Weber Performer

mistä löytyy

Netrauta on ainoa nettikauppa, mutta onko minkään ketjun maahantuonnissa ja mikä on myyntihinta ? Entä mikä on maahantuoja ?

10

3916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • All

Bauhaus myy Weberin grillejä myös. Yhden Performerin näin liikkeessä viime kesänä. Hintaa oli muistaakseni reippaasti yli 300€.

• grillivilli

Mulla on aivan uusi käyttämätön (vielä paketissa) oleva Weber Performer 57 grilli.
      Netrauta.fi sivuilla ko grillin ovh on 495 eur ja myyvät sitä hintaan 395 eur.
      Olisin halukas myymään sen, kiinnostaako?

• tarjoa maililla

• grillivilli
        tarjoa maililla kirjoitti:

Kuitti löytynee takuuta varten ? Lähetä viestiä [email protected]

Ei tainnut kiinnostaa? Liikaa hitaa? Tarjoa!
        Kaikille muillekin tiedoksi - myynnissä on.

• kyllä kiinnostaa
        grillivilli kirjoitti:

Lähetäpäs postia tuohon hotmail-osoitteeseeni!! Keskustellaan privaatisti!

• grillivilli
        kyllä kiinnostaa kirjoitti:

Lähetäpäs postia tuohon hotmail-osoitteeseeni!! Keskustellaan privaatisti!

Laitoin kyllä viestiä - kokeilenpas uudestaan...

• Weber fani
        grillivilli kirjoitti:

Pääsittekö kauppoihin, kertokaa meille uteliaille (mulle)?

Itsellä on one touch gold 57, johon olen enemmän kuin tyytyväinen.

Tuossa performerissa on etuna tuo vaunu, jossa "työtaso". Lievä harmitus päällä, kun en ostanut sitä, mutta kuten mainitsin, olen omaani tosi tyytyväinen.

• juuri testattu
        Weber fani kirjoitti:

Pääsittekö kauppoihin, kertokaa meille uteliaille (mulle)?

Itsellä on one touch gold 57, johon olen enemmän kuin tyytyväinen.

Tuossa performerissa on etuna tuo vaunu, jossa "työtaso". Lievä harmitus päällä, kun en ostanut sitä, mutta kuten mainitsin, olen omaani tosi tyytyväinen.

Jep, performeri on nyt minulla käytössä. Kaasusytytystä en vielä kokeillut, kun en ehtinyt ostaa patruunaa, mutta sehän onkin lisähienous.

Ainoa miinus täytyy antaa peltilieriöstä, joka tulee grillin alle, se kiinnitys itse grilliin taivuttamalla niitä peltilätkiä on hieman rimpula ja halvan oloinen, ekalla kerralla tuhka-astia tipahti pois, kun liikutin kärryä.

Mutta makkarat ja Wilhelm-grillipihvit onnistui, pitää harjoitella lisää. Onko sinulla tuota lisäritilää http://www.weber.eu/smartsite.dws?lang=1&id=POP_BBQ&accessory=1&parent=32&child=1062

Mutta varmaan pärjäät tuolla one touchillakin, eihän tuo performeri tuo lisää kuin pöydän ja kaasusytytyksen.

• Weber fani
        juuri testattu kirjoitti:

Jep, performeri on nyt minulla käytössä. Kaasusytytystä en vielä kokeillut, kun en ehtinyt ostaa patruunaa, mutta sehän onkin lisähienous.

Ainoa miinus täytyy antaa peltilieriöstä, joka tulee grillin alle, se kiinnitys itse grilliin taivuttamalla niitä peltilätkiä on hieman rimpula ja halvan oloinen, ekalla kerralla tuhka-astia tipahti pois, kun liikutin kärryä.

Mutta makkarat ja Wilhelm-grillipihvit onnistui, pitää harjoitella lisää. Onko sinulla tuota lisäritilää http://www.weber.eu/smartsite.dws?lang=1&id=POP_BBQ&accessory=1&parent=32&child=1062

Mutta varmaan pärjäät tuolla one touchillakin, eihän tuo performeri tuo lisää kuin pöydän ja kaasusytytyksen.

Ei ole, mutta olen ajatellut kyllä moisen ostaa.

Oliskohan siinä tuhka-astiassa jotain vialla, minulla ei kyseistä ongelmaa. Enkä joutunut mitään taivuttelemaan, kaikki osat sopivat kuin valettuna.

Kyllä tälläkin pärjää, mutta olen huomannut grillatessani, että se taso olisi hyvä olla grillin kanssa samassa yhteydessä. No, voihan siinä joku taso olla vieressäkin. Vielä yksi hyvä ominaisuus performerissa on mielestäni, se kannen sivuteline, toimii tosi mukavasti, ei tarvi nostaa kantta, vaan tavallaan voi työntää sen telineeseen ja takaisin. Liikkeessä olen kokeillut, hyvin toimi.

Vielä noista lisälaitteista. Se kanateline olisi varmaan hyvä. Niin, ja saahan tuohon minun grilliini sen kansitelineenkin, vaikka ei ole aivan samanlainen kuin performerissa. Lisälaitteet tuntuvat pikkuisen kalliilta, mutta kai ne sitten toimivia on. Grilli on ainakin paras mitä minulla on koskaan ollut.

• äskeiseen
        Weber fani kirjoitti:

Ei ole, mutta olen ajatellut kyllä moisen ostaa.

Oliskohan siinä tuhka-astiassa jotain vialla, minulla ei kyseistä ongelmaa. Enkä joutunut mitään taivuttelemaan, kaikki osat sopivat kuin valettuna.

Kyllä tälläkin pärjää, mutta olen huomannut grillatessani, että se taso olisi hyvä olla grillin kanssa samassa yhteydessä. No, voihan siinä joku taso olla vieressäkin. Vielä yksi hyvä ominaisuus performerissa on mielestäni, se kannen sivuteline, toimii tosi mukavasti, ei tarvi nostaa kantta, vaan tavallaan voi työntää sen telineeseen ja takaisin. Liikkeessä olen kokeillut, hyvin toimi.

Vielä noista lisälaitteista. Se kanateline olisi varmaan hyvä. Niin, ja saahan tuohon minun grilliini sen kansitelineenkin, vaikka ei ole aivan samanlainen kuin performerissa. Lisälaitteet tuntuvat pikkuisen kalliilta, mutta kai ne sitten toimivia on. Grilli on ainakin paras mitä minulla on koskaan ollut.

Itse tuhkakuppi on ok, mutta siis se peltilieriö, joka tulee itse pohjaan kiinni asennettiin vain taivuttamalla niitä pellinpalasia pohjaan. Eka kerralla en taivuttanut ehkä tarpeeksi, ja siitä jäi se hutera tunne.

Mutta noin ideana, ei tuo performerin pöytä ja kärry (ellei sitten pidä hienona tuota kaasusytytystä niin kuin minä) niin tee itse kärry ympärille. Itse tekemällä siihen saisi hyllyn/kaapiston grillikamoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
      Maailman menoa
      66
      3286
    2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      90
      3066
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      177
      3018
    4. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      137
      2396
    5. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
      Maailman menoa
      41
      2376
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      205
      2211
    7. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      36
      1724
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      401
      1689
    9. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      52
      1688
    10. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      2
      1361
    Aihe