olen tuossa aloittelemassa pyöräilyä, kun juoksussa on jo toisen kerran puolessa vuodessa saanut nk. hyppääjän polven niin ajattelin ottaa toista lajia rinnalle.
Nishiki 410 tai 510 hybridi vaikuttaa laadukkaalta ja runko oikean kokoiselta. Levyjarruista en tiedä, ajanko vielä talvella joten kysyisinkin tuosta toisesta eroavaisuudesta, eli onko Shimano Deore tai Deore LX vaihtajalla suurta käytännön eroa?
Kilometrjeä pyörällä tulisi keskimäärin varmaan 100-200 km viikossa, pääasiassa asvaltilla mutta voisi sen joskus viedä hiihtoladun pohjallekin.
Shimano Deore - Deore LX ero?
4
2295
Vastaukset
- juke
Siis tietysti 401 tai 501 nuo mallinumerot..
- Mikke
millaisia ne käytännön erot ovat, mutta tuossa joku rivi alempana otsikolla shimanon takavaihtajat takavaihtajat on joitain hinnoitteluja. Muistelen kyllä jollain fillaripalstalla vuosi pari sitten mikkeliläisen maastopyöräilijä Jäppisen olleen sitä mieltä, että arki- ja harjoituskäytössä acera-vaihtajallkin saattaisi tulla juttuun.
- SPeDe-SuLo
olen ajellut pääsiassa Deore, Deore LX, Tiagra, Ultegra -osin, mitä nyt on Saksasta milloinkin halvimmalla saanut tilattua, mutta enpä ole eroa huomannut toimivuudessa, ulkonässä hiukan.
Acera ja Alivio osia olen hätätapauksissa ostanut kalliista kotimaastamme ja yhtä hyvin ovat nekin toimineet, tosin näistä on kokemusta huomattavasti vähemmän.
Kalliimmat kuten Deore XT ja XTR ovat kevyempiä ja hyvin(=jopa paremmin) toimivia, mutta ne eivät ole aivan yhtä kestäviä kuin vaikkapa perus Deore:t. - RikaMi
Itselläni on Konassa Deoren vaihtajilla, mutta ynpärivuotisessa käytössä tarvittaisiin jämerämpiä/varmempia varusteita, vähintään XT:n vaihtajat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136