Olen ostamassa Nishiki 501 hybridipyörää. Olen 178 cm pitkä. Onko 22-tuuman runko minulle sopiva?
Nishiki rungon koko
3
4116
Vastaukset
- aloitteleva pyöräilijä
tuossa Nishiki 401 hybridin ja runkokoko on 22. Olen ollut tyytyväinen pyörääni. Erinomainen pyörä jolla ajelen työmatkaani n. 12 km
/suuntaansa elikkä 24 km/päivä. Ajoasentoni on aika matala. Pituutta mulla on 176 cm.
Pisin tähän mennessä ajettu matka yhteen menoon jonka olen ko. pyörällä ajanut on 80 km. Tällä hetkellä kilometrejä takana 650 km.Suosittelen lämpimästi Nishikiä.- kaupat tehty
Kiitos vinkistä! Tuo 22-tuuman runko on siis myös minulle sopiva - ollaan siis aika saman mittaisia. Tein muuten pyörästä kaupat. Mukaan tuli tavarateline, lukko ja juomapulloteline. Lukkopolkimet ovat myös harkinnassa. Saan pyörän maanantaina, innolla jo odotan sen testaamista.
- Rane
Yhtä vanhaa vastaustani tuohon runkokorkeusasiaan.
"Keskiöstä vaakaputkeen on 51cm. Polkimen kampea on jotakin 15-20cm väliltä. Ota mitta palliesi takaa kantapäähäsi. Vähennä nuo edellämainitut mitat siitä. Tähteelle jää mitta joka on kutakuinkin satulaputken pituus satulalle jäävä korkeus. Jos mitta menee miikalle osta pienempirunkoinen fillari ja jos mitta on yli 30cm osta isompi. Noita puolimetrisiä satulaputkia kun on peräti harvassa"
Ei tuo ainakaan liian pieni sinulle ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893