Terve, tietääkö kukaan toimiiko vielä Jartsan Paja, jossa valmistettiin mm. purkinsulkimia? Onko lopettanut, nimi tai yrittäjä vaihtunut koska ei löydy hakemalla mistään. Jos jollakin on vinkkiä missä voisi kunnostuttaa purkinsulkimen niin olisin kiitollinen tiedosta.
Jartsan Pajan purkinsuljin?
7
8981
Vastaukset
- metsästäjär 23
Jartsan Paja Oy on lopettanut toimintansa ja omistaja on tietääkseni eläkkeellä. Omistajan nimi oli Erkki Tujula. Oleskeli jossain Kalajoella mökillään. En tiedä onko vielä siellä, mutta numerotiedotuksesta voisi kysellä.
- purkittajamaakari
Käytössäni on Jartsan Pajan valmistama purkituskone. Ongelmana on purkkien tiiviys. Laitetta on moni yrittänyt säätää, ilman tulosta.
Tietäisikö joku neuvoa missä vika? Olen aiemmin purkittanut ko.laitteella hyvällä menestyksellä. Voisiko vika olla laakerissa? - purkittaja
purkittajamaakari kirjoitti:
Käytössäni on Jartsan Pajan valmistama purkituskone. Ongelmana on purkkien tiiviys. Laitetta on moni yrittänyt säätää, ilman tulosta.
Tietäisikö joku neuvoa missä vika? Olen aiemmin purkittanut ko.laitteella hyvällä menestyksellä. Voisiko vika olla laakerissa?saitko miten korjattua koneen?Mulla sama vika koneessa.
- AS
Jartsan Paja oli yritys joka sijaitsi 80 luvulla Järvenpäässä 90 alussa silloin kun itse olin siellä duunissa sen nimi oli Iki-teräs....
- Heikkimaijala
Sehän oli yhteenväliin sen niminen kuin Suomen Siivous ja Rakennus Oy kun olin viimeksi siellä mut sama verstas kumminkin olin Jo eka kerran Erkki Tujulan aikaanniin että kyllä joku voi tunteakkin. !!!
- Lankkaritapio
Jartsan paja purkituslaite löytyy ja käyttämättömiä tölkkejä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1432390
- 1751661
- 911556
- 681508
- 79904
- 68841
- 55786
- 58773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6765Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152725