Muistaako kukaan suklaapatukkaa nimeltä Stratos?
Se oli sinisessä kuoressa ja punaisella luki Stratos. Aivan ihanan makuista...siinä oli semmoisia "ilmareikiä" tai jotain.
Voi kun niitä vielä valmistettaisiin...
Stratos patukka
10
2026
Vastaukset
- ollut
ainakin. en muista että niin kovin kauaa olisi aikaa kun olen ostanut.
- mieleen
kyseisestä patukasta että kun se tuli markkinoille vuonna ö, ostin pari niitä innokkaasti ja söin hyvällä ruokahalulla. Seuraavana yönä tuli kauhea vatsatauti. Vähän ajan päästä tuli uutisissa tieto että Stratos- patukoissa käytettävästä kaakaosta oli löytynyt salmonellaa.
Ja eikun kakka tutkittavaksi. Onneksi siitä ei löytynyt salmonellaa.
Silti jäi sellainen pieni epäilyksen tunne tuosta suklaasta etten sitä sen koommin syönyt.- pah...
stratos oli minunkin herkkua sillon kun olin pieni ja koskaan ei mitään tauteja ollut eikä tullut, muistan myös tuon salmonellatapauksen mutta se ei todellakaan ollut sillon kun se tuli markkinoille vaan paljon jälkeen ja se jäi yksittäistapaukseksi. sen jälkeen tuli vielä stratos-suklaalevy mutta ilmeisesti pulju sitten meni konkkaan tai jotain :(
- sini80
pah... kirjoitti:
stratos oli minunkin herkkua sillon kun olin pieni ja koskaan ei mitään tauteja ollut eikä tullut, muistan myös tuon salmonellatapauksen mutta se ei todellakaan ollut sillon kun se tuli markkinoille vaan paljon jälkeen ja se jäi yksittäistapaukseksi. sen jälkeen tuli vielä stratos-suklaalevy mutta ilmeisesti pulju sitten meni konkkaan tai jotain :(
Kyllä niitä ulkomailta ainakin saa, eli ei firma ainakaan konkkaan ole mennyt... Maraboullahan on valikoimissa suklaapatukka missä on noita ilmakuplia, ainakin Prismassa ja Cittarissa olen nähnyt sitä.
- stratos elää
sini80 kirjoitti:
Kyllä niitä ulkomailta ainakin saa, eli ei firma ainakaan konkkaan ole mennyt... Maraboullahan on valikoimissa suklaapatukka missä on noita ilmakuplia, ainakin Prismassa ja Cittarissa olen nähnyt sitä.
http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5668:0:10,1822:1:0:0:::0:0
poistunut kuitenkin suomen kauppojen valikoimista kun en ole missään törmännyt. varmaan se salmonella sitten karkotti kuluttajat eikä menekkiä enää ollut :/ - alkup.
stratos elää kirjoitti:
http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=271&trg=Page_5665&Page_5665=5668:0:10,1822:1:0:0:::0:0
poistunut kuitenkin suomen kauppojen valikoimista kun en ole missään törmännyt. varmaan se salmonella sitten karkotti kuluttajat eikä menekkiä enää ollut :/Ihanaa kuulla että Stratos-patukka vielä elää, mutta harmi kun niitä ei suomessa enää myydä =(
Ei viitsisi ihan ulkomaille asti lähteä ostamaan...tai siinähän hyvä kesäloma idea... =)
- Sisqo
Ihan samaa olen minäkin miettinyt ja koittanut niitä kaupoista etsiä mutta turhaan..! =(
Olen koittanut sitä Maraboun "ilmakupla"suklaata korvikkeeksi mutta ei se aja samaa asiaa kuin Stratos..vaikka ihan hyvää on sekin..Voi kumpa vielä saisi niitä..pitääkö ulkomailta lähteä hakemaan asioikseen.. =)- saa hakea
Kaapista löytyy avamaton levy :-)
- addu^
Tutun näköstä.. itekki kaipaan sitä niih. kovaa.. suomeen takas - suklaatia
Nyt niitä saa nyt niitä saa... Ärrältä kuulema! :) Nautinnollisia hetkiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523446Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131213Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49958- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 40795
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt202721