KEVYET JÄÄTELÖT!

@@@

Eli minkälaista/ mitä tikkujäätelöä suosittelisitte laihduttajalle? Miten voisi siis VÄHÄN PAREMMALLA omalla tunnolla nautiskella kesän mauista? ;)

35

15223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeuu
    • laihtunut herkkusuu

      on huippukevyttä kamaa ja hyviä.

    • sisällä suklaata

      Esim.Kingis lightpuikossa on matala Gl,vähän rasvaa sekä on sokeriton.

      • Kiril

        Hiilihydraatteja 16 grammaa/100g. Katso tuoteseloste:

        Kingis Light vanilja 57 g (2029)

        Vaniljamaitojäätelöä, suklaanmakuista kuorrutetta ja suklaasydän.

        Valmistusaineet
        Vesi, suklaanmakuinen kuorrute ja –täyte (28 %, joissa laktitoli, kasvirasva, sakeuttamisaine (E1200), herajauhe, rasvaton maitojauhe, vähärasvainen kaakaojauhe, soijalesitiini, makeutusaineet (E950, E951), aromit), kerma, vähärasvainen maitojauhe, sakeuttamisaineet (E1200, E410, E412), maltodekstriini, emulgointiaine (E471), aromit (vanilliini, vanilja) ja makeutusaine (E951); sisältää fenyylialaniinin lähteen.

        Ravintosisältö
        100 g tuotetta sisältää:
        - energiaa 1000 kJ (240 kcal)
        - rasvaa 18 g
        - proteiinia 3,9 g
        - hiilihydraattia 16 g

        Lisätietoja
        Sokeroimaton
        Sisältää makeutusaineita


      • juupa juu...
        Kiril kirjoitti:

        Hiilihydraatteja 16 grammaa/100g. Katso tuoteseloste:

        Kingis Light vanilja 57 g (2029)

        Vaniljamaitojäätelöä, suklaanmakuista kuorrutetta ja suklaasydän.

        Valmistusaineet
        Vesi, suklaanmakuinen kuorrute ja –täyte (28 %, joissa laktitoli, kasvirasva, sakeuttamisaine (E1200), herajauhe, rasvaton maitojauhe, vähärasvainen kaakaojauhe, soijalesitiini, makeutusaineet (E950, E951), aromit), kerma, vähärasvainen maitojauhe, sakeuttamisaineet (E1200, E410, E412), maltodekstriini, emulgointiaine (E471), aromit (vanilliini, vanilja) ja makeutusaine (E951); sisältää fenyylialaniinin lähteen.

        Ravintosisältö
        100 g tuotetta sisältää:
        - energiaa 1000 kJ (240 kcal)
        - rasvaa 18 g
        - proteiinia 3,9 g
        - hiilihydraattia 16 g

        Lisätietoja
        Sokeroimaton
        Sisältää makeutusaineita

        Tiedetään, että sinulla on eri käsitys keveydestä. Pidä sinä se käsitys ja joku toinen voi olla toista mieltä. Mitä hyötyä on siitä, että joku laittaa tänne vinkkeä tuotteista ja resepteistä ja sinä intät vastaan, että ne eivät ole kevyitä, koska niissä on hiilareita? Yhtä paljon kuin siitä, että joku tulee VHH-palstoille sanomaan rasvaisia ruokia lihottaviksi. Sinä voit laittaa tänne reseptejäsi ihan rauhassa, mutta älä puutu toisten resepteihin. Kaikki tietävät jo kantasi, joten anna ihmisten itse valita, mitä tietä kulkevat. Varmaan huomasit jo, että tämä koskee muitakin ketjuja kuin tätä.


      • Kiril
        juupa juu... kirjoitti:

        Tiedetään, että sinulla on eri käsitys keveydestä. Pidä sinä se käsitys ja joku toinen voi olla toista mieltä. Mitä hyötyä on siitä, että joku laittaa tänne vinkkeä tuotteista ja resepteistä ja sinä intät vastaan, että ne eivät ole kevyitä, koska niissä on hiilareita? Yhtä paljon kuin siitä, että joku tulee VHH-palstoille sanomaan rasvaisia ruokia lihottaviksi. Sinä voit laittaa tänne reseptejäsi ihan rauhassa, mutta älä puutu toisten resepteihin. Kaikki tietävät jo kantasi, joten anna ihmisten itse valita, mitä tietä kulkevat. Varmaan huomasit jo, että tämä koskee muitakin ketjuja kuin tätä.

        lainkaan tasapuolinen. Joku muu saa mielestäsi vapaasti kirjoittaa mielipiteenään, että pingviini on tosi kevyttä tai Kingis, mutta minulta kiellät osallistumasta keskusteluun, jos ilmoitan olevani eri mieltä. Annat sen kuvan, että hyväksyt vain ne kirjoitukset, jotka vastaavat omaa ajatusmaailmaasi. Muille voit sitten osoittaa ovea.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        Kiril kirjoitti:

        lainkaan tasapuolinen. Joku muu saa mielestäsi vapaasti kirjoittaa mielipiteenään, että pingviini on tosi kevyttä tai Kingis, mutta minulta kiellät osallistumasta keskusteluun, jos ilmoitan olevani eri mieltä. Annat sen kuvan, että hyväksyt vain ne kirjoitukset, jotka vastaavat omaa ajatusmaailmaasi. Muille voit sitten osoittaa ovea.

        Ei se nyt ihan noinkaan mennyt. Kaikki saa suositella tuotteita ja laittaa mitä reseptejä haluaa, mutta tarvitseeko aina alkaa väittelemään jos jo etukäteen tietää, että se ei tuota tulosta? Olisit voinut laittaa oman jäätelösuosikkisi ketjun jatkeeksi ja jättää väliin sen tyypillisen valituksen hiilareista.

        Onko sinun mielestäsi järkevää, kun joku valittaa VHH-reseptien rasvaisuudesta ja valittaa, että se ei ole kevyttä? Tuottaako sellainen mitään tulosta?

        Kaikki muuten tietävät jo, mistä asioista olet, ja tulet olemaan eri mieltä. Et pysty enää tuolla linjalla tuomaan keskusteluun mitään uutta. Samat jutut jauhat joka kerta.


    • NamiNami

      Oon itsekin aikamoinen jäätelöfani ja surffailin eri valmistajien kevyitä vaihtoehtoja näin kesän kynnyksellä niin on sitten helpompaa kaupassa tehdä valinta kun on jo valmiiksi vähän tietoa tuotteista.

      Pirkalla näyttäisi olevan paljon erilaisia mehujää ja sorbet vaihtoehtoja.. Njam! Tässä muutamia:

      http://www.plussa.com/?_tp=69,79&_sp=kaupat_ja_tuotteet/tuotehaku/pirkka_product_information.jsp&id=6410405048370

      http://www.plussa.com/?_tp=69,79&_sp=kaupat_ja_tuotteet/tuotehaku/pirkka_product_information.jsp&id=6410405058584

      http://www.plussa.com/?_tp=69,79&_sp=kaupat_ja_tuotteet/tuotehaku/pirkka_product_information.jsp&id=6410405039118

      Pingviini:

      http://www.pingviini.fi/www/order.php?af=&card=54

      http://www.pingviini.fi/www/order.php?af=&card=29

      Ingman:

      http://www.ingman.fi/tuotteet/jaatelot/tuotteet.asp?grp=2

      http://www.ingman.fi/tuotteet/jaatelot/tuotteet.asp?grp=3&id=2157

      • Kiril

        on kaukana keveydestä. Tuoteselosteessa sokeria ja siirappia. Hiilihydraatteja löytyy 25 g/100g.

        Pirkka Exotic vaniljapuikko 71 g hedelmäkuorrutteinen.

        Tuoteseloste    

        Eksoottiset hedelmät 30% (persikka, passion, mango, ananas), rasvaton maito, vesi, sokeri, maitoproteiini, vehnäglukoosisiirappi, kasvirasva (kookos), aromit (mm vanilja), emulgointiaine (E471), stabilointiaineet (E410, E412, E407), väri (E160a). Valmistettu tehtaassa, jossa käsitellään maapähkinää, pähkinää, soijaa, vehnää ja kananmunaa.


      • Kiril

        Aina vaan kevenee. Nyt on mukana sokeria, glukoosia ja siirappia. Hiilihydraatteja 25,7g/100g.

        Mansikkasorbetti:

        vesi,sokeri,mansikkatiiviste 7%, glukoosi, inverttisokerisiirappi, stabilointiaineet (E410,E440), happamuudensäätöaine(E330), aromit,väri (E160)

        Etkö todellakaan löydä keveämpiä. Tämähän kuuluisi tuonne makeiset palstalle.


      • NamiNami
        Kiril kirjoitti:

        Aina vaan kevenee. Nyt on mukana sokeria, glukoosia ja siirappia. Hiilihydraatteja 25,7g/100g.

        Mansikkasorbetti:

        vesi,sokeri,mansikkatiiviste 7%, glukoosi, inverttisokerisiirappi, stabilointiaineet (E410,E440), happamuudensäätöaine(E330), aromit,väri (E160)

        Etkö todellakaan löydä keveämpiä. Tämähän kuuluisi tuonne makeiset palstalle.

        Katsoin sen mukaan, että missä on vähiten kaloreita. Mitä jäätelöä itse suosittelisit laihduttajalle? Mä olen ihan vasta-alkaja näissä laihdutusasioissa, joten sori jos meni ihan metsään...


      • ........
        Kiril kirjoitti:

        on kaukana keveydestä. Tuoteselosteessa sokeria ja siirappia. Hiilihydraatteja löytyy 25 g/100g.

        Pirkka Exotic vaniljapuikko 71 g hedelmäkuorrutteinen.

        Tuoteseloste    

        Eksoottiset hedelmät 30% (persikka, passion, mango, ananas), rasvaton maito, vesi, sokeri, maitoproteiini, vehnäglukoosisiirappi, kasvirasva (kookos), aromit (mm vanilja), emulgointiaine (E471), stabilointiaineet (E410, E412, E407), väri (E160a). Valmistettu tehtaassa, jossa käsitellään maapähkinää, pähkinää, soijaa, vehnää ja kananmunaa.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000005&conference=4500000000000362&posting=22000000026377646

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Verenneito
        NamiNami kirjoitti:

        Katsoin sen mukaan, että missä on vähiten kaloreita. Mitä jäätelöä itse suosittelisit laihduttajalle? Mä olen ihan vasta-alkaja näissä laihdutusasioissa, joten sori jos meni ihan metsään...

        Edellinen noudattaakin vhh*-ruokavaliota, joten hänelle kalorit ja rasvapitoisuus on vain numeroita ja vain hiilihydraattipitoisuus merkkaa.

        En ota kantaa itse ruokavalioon, mutta välillä nämä vhh-jutut sotkee täällä ikävästi ja dietistä mitään tietämättömät ovat ymmällään. Helpottaisi kyllä huomattavasti, jos saataisiin oma palsta myös vähäkalorisille herkuille. Vhh:llehan onkin jo oma palsta.

        *Vähähiilihydraattinen.


      • Skäri
        NamiNami kirjoitti:

        Katsoin sen mukaan, että missä on vähiten kaloreita. Mitä jäätelöä itse suosittelisit laihduttajalle? Mä olen ihan vasta-alkaja näissä laihdutusasioissa, joten sori jos meni ihan metsään...

        niin en ottaisi Light-Kingistä. Siinä on kuitenkin aika paljon suklaata, eikä jäde itsessäänkään ole laihduttajan herkkua.

        Mehujäissäkin on sokeria, mutta energiaa huomattavasti vähemmän kuin jäätelöissä. Ja makuja löytyy! :)


      • Kiril
        NamiNami kirjoitti:

        Katsoin sen mukaan, että missä on vähiten kaloreita. Mitä jäätelöä itse suosittelisit laihduttajalle? Mä olen ihan vasta-alkaja näissä laihdutusasioissa, joten sori jos meni ihan metsään...

        ja siksi en syö lainkaan jäätelöä. Kermajäätelö olisi muutoin hyvä, mutta siinä on runsaasti sokeria ja yhdesä rasvan kanssa yhdistelmä ei ole mitenkään kevyt. Kun ajatellaan, että jäätelö on kevyt silloin kun siinä on vähän hiilihydraatteja niin ainoa mahdollisuus olisi tehdä itse jäätelö kermasta, munankeltuaisesta ja vaniljasta ja laittaa aineet jäätelökoneeseen.

        Tuo kaloriajattelu johtaa monissa asioissa harhaan ja sen varjolla ihmiset lihovat, kun saavat liikaa hiilihydraatteja eli sokereita vähentäessään rasvaa.


      • kun se ei ite
        Kiril kirjoitti:

        ja siksi en syö lainkaan jäätelöä. Kermajäätelö olisi muutoin hyvä, mutta siinä on runsaasti sokeria ja yhdesä rasvan kanssa yhdistelmä ei ole mitenkään kevyt. Kun ajatellaan, että jäätelö on kevyt silloin kun siinä on vähän hiilihydraatteja niin ainoa mahdollisuus olisi tehdä itse jäätelö kermasta, munankeltuaisesta ja vaniljasta ja laittaa aineet jäätelökoneeseen.

        Tuo kaloriajattelu johtaa monissa asioissa harhaan ja sen varjolla ihmiset lihovat, kun saavat liikaa hiilihydraatteja eli sokereita vähentäessään rasvaa.

        pääse nauttimaan jäätölöstä! ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ SIITÄ!


      • sdkjflksjlk
        Kiril kirjoitti:

        ja siksi en syö lainkaan jäätelöä. Kermajäätelö olisi muutoin hyvä, mutta siinä on runsaasti sokeria ja yhdesä rasvan kanssa yhdistelmä ei ole mitenkään kevyt. Kun ajatellaan, että jäätelö on kevyt silloin kun siinä on vähän hiilihydraatteja niin ainoa mahdollisuus olisi tehdä itse jäätelö kermasta, munankeltuaisesta ja vaniljasta ja laittaa aineet jäätelökoneeseen.

        Tuo kaloriajattelu johtaa monissa asioissa harhaan ja sen varjolla ihmiset lihovat, kun saavat liikaa hiilihydraatteja eli sokereita vähentäessään rasvaa.

        Aloittaja pyyteli jäätelövinkkejä. Sinulla ei niitä ilmeisesti ole, joten... oliko vielä muuta?


      • oon kyl
        Kiril kirjoitti:

        ja siksi en syö lainkaan jäätelöä. Kermajäätelö olisi muutoin hyvä, mutta siinä on runsaasti sokeria ja yhdesä rasvan kanssa yhdistelmä ei ole mitenkään kevyt. Kun ajatellaan, että jäätelö on kevyt silloin kun siinä on vähän hiilihydraatteja niin ainoa mahdollisuus olisi tehdä itse jäätelö kermasta, munankeltuaisesta ja vaniljasta ja laittaa aineet jäätelökoneeseen.

        Tuo kaloriajattelu johtaa monissa asioissa harhaan ja sen varjolla ihmiset lihovat, kun saavat liikaa hiilihydraatteja eli sokereita vähentäessään rasvaa.

        kanssas täysin erimieltä.Ite oon laskenu kaloreita ja saanu painon tippumaan ja syön ihan kaikkea kunhan päivän kaloriannos vaan jää alle 1000kcal.Mitään hiilareita ym...en laske,pelkät kalorit.Turhaan väität et kalorien laskijat lihoo.


      • ......
        oon kyl kirjoitti:

        kanssas täysin erimieltä.Ite oon laskenu kaloreita ja saanu painon tippumaan ja syön ihan kaikkea kunhan päivän kaloriannos vaan jää alle 1000kcal.Mitään hiilareita ym...en laske,pelkät kalorit.Turhaan väität et kalorien laskijat lihoo.

        Kirilpä on laihtunut kahden vuoden vhh-dietin ansiosta 15 kg. Hän painoi ensin 105 kg ja sitten enää vain 95 kg.

        Luultavasti hän on kouluaikoinaan ollut loistava matematiikassa.


      • jäätelöä kotona,
        Kiril kirjoitti:

        ja siksi en syö lainkaan jäätelöä. Kermajäätelö olisi muutoin hyvä, mutta siinä on runsaasti sokeria ja yhdesä rasvan kanssa yhdistelmä ei ole mitenkään kevyt. Kun ajatellaan, että jäätelö on kevyt silloin kun siinä on vähän hiilihydraatteja niin ainoa mahdollisuus olisi tehdä itse jäätelö kermasta, munankeltuaisesta ja vaniljasta ja laittaa aineet jäätelökoneeseen.

        Tuo kaloriajattelu johtaa monissa asioissa harhaan ja sen varjolla ihmiset lihovat, kun saavat liikaa hiilihydraatteja eli sokereita vähentäessään rasvaa.

        siihen aikaan kun meillä oli lehmiä, eli rasvaisesta tilamaidosta. Jäätelöstä tuli muuten oikein hyvää, mutta jäätelökoneesta huolimatta koostumukseen jäi hieman paakkuja.

        Marjoilla maustettu jäätelö peittosi maultaan nämä sikaimelät lisäaineiset kaupan jäätelöt mennen tullen.

        Kaupan jäätelöissä on vuosien varrella maku vain keinotekoistunut. Joskus ammoin oli Valion vaniljakin vielä syötävää, mutta nyt sen normaaliversio on huonontunut puhumattakaan näistä kevytsörsseleistä.

        Melestäni tulisi "kevyt"-merkintä aina olla isolla ja punaisella, jottei vahingossa ostaisi näitä kevytpaskoja, kuten minulle on joskus käynyt.


      • cc-
        oon kyl kirjoitti:

        kanssas täysin erimieltä.Ite oon laskenu kaloreita ja saanu painon tippumaan ja syön ihan kaikkea kunhan päivän kaloriannos vaan jää alle 1000kcal.Mitään hiilareita ym...en laske,pelkät kalorit.Turhaan väität et kalorien laskijat lihoo.

        Jos laskee vaan kalorit ja rasvapitosuudet eri ruokatuotteista nii sitä ei huomaakkaan,kuinka paljon saa sokeria hiilareitten kautta!Ja jos päivän kalorisaalis on vaan alle 1000 kcal nii aika epäterveellista laihuttamista,jos nyt satut laihuttaan...kaikenlaiset typerykset ajattelee just noin,että jos syön tosi vähän nii laihun.Kannattaa tarkastella netistä ja lehistä oikeanlaista tapaa ellet haluu tulla anorektikoksi tai vielä pahempaa lihoa tuplasti enemmän,mitä oot jo laihuttanu muutaman vuoden kuluttua!


    • dfgsdfgsdfg

      Solero-jätskipuikkoja, erityisesti peach&yoghurt ja strawberry&banana ovat tosi hyviä. Ja kevyitä.

      • .................

        Saako tuota peach&yoghurt-makua vielä jostakin? Pakko kysyä, sillä on kaikkien aikojen lempparini ja kesä on alkanut harmitellen, kun pakastealtaista tuntuu löytyvän vain muita Solero-makuja... tosin tuo strawberry&banana on hiukan lohduttanut jogurttijäätelön puuttumista :D


    • hyvällä omallatunnolla

      voi silloin tällöin nauttia jäätelöpuikon, minkä tahansa. Light-tuotteissa on monesti lisäaineita paljon ja niissä on myös usein ihan yhtä paljon kaloreita kuin tavallisessakin, tai rasvaa yhtä paljon. Älä siis usko sanaan "light". Laihdutusta ei kaada yksi jäätelöpuikko!

    • senpai

      Perinteisessä Eskimo-puikossa on kaloreita noin 100. Eli ei mitenkään mahdottomasti. Lisäksi Eskimo on hyvää, ei liian makeaa tai suklaista. sitä saa liki kaupasta kuin kaupasta, eikä ole kallis. Eli eikun syömään :)

    • +++

      Omia suosikkeja on Totally Green omena. Siinä kaloreita puikossa vain vähän yli sata, mutta tosi hyvää.

    • ahahahnnnn

      joo kyllä soleron jäätelöt ovat aivan ylitsemuiden mielestäni :)))) aaah

      • mäkin suosin

        Viime kesänäkin kun laihdutin niin pari kertaa viikossa aina uimisen jälkeen solero maistui. Exoticsis on muistaakseni eniten kaloreita ja sitten on ihan o% rasvaa ainaki yhessä.


      • vielä edelliseen
        mäkin suosin kirjoitti:

        Viime kesänäkin kun laihdutin niin pari kertaa viikossa aina uimisen jälkeen solero maistui. Exoticsis on muistaakseni eniten kaloreita ja sitten on ihan o% rasvaa ainaki yhessä.

        Irtojäätelönä saa sorpettia, vaikka purkissa niin ei tule vohvelin kaloreita.


    • yap

      Kotijäätelöllä useita vaihtoehtoja kevyin tais olla 42kcal, ja ite ainakin oon tykännyt! eikä mitenkään erityisen pieniäkään

      • ....

        Tulee hyvää ja terveellistäkin ihan kun pakastaa esim banaanin. Syön itse välillä kun tekee mieli jotain mutta kun ei sais mitään ihmeellistä syödä. Sopii varmaan muillekin hedelmille..persikka.. Sit yksi mun herrkuni on..ehkä myös vähän omituinen mutta pakastettua punaherukkamehua (purkissa) niin antaa hetken sulaa ja sit kaivaa lusikalla kun siitä tulee vähän kuin mehujäämurskaa sellaista hauskaa hilettä. Ja mehuista voi muutenkin itse pakastaa mehujäitä jos tykkää. Niin ja nyt tuli mieleen että oon joskus syönyt sitä "kevyempää" vanilla vaahto kun se on pakastettu, mutta se ei saanut jäätyä ihan umpi jäähän tai ei maistu enään niin hyvältä.


    • *Melina49*

      tuotteista löysin seuraavat:
      Maxi Fruit Light
      6,00 € / 6 kpl
      Vaniljamaitojäätelöä, mansikan makuista maitojäätelöä ja mansikkamehujääkuorrutetta. Makeutettu aspartaamilla ja tavallisella sokerilla. Sisältää fenyylialaniinin lähteen. Kevyt, 77 kcal/kpl, rasvaa max 3 %.

      Maxi Light
      7,00 € / 8 kpl
      Vanilja- ja suklaajäätelöä, ei lisättyä sokeria. Makeutettu aspartaamilla, sisältää fenyylialaniinin lähteen. Sokeroimaton, 43 kcal/kpl, rasvaa max 5 %.


      Nyt vaan jäätelöautoa odottamaan!

    • kkkkkkkkkkkkkk

      Itse tehden saat ihanaa ja kevyttä, ihan helposti.

      vatkaa kevytketma (tms. vaahdoksi)
      lisää sokeria ja /tai makseutusjauhetta
      lisää purkki tai kaksi maitorahkaa (parempaa tulee jos ensin valutat rahkaa vaikkapa vuorokauden)
      Vähän sirtuunanmehua ja vaniljasokeria/uutetta mukaan

      Paljon marjoja tai hedelmänpaloja loukkoon

      sekoita ja laita pakasteeseen - sekoita/vispaa (pakastettavaa) pariin kertaan parin tunnin välein

      Nauti ihanaa herkkua - maistuu tosin illman pakastamistakin

      RAHKAN VALUTUS: rahkasta poistuu ylimääräinen, hapan, neste: Laita siivilää ohut pyyhe, kaada rahka siihen ja taita pyyhkeen reunat päälle, laitan pyyhkeen päälle vaikkapa joku hillopurkki painoksi (lautanen ja puhdas kivikin käy)
      Laita siivilä rahkoineen jonkin astian päälle jääkaappiin - muista, että siivilä EI LILLU astian pohjalla, vaan siellä on tilaa poistuvalle nesteelle

    • , että

      ostaisit kaupasta paketin jätskivohveleita ja Carte dorin light-jätskiä ja tekisit siitä itsellesi kunnon jäätelötötterön, niitähän kesällä kuuluu syödä! Vohvelin voi vaikka jättää syömättä, mutta vohvelista nuolemalla tulee syötyä paljon vähemmän ja hitaammin jäätelöä kuin silloin, jos laittaisit annoksen kuppiin. Carte dorin 5 % rasvaa sisältävä suklaajätski on ihan parasta, mutta myös vanilja ja mansikka on tosi hyviä. Samoin Pirkan marjajogurttijäätelö, jota voisi myös laittaa vohveliin.

      Jätskipuikoista ehdottomia suosikkeja on Solerot ja Pirkan vastaavat samantyyppiset jätskit, jotka varmaan on myös pikkuisen halvempia. Mutta joskus tekee mieli jätkiä, jossa on kunnon suklaakuorrutus, joten kai sellaisenkin voi välillä itselleen sallia. Ei laihdutuskuuri yhteen jätskiin kaadu!

    • 1cE-koKE

      Ehdottomasti parhaan makuisimmat ja kevyimmät jäätelät ovat ovat minun mielestäni pirkan joku BERRY jätski jossa on jopa alle 90 kaloria / puikko... nam =)... ja toinen on se ässä mix jäätelö jossa on vaan 100 kaloria per puikko.. Molemmat jätskit on vielä melko isoja =) maistakaa ihmeessä !!! ,..niitä on varaa syödä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe