karaokea kemissä

piyty

parhaat karaokeillat ovat mielestäni: Ravintola-Urhossa. Äänentoistot pelaa ja soundit on aivan mahtavat. Kappalevalikoimakin on mitä mahtavin. En tosin siellä usein käy, mutta joskus kyllä innostun lauleskelemaan. Ja silloin askeleeni suuntaan kohti Urhoo. Kertokaa omia mielipiteitänne.

24

4488

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oklaholmankadulta

Muutama kovaääninen eukko, joita ei jaksa katsella

• minäpä minä

Kemissä ei ole hyvää karaokea, koska ei ole oikeita karaokejuontajia jotka tuntisivat laitteiston kaikki hienoudet ja säädöt, vaan baarihenkilökunta tekee karaoke juonnon muun työn ohessa. Jos jonnekin saataisiin yksikin osaava juontaja, minäkin alkaisin käymään. Surullisinta on se, että hiacen yläkerta ois täydellinen, JOS SIELLÄ OLISI JUONTAJA EIKÄ VAIN BAARIMIKKO!

• Ennen..
        minäpä minä kirjoitti:

Kemissä ei ole hyvää karaokea, koska ei ole oikeita karaokejuontajia jotka tuntisivat laitteiston kaikki hienoudet ja säädöt, vaan baarihenkilökunta tekee karaoke juonnon muun työn ohessa. Jos jonnekin saataisiin yksikin osaava juontaja, minäkin alkaisin käymään. Surullisinta on se, että hiacen yläkerta ois täydellinen, JOS SIELLÄ OLISI JUONTAJA EIKÄ VAIN BAARIMIKKO!

Ja hiacessakin oli osaava karaoke vetäjä nurkkakopissa tais olla sillo vielä dirlandaa mutta jokatapauksessa tumma silmälasi päinen uutislukijan äänellä toimittava hauskat jutut omaava kaveri nimeltään k...su.Missä lie nykyään???

• pitää ehdottaa
        minäpä minä kirjoitti:

tuota Reposelle tai sille Tiialle sinne Hiaceen! eiköhän ne asiakasta ajattele :)

• Kokemusta löytyy
        minäpä minä kirjoitti:

Se on aika pitkälle kustannuskysymys, ettei ole erillistä karaokevetäjää. Nykyísin kaikkien työntekijöiden ravintoloissa pitää osata tehdä suurinpiirtein kaikkia. Kyllä niitä hyviäkin vetäjiä on,jotka osaa ja vaívautuu säätämään kamat kiireenkin keskellä. Toisaalta jos laulaja aivan avuton, ei siinä säädöt paljon auta.

• K...SU
        Ennen.. kirjoitti:

Ja hiacessakin oli osaava karaoke vetäjä nurkkakopissa tais olla sillo vielä dirlandaa mutta jokatapauksessa tumma silmälasi päinen uutislukijan äänellä toimittava hauskat jutut omaava kaveri nimeltään k...su.Missä lie nykyään???

LEMPI JA TOIVO
        PERJANTAI-ILLAT
        PAREMMILLA METTÄSTYSMAILA
        TERKKUJA PALOSAAREN PETTERILLE....

• EX-naapuri/RSZ
        K...SU kirjoitti:

LEMPI JA TOIVO
        PERJANTAI-ILLAT
        PAREMMILLA METTÄSTYSMAILA
        TERKKUJA PALOSAAREN PETTERILLE....

Tsemmpiä sulle, ja kiva et viel näissä kuvioissa!
        TERKKUJA PETTERILLE!!

• maatuska1

Parhaat karaoke tsempalot oli kemissä aina siellä missä petteri oli niitä vetämässä, eipä tarvi enää käyä niissä paikoissa ku ei oo petteri enää töissä!!!
      TOSI HARMI!!!!!!!!
      Meilä tulee sua ikävä!

• joku.....

Olen samaa mieltä!!kemi menetti parhaan karaokevetäjän/baarimikon ku petteri lopetti=(

• terveisiä ;=)

yks sun tuttu vaan...

• Haaparannan Armi ja Danny
        terveisiä ;=) kirjoitti:

yks sun tuttu vaan...

niin menetti Kemi, Tornio ja Haaparanta parhaan karaokevetäjään ja hänen mukanaan myös parhaat soundit. Terveisiä ja hyvää jatkoa Petterille, mitä sitten päätätkin jatkossa tehdä.

• Petteri??!!

kertokaa nyt toki kuka on tämä petteri, jota tässä ketjussa kehutaan?? :)

• yks joka tietää
        Petteri??!! kirjoitti:

Petteri oli, KEMIN paras karaokevetäjä.
        Eli Palosaaren Petteri

• riikka85
        yks joka tietää kirjoitti:

Petteri oli, KEMIN paras karaokevetäjä.
        Eli Palosaaren Petteri

Mulle kyllä ihan uutta tietoa, että Petteri ois karaoketa vetäny. Muuten kyllä hyvä tyyppi:) Eipä taida asustella Suomessa enää...

• enkä kyllä
        riikka85 kirjoitti:

Mulle kyllä ihan uutta tietoa, että Petteri ois karaoketa vetäny. Muuten kyllä hyvä tyyppi:) Eipä taida asustella Suomessa enää...

oo minäkään kuullu, että karaokea ois vetäny.. :) Mut jos sillä onkin sellainen petterin salainen maailma ;)

• voiko olla näin
        enkä kyllä kirjoitti:

oo minäkään kuullu, että karaokea ois vetäny.. :) Mut jos sillä onkin sellainen petterin salainen maailma ;)

Voiko olla niin että, Pettereitä on useampi kuin yksi?
        Minä tiedän että esimerkiksi minun kaimoja on sekä SUOMESSA ja RUOTSISSA useampia.
        Taitaa löytyä tuolta rapakon takaakin ainakin yksi joka kaiken lisäksi on sukulainen eikä tarvitse Aatamista ja Eevasta hakea sitä sukulaisuutta.

• siten, että
        Petteri??!! kirjoitti:

mahdolliset kaimakset jäävät laskuista.. Onko tämä Petteri minkä ikäinen ja missä tämä petteri on vetänyt karaokea?? Helppo tunnistaa JUURI siksi karaoken vetäjäksi, jonka minäkin JUURI siellä näinkin.. Kun ei ole tullut vielä koskaan kysyttyä karaoken vetäjien nimiä :) Ehkä olen jotenkin pöhölö, mutta kun menen laulamaan/kuuntelemaan karaokea, en ensimmäisenä kysele vetäjän nimeä.. ;) Joten oisko tarkempaa tietoa tästä mainiosta Petteri-vetäjästä, joka kantaa edellisten viestejen mukaan sukunimeä Palosaari. Ja minne tämä Petteri meni, kun ei enää täällä ilmeisesti karaokea vedä??

• mievaankemistä
        siten, että kirjoitti:

mahdolliset kaimakset jäävät laskuista.. Onko tämä Petteri minkä ikäinen ja missä tämä petteri on vetänyt karaokea?? Helppo tunnistaa JUURI siksi karaoken vetäjäksi, jonka minäkin JUURI siellä näinkin.. Kun ei ole tullut vielä koskaan kysyttyä karaoken vetäjien nimiä :) Ehkä olen jotenkin pöhölö, mutta kun menen laulamaan/kuuntelemaan karaokea, en ensimmäisenä kysele vetäjän nimeä.. ;) Joten oisko tarkempaa tietoa tästä mainiosta Petteri-vetäjästä, joka kantaa edellisten viestejen mukaan sukunimeä Palosaari. Ja minne tämä Petteri meni, kun ei enää täällä ilmeisesti karaokea vedä??

Tuntemani Palosaaren Petteri on pitkä, tumma, pitempi hiuksinen kaveri. Hän on kierrellyt ympäri maailmaa jo useita vuosia.

• edellinen
        mievaankemistä kirjoitti:

Tuntemani Palosaaren Petteri on pitkä, tumma, pitempi hiuksinen kaveri. Hän on kierrellyt ympäri maailmaa jo useita vuosia.

ja kyseinen henkilö ei tietääkseni liity millään tavalla karaokeen. Uskon, että kyseisen sukunimen heitti joku ihan vitsillä...

• pomot säästää
        edellinen kirjoitti:

ja kyseinen henkilö ei tietääkseni liity millään tavalla karaokeen. Uskon, että kyseisen sukunimen heitti joku ihan vitsillä...

ja laittaa baarimikon soittamaan levyjä...tämä ilmiö on ympäri suomea nykyaikaa ikävä kyllä...ei ehdi miksaa...saati sitten muuttamaan/muistamaan sävelkorkeutta...varsinkin stadissa tämä on ollut trendi jo pitempään laulajien määrä lisääntyy ja ammattitaitoisten vetäjien vahentyy...surullista...sillä kyllä ne jotka tuon homman osaa hinnoitellaan ulos ikävä kyllä...mielestäni tälläisia paikkoja jotka mainostaa itseään Karaoke-Baareiksi mutta toiminta on edellä mainittua...äänestäkää jaloillanne..sama kuin hypäisi lentokoneeseen ja kapteeni kuuluttaisi...''tässä kapteeni tuikka-butjetti..oikeesti olen lentomekaanikko mutta vast'edes hoitelen näitä lentohommia oman duunin ohella...

• maatuska1
        pomot säästää kirjoitti:

ja laittaa baarimikon soittamaan levyjä...tämä ilmiö on ympäri suomea nykyaikaa ikävä kyllä...ei ehdi miksaa...saati sitten muuttamaan/muistamaan sävelkorkeutta...varsinkin stadissa tämä on ollut trendi jo pitempään laulajien määrä lisääntyy ja ammattitaitoisten vetäjien vahentyy...surullista...sillä kyllä ne jotka tuon homman osaa hinnoitellaan ulos ikävä kyllä...mielestäni tälläisia paikkoja jotka mainostaa itseään Karaoke-Baareiksi mutta toiminta on edellä mainittua...äänestäkää jaloillanne..sama kuin hypäisi lentokoneeseen ja kapteeni kuuluttaisi...''tässä kapteeni tuikka-butjetti..oikeesti olen lentomekaanikko mutta vast'edes hoitelen näitä lentohommia oman duunin ohella...

kyllä se on palosaaren petteri joka on karaokea vetänyt ainakin täällä kemin alueella heinämiehessä ja urhossa ja toiminut myös baarimikona ja asustelee ihan kyllä täällä kemissä vieläkin.
        sellanen iso kokonen kaveri..
        tosi loistava tyyppi ja aivan äly hyvä laulaja ja ihku ihminen...

• kyseessä on
        siten, että kirjoitti:

Punakuonon Petteri, jolla on reki mukanaan. Melkonen sarvipää karaokeisännäksi!

• henkisestitapettu

Oi voi.. Kannattaa poiketa joskus massasta niin ei tuu kaikkea ihan ällöä kannatettua.. Toki meillä kaikilla on pimeät puolet.

• Raimopoiks

Niin yök juopot puhelee keskenään missä parhaat öölit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66