RIPS

"Ruisleipä sipsejä"

Kokeilin tämmösiä "Ripsejä". Yllättävän hyviä siihen nähden että ne on tehty ruisleivästä. Rasvapitoisuus vaan 6% eikä oo lisä aineita. Näitä on kolmea makua Salami, Juusto, Valkosipuli. Mun mielestä salami on paras. Varmaan laihduttajille ihan hyvä vaihtoehto normaalien sipsien tilalle.

16

2902

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta laiha

      Olisko tarkempaa ravinto sisältöä tarjota? Paljonko on kcal? Minkä kokoinen pussi?

      Netistä http://www.rips.fi/ sivuilta kun ei löytynyt tietoa.

      • ostin just ku käven kaupas pussillisen valkosipuli ripsei...viel en ol maistan...
        tää pussi o 150 g, mutt pussin kyljes lukee ett saatavanas myäs 50 g pussei..ei ollu paikallises marketis...:(
        energiaa o 388 kcal /100g
        proteiinei 11 g
        rasvaa 6 g
        hiilihydraattei 72,5 g


      • Kiril
        mataleena kirjoitti:

        ostin just ku käven kaupas pussillisen valkosipuli ripsei...viel en ol maistan...
        tää pussi o 150 g, mutt pussin kyljes lukee ett saatavanas myäs 50 g pussei..ei ollu paikallises marketis...:(
        energiaa o 388 kcal /100g
        proteiinei 11 g
        rasvaa 6 g
        hiilihydraattei 72,5 g

        syömättä jos hiilihydraatteja on 72,5. Kyllä noilla hiilihydraateilla lihomaan pystyy, mutta kevyttä herkkua ne ei ole.


      • mutta...
        Kiril kirjoitti:

        syömättä jos hiilihydraatteja on 72,5. Kyllä noilla hiilihydraateilla lihomaan pystyy, mutta kevyttä herkkua ne ei ole.

        vertaapa mitkä hiilarit on normaali sipseissä. Kyllä nää terveellisempiä on kun ne. Ei näitäkään tietenkään koko aikaa kannata napsia mutta jos vaikka kerran viikossa näitä syö sipsien tilalla niin tuskin kovin epäterveellistä on.


      • ..............................
        mutta... kirjoitti:

        vertaapa mitkä hiilarit on normaali sipseissä. Kyllä nää terveellisempiä on kun ne. Ei näitäkään tietenkään koko aikaa kannata napsia mutta jos vaikka kerran viikossa näitä syö sipsien tilalla niin tuskin kovin epäterveellistä on.

        kyllä jotkut ihmiset on merkillisiä...Yhtä epäterveellisiä nuo ripsit on kuin sipsitkin! Miksette korvaisi sipsejä jollain oikeasti terveellisellä vaihtoehdolla, jos pakko on jotain napostella? Mulle tuli mieleen, että turkkilaisesta jogurtista joku kiva dippi ja siihen dippaillaan esim. kukkakaalia, porkkanaa, kurkkua jne. En oikeesti ymmärrä logiikkaa, että "laihdutan, joten ostan nyt kevytsipsejä, kevytsuklaata, kevytkeksejä". Kun ei niistä saa kevyitä tekemälläkään!


      • Tepi.
        Kiril kirjoitti:

        syömättä jos hiilihydraatteja on 72,5. Kyllä noilla hiilihydraateilla lihomaan pystyy, mutta kevyttä herkkua ne ei ole.

        Jotta Kiril lihoo, pitää olla yli 50% rasvaa, ei täytä Kirilin lihotustuotteen vaatimuksia, onnetontuote siis!!


      • Pertti21
        .............................. kirjoitti:

        kyllä jotkut ihmiset on merkillisiä...Yhtä epäterveellisiä nuo ripsit on kuin sipsitkin! Miksette korvaisi sipsejä jollain oikeasti terveellisellä vaihtoehdolla, jos pakko on jotain napostella? Mulle tuli mieleen, että turkkilaisesta jogurtista joku kiva dippi ja siihen dippaillaan esim. kukkakaalia, porkkanaa, kurkkua jne. En oikeesti ymmärrä logiikkaa, että "laihdutan, joten ostan nyt kevytsipsejä, kevytsuklaata, kevytkeksejä". Kun ei niistä saa kevyitä tekemälläkään!

        Hyvin noi ripsit sopii bissen kanssa naposteltaviksi, ei tulisi mieleen alkaa kukkakaalia dippaamaan lätkämatsia katsellessa kun olut on kuitenkin toisessa kädessä.


      • lawry
        .............................. kirjoitti:

        kyllä jotkut ihmiset on merkillisiä...Yhtä epäterveellisiä nuo ripsit on kuin sipsitkin! Miksette korvaisi sipsejä jollain oikeasti terveellisellä vaihtoehdolla, jos pakko on jotain napostella? Mulle tuli mieleen, että turkkilaisesta jogurtista joku kiva dippi ja siihen dippaillaan esim. kukkakaalia, porkkanaa, kurkkua jne. En oikeesti ymmärrä logiikkaa, että "laihdutan, joten ostan nyt kevytsipsejä, kevytsuklaata, kevytkeksejä". Kun ei niistä saa kevyitä tekemälläkään!

        Mä taas en ymmärrä logiikkaa: "Tekee mieli sipsejä joten taidanpa käydä ostamassa kukkakaalia"


      • naminami

        Käyppä tsekkaamassa uudestaan. Nyt niillä on tuoteselosteet netissä. Ihan mielenkiintoinen tuote täytyy sanoa! Mulle maistuu parhaiten Juusto RIPSit. Hauska tarina tässä muuten on taustalla kun kuulin että yritys on täysin jonkun opiskelijan perustama ihan nollasta lähtenyt liikkeelle. Tsemppiä sille vaan!


      • naminami
        .............................. kirjoitti:

        kyllä jotkut ihmiset on merkillisiä...Yhtä epäterveellisiä nuo ripsit on kuin sipsitkin! Miksette korvaisi sipsejä jollain oikeasti terveellisellä vaihtoehdolla, jos pakko on jotain napostella? Mulle tuli mieleen, että turkkilaisesta jogurtista joku kiva dippi ja siihen dippaillaan esim. kukkakaalia, porkkanaa, kurkkua jne. En oikeesti ymmärrä logiikkaa, että "laihdutan, joten ostan nyt kevytsipsejä, kevytsuklaata, kevytkeksejä". Kun ei niistä saa kevyitä tekemälläkään!

        Haluaisin kuulla perustelusi väitteelle, että Ripsit on yhtä epäterveellisiä kuin Sipsit? Minusta ainakin ovat terveellisempiä jos Ripseissä on vain 6% rasvaa, kuin sipseissä n. 30%. Ero on siis 5 kertainen. Suosittelen jatkossakin maukkaana snacksinä.


      • www.rips.fi
        naminami kirjoitti:

        Käyppä tsekkaamassa uudestaan. Nyt niillä on tuoteselosteet netissä. Ihan mielenkiintoinen tuote täytyy sanoa! Mulle maistuu parhaiten Juusto RIPSit. Hauska tarina tässä muuten on taustalla kun kuulin että yritys on täysin jonkun opiskelijan perustama ihan nollasta lähtenyt liikkeelle. Tsemppiä sille vaan!

        Kyllä on aivan mahtava tuote tämä RIPS. Itse ostin juuri tukusta 8 myyntierää RIPSiä. Ihanaa, aivan mahtavaa! Olen niin ekstaasissa, että tuskin pystyn edes hengittämään! Kannattaa todellakin ostaa RIPSejä, koska ne ovat äärimmäistä herkkua ja kaiken lisäksi myös terveyttä edistävä tuote. Rips pelasti elämäni!! Kiitos Rips, kiitos, kiitos! Kiitos! Kiitos Rips vielä kerran, kiitos! www.rips.fi


      • Valoittava maku
        www.rips.fi kirjoitti:

        Kyllä on aivan mahtava tuote tämä RIPS. Itse ostin juuri tukusta 8 myyntierää RIPSiä. Ihanaa, aivan mahtavaa! Olen niin ekstaasissa, että tuskin pystyn edes hengittämään! Kannattaa todellakin ostaa RIPSejä, koska ne ovat äärimmäistä herkkua ja kaiken lisäksi myös terveyttä edistävä tuote. Rips pelasti elämäni!! Kiitos Rips, kiitos, kiitos! Kiitos! Kiitos Rips vielä kerran, kiitos! www.rips.fi

        Rips? Aivan loistavaa, aivan loistavaa... Niin hyvää ettei sanotuksi saa.


      • ? = ?
        Valoittava maku kirjoitti:

        Rips? Aivan loistavaa, aivan loistavaa... Niin hyvää ettei sanotuksi saa.

        Tollasia ripsei tuli maistettuu festarilla..

        kavver tarjos maistiaiseksi.. hirvee kovia olivat meinas hampaat mennä :/
        ja kuulemma kalliita olivat.. pelkkiä mujuja vaan, eihän tollasia syö.. :D


      • jajajajajajaja
        naminami kirjoitti:

        Haluaisin kuulla perustelusi väitteelle, että Ripsit on yhtä epäterveellisiä kuin Sipsit? Minusta ainakin ovat terveellisempiä jos Ripseissä on vain 6% rasvaa, kuin sipseissä n. 30%. Ero on siis 5 kertainen. Suosittelen jatkossakin maukkaana snacksinä.

        ei perunalastujen himoa kukkakaalilla tyydytetä. MUTTA jos todellakin haluutte laihduttaa, jättäkää pois sipsit tehkää vaikka voileipä, kyllä se himo siitä sitte helpottaa. ite en oo syöny yli vuoteen sipsejä..


      • hmph
        ? = ? kirjoitti:

        Tollasia ripsei tuli maistettuu festarilla..

        kavver tarjos maistiaiseksi.. hirvee kovia olivat meinas hampaat mennä :/
        ja kuulemma kalliita olivat.. pelkkiä mujuja vaan, eihän tollasia syö.. :D

        Ei kyllä mun mielestä mitään herkkua ole noi ripsit, ennemminkin todella epämiellyttävä makuelämys... ja aikaisempaan viestiin vastatakseni, eikös yrityksen perustamisessa yleensä ihan nollasta lähdetä liikkeelle, että ei nyt sinänsä mikään saavutus... Ripsien "terveellisyyteen" en viitsi sen enempää kommentoida, kun että pelkkä vähärasvaisuus ei kyllä tuotteesta tee terveellistä, muistakaa tarkistaa myös muut ravintoarvot, ripsien kohdalla niistä on terveellisyys kaukana!


      • Jugurtin ystävä
        hmph kirjoitti:

        Ei kyllä mun mielestä mitään herkkua ole noi ripsit, ennemminkin todella epämiellyttävä makuelämys... ja aikaisempaan viestiin vastatakseni, eikös yrityksen perustamisessa yleensä ihan nollasta lähdetä liikkeelle, että ei nyt sinänsä mikään saavutus... Ripsien "terveellisyyteen" en viitsi sen enempää kommentoida, kun että pelkkä vähärasvaisuus ei kyllä tuotteesta tee terveellistä, muistakaa tarkistaa myös muut ravintoarvot, ripsien kohdalla niistä on terveellisyys kaukana!

        Miksi vaihtaa kevyt kermaviili ylirasvaiseen, turkkilaisherkkuun? Onhan se hyvää, mutta tavallinen dippi kermaviilissä on kuin ilmaa tuohon energiapommiin verrattuna.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe