuin muilla.
        Nyt etsinkin kanssalaihduttajia, jotta saisin tukea ja kykenisin sitä antamaan.
        Löytyykö ketään?

        vieläkö laihdutat modifastilla ja oletko onnistunut


    • Terttu

      Aloitin viikko sitten Modifast kuurin, apteekista löytyi Parsa-, purjoperunakeitot, vadelma, vanilja, kahvi ja suklaa.Paino on pudonnut 5 kiloa.

    • ihana (lihava)

      olin näköjään unohtanu tuolloin laittaa paljonko niitä kiloja lähti. 3viikkoa olin kuurilla ja yhteensä 8kiloa lähti. Nyt oon taas päästäny itteni semmoseksi ihramahaksi että ajattelin vetää jälleen modifast kuurin:) toissapäivänä aloitin...

      • metsälauha

        Mielenkiinnolla olen lukenut tätä ketjua! Olen laihduttanut omin neuvoin ihan tavallista ruokaa nautiskellen koko tän vuoden (12kg). Vielä pitäis pudottaa ainakin 5kg. Nyt päätin kokeilla noita aterian korvikkeita. Tänään söin modifastin parsakeittoa annoksen. Ihan hyvää mielestäni, mutta vatsa ei kovasti tykänny. Saattoi silti johtua muustakin kuin modifastista.


      • LihavaLady

        Ihanaa että on meitä muitakin jotka laihduttaa tällä tavalla. Edes yrittää.. itse meinaan olla tällä (Nutrilet) kuurilla väh. 12 viikkoa. Nyt on 7 päivä menossa (-2,5kg) ja nyt tokkii, toissapäivänä ajatelin että ei se voi haitatata jos otan yhden aterian kun mulla pusseja oli nin vähän ja yritin säästää, mutta se kostautu - söin itse tekemää makaronilaatikkoa ja siitäkös oli koko eillisen päivn pääkipee ja siis oikea jysäri. Ja pussien otto oksennutti, vaikka aiempina päivinä kaikki ollut ihan hyvin. En kyllä toiste tee sitä virhettä että otan hiilihydraattia .. ja pussikuurin samaanaikaan. Ja nämä teidän jutustelut tuosta Modifastista - itse en ole sitä vielä maistanut mutta niin kehuitte että nyt aion.


    • ModiNAM

      Vaikka tämä viestiketju on jo todella vanha, ajattelin kommentoida omia kokemuksia.
      Kokeilin muutama vuosi takaperin Nutrilettin Quickstart pakettia, mutten pystynyt niitä sörsseleitä päivää enempää syömään, en millään. Se jauhoinen kamala maku oli ylitsepääsemätön.
      Nyt tilasin kokeeksi Modifastia, kun Citydealilla oli tarjouksessa. Skeptinen olin ja pelkäsin heittäväni rahat kankkulan kaivoon toisen kerran, mutta! Nämähän ovat oikeasti HYVIÄ!
      Tällä hetkellä sheikkerissä vadelma, todella makeahan se on, mutta tämmöiselle karkkihiirelle sopiva, kyllä lähtee nälkä ja eritoten MAKEANnälkä ;))!

    • Modiiiiii

      Samaan tarjoukseen tartuin minäkin :) Kerran kokeilin Nutriletteja joskus muutama vuosi sitten ja kävi juuri noin kuin sinullekin ModiNAM, käyttämättähän ne sitten jäi parin päivän jälkeen. Modifasteista nyt kokeiltuna suklaajuoma, vaniljavanukas ja caramel-patukka. Vanukkaan inhottava koostumus (hyvin vanukasmainen, ylläri...) ei miellyttänyt niin sitä en pystynyt tänään kokonaan syömään. Mutta etenkin nuo patukat tuntuu oikein näppäriltä välipaloilta.

    • modifast fani

      Itse liityin Modifast painonpudotus ryhmään ja nyt olen ollut 2viikkoa seuraavalla ohjelmalla: klo 7-8 aamupalana Modifast tuote, 11-12 lounas: lihaa ja salaattia, 15.00 välipalana Modifast myslipatukka/Caramel patukka, 18-19 illallisena Modifast tuote ja iltapala vielä 20-21 välillä ja yleensä myslipatukan otan. Tommosella ohjeella nyt 2 viikkoa liikunnat päälle niin 2.9kg pudonnut eiliseen
      punnitukseen mennessä :) Olen todella tyytyväinen. Huippua on vielä se että kerran viikossa voi syödä vähän "raskaammin" joten nyt eilen illalla palkitsin itseni
      ruisleivällä minkä päällä tonnikalaa.

      Ehdottomat lempparini Modifast tuotteista ovat myslipatukka, caramel patukka, peruna-purjokeitto, mansikkajuoma sekä suklaavanukas.

      6 viikkoa vielä jäljellä :)

    • buahhaaa

      huvittavaa tää oman tuotteen mainostaminen eri nimimerkeillä :DDDDDDDD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe