manson-tietäjät!

ms.morkkis

Millä levyllä Marilyn Mansonin kappale "Tainted love" on? Kiitos jo etukäteen.

Ja kysymys Manson-vihaajille: Mikä siitä tekee ns. niin kauhean? Omasta mielestä todella mielenkiintoinen persoona ja tekee tod. hyvää musiikkia. Take that, motherfuckers.

16

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku tommoi vaa

      Löytyy albumista 'The Golden Age Of Grotesque'(2003) ja 'Lest We Forget'(2004)

    • CrYpToRcHiD

      Joo se on typerää että ihmisillä on kovat ennakkoluulot Mansonista ja heti leimataan hulluks ja sekopääks vaikka oikeesti se tyyppi on fiksu.

      • Radical'

        Mä myönnän olleeni kans vähän ehkä ennakkoluulonen Mansonista,mutta ei voi tavallaan ''tuomita'' jos ei asiasta
        mitään tiedä.
        Mutta kuten CrYpToRcHiD sanoi,Manson ei ole hullu,(minun mielestäni) vain vähän omalaatiuinen,mutta sehän on vaan hyvä ?


    • ......

      Ei se ole mikään "Marilyn Mansonin kappale", Manson on vaan tehnyt biisistä paskan cover-version.

      • ms.morkkis

        Joo, tiedän, darling, mutta se Mansonin coverina ei ole läheskään paska.


    • yanda

      Aivan!!! se mies onpi nero.. oikeesti. Jos ihmiset vaivautuis kuuntelemaan sanoja ni oppis paljon!
      " we don`t want to life for ever, cause we know that suffering is so much better" Ja tost levyst en oo ihan saletti.. ainakaan holy woodilla se ei oo...

    • diapolos

      on liian suosittua. Ihmisillä on se outo tapa, että dissataan faneja omaavia pändejä itsensä myyneiksi, varsinkin hevimaailmassa. Hulluus ei vaikuta, koska manson ei edes ole kaikkein hulluimmasta päästä.

      Hyvää musaa on.

    • ääääää

      otetaan vähän alice coopperia, trent reznoria, rob zombieta, paannaan yhteen ja sekoitetaan saadaan aikaan marilyn joka ei päihitä esikuvista ketään.
      cooper teki huikeita lavashowta ja shokeerasi ihmisiä ja 70-luvulla , musiikillisesti ei yllä raznorin tasolle radio soitossa olevista mansoneista covereita mm. personal jesus ja tainted love, ja Rob on aina rob.
      Niin ja en varsinaisesti wihaa mansonia, mutta enpä juuri ihailekkaan.

      • akakabuto

        Olet ääääää helvetin oikeessa...


      • NIN.....

        perustettu aika samaan aikaan Mansonin bändin kanssa ja Rob Zombien ensimmäinen soolokin ilmestyi vasta 1998. Manson on aika paljon kyllä nykypäivän Alice Cooper , mutta on se parempaa kuin lähes kaikki muu MTV : ltä tuleva nykypäivän paska.


      • twiggy84
        NIN..... kirjoitti:

        perustettu aika samaan aikaan Mansonin bändin kanssa ja Rob Zombien ensimmäinen soolokin ilmestyi vasta 1998. Manson on aika paljon kyllä nykypäivän Alice Cooper , mutta on se parempaa kuin lähes kaikki muu MTV : ltä tuleva nykypäivän paska.

        makunsa kullakin, huvittaa vaan kun asiasta ei mitään tiedetä ja silti mesotaan (viittaus tuohon rob zombie-imitointiväitteeseen) "You´re just a copy of an imitation..."


      • ms.morkkis

        C'mon man/woman, sehän on parempi ja sexympi kuin kukaan noista!!! xDD


    • thenewshit

      Minakin olin joskus räppi aikoinani epäluuloinen. Sit kun avasin maailmani pimeydelle ja kuulin mansonia, halusin kuulla aina vain lisää. Nyt kuuntelen Mansonia joka päiväisesti. Keskityin sanoihin ääneen ja melodiaan musiikissa. Siihen Mansonissa rakastuin. Ei ulkonäön perusteella ilmeisesti voi tuomita ketään.
      Voittekste muuten keksii mulle jonkun hyvän nimen irc- galleriaan. nykyään olen faithless.



      PlastickJesus

      • ms.morkkis

        Täytyy sanoa että kaikki Mansonin kuuntelijat, te ootte kyllä ihan parhaita (yleensä) xDD....
        ja kaikki manson-vihaajat, eikös teidän nukkumaanmenoaika menny jo...? xP


    • zaukki

      Itekkin kuuntelen mansonii ja mua pidetään outona. en tiedä millä levyllä se on mut itse latasin sen koneelle

    • huah.

      okei noniin.
      muistan vielä kun kuulin ekan biisini herralta itseltään. biisin nimi on coma white ja vei täysin mennessään.
      mielestäni mansonin uusin levy, EAT ME, DRINK ME
      floppasi ainakin omissa korvissani täydellisesti. pelkkää rakkauslässytystä, eikä aggressiivisuutta enää yhtään.
      suosittelen kuuntelemaan herran varhaisempaa, antichrist superstaria ja levyjä ajalta jolloin bändin nimi vielä oli marilyn manson and the spooky kids.
      tainted love on mielestäni masnonin paskin cover ikinä. jos siis alkup. kirjoittaja on osa niitä 13 vuotiaita herraan vastatutustuneita, unohtakaa tämä viesti saman tien. olen sattumoisin nimittäin törmännyt niihinkin, jotka eivät tiedä herralta kuin 3 biisiä (this is the new s*it, tainted love ja sweet dreams) mutta väittävät silti olevansa koviakin faneja. MUTTAMUTTA, tutustukaa, hyvät ihmiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5989
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      517
      3703
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      185
      3535
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2734
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2479
    6. 279
      2141
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1472
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1200
    Aihe