Netrauta on ainoa nettikauppa, mutta onko minkään ketjun maahantuonnissa ja mikä on myyntihinta ? Entä mikä on maahantuoja ?
Weber Performer
10
3872
Vastaukset
- All
Bauhaus myy Weberin grillejä myös. Yhden Performerin näin liikkeessä viime kesänä. Hintaa oli muistaakseni reippaasti yli 300€.
- grillivilli
Mulla on aivan uusi käyttämätön (vielä paketissa) oleva Weber Performer 57 grilli.
Netrauta.fi sivuilla ko grillin ovh on 495 eur ja myyvät sitä hintaan 395 eur.
Olisin halukas myymään sen, kiinnostaako?- grillivilli
tarjoa maililla kirjoitti:
Kuitti löytynee takuuta varten ? Lähetä viestiä [email protected]
Ei tainnut kiinnostaa? Liikaa hitaa? Tarjoa!
Kaikille muillekin tiedoksi - myynnissä on. - kyllä kiinnostaa
grillivilli kirjoitti:
Kaikille muillekin tiedoksi - myynnissä on.Lähetäpäs postia tuohon hotmail-osoitteeseeni!! Keskustellaan privaatisti!
- grillivilli
kyllä kiinnostaa kirjoitti:
Lähetäpäs postia tuohon hotmail-osoitteeseeni!! Keskustellaan privaatisti!
Laitoin kyllä viestiä - kokeilenpas uudestaan...
- Weber fani
grillivilli kirjoitti:
Kaikille muillekin tiedoksi - myynnissä on.Pääsittekö kauppoihin, kertokaa meille uteliaille (mulle)?
Itsellä on one touch gold 57, johon olen enemmän kuin tyytyväinen.
Tuossa performerissa on etuna tuo vaunu, jossa "työtaso". Lievä harmitus päällä, kun en ostanut sitä, mutta kuten mainitsin, olen omaani tosi tyytyväinen. - juuri testattu
Weber fani kirjoitti:
Pääsittekö kauppoihin, kertokaa meille uteliaille (mulle)?
Itsellä on one touch gold 57, johon olen enemmän kuin tyytyväinen.
Tuossa performerissa on etuna tuo vaunu, jossa "työtaso". Lievä harmitus päällä, kun en ostanut sitä, mutta kuten mainitsin, olen omaani tosi tyytyväinen.Jep, performeri on nyt minulla käytössä. Kaasusytytystä en vielä kokeillut, kun en ehtinyt ostaa patruunaa, mutta sehän onkin lisähienous.
Ainoa miinus täytyy antaa peltilieriöstä, joka tulee grillin alle, se kiinnitys itse grilliin taivuttamalla niitä peltilätkiä on hieman rimpula ja halvan oloinen, ekalla kerralla tuhka-astia tipahti pois, kun liikutin kärryä.
Mutta makkarat ja Wilhelm-grillipihvit onnistui, pitää harjoitella lisää. Onko sinulla tuota lisäritilää http://www.weber.eu/smartsite.dws?lang=1&id=POP_BBQ&accessory=1&parent=32&child=1062
Mutta varmaan pärjäät tuolla one touchillakin, eihän tuo performeri tuo lisää kuin pöydän ja kaasusytytyksen. - Weber fani
juuri testattu kirjoitti:
Jep, performeri on nyt minulla käytössä. Kaasusytytystä en vielä kokeillut, kun en ehtinyt ostaa patruunaa, mutta sehän onkin lisähienous.
Ainoa miinus täytyy antaa peltilieriöstä, joka tulee grillin alle, se kiinnitys itse grilliin taivuttamalla niitä peltilätkiä on hieman rimpula ja halvan oloinen, ekalla kerralla tuhka-astia tipahti pois, kun liikutin kärryä.
Mutta makkarat ja Wilhelm-grillipihvit onnistui, pitää harjoitella lisää. Onko sinulla tuota lisäritilää http://www.weber.eu/smartsite.dws?lang=1&id=POP_BBQ&accessory=1&parent=32&child=1062
Mutta varmaan pärjäät tuolla one touchillakin, eihän tuo performeri tuo lisää kuin pöydän ja kaasusytytyksen.Ei ole, mutta olen ajatellut kyllä moisen ostaa.
Oliskohan siinä tuhka-astiassa jotain vialla, minulla ei kyseistä ongelmaa. Enkä joutunut mitään taivuttelemaan, kaikki osat sopivat kuin valettuna.
Kyllä tälläkin pärjää, mutta olen huomannut grillatessani, että se taso olisi hyvä olla grillin kanssa samassa yhteydessä. No, voihan siinä joku taso olla vieressäkin. Vielä yksi hyvä ominaisuus performerissa on mielestäni, se kannen sivuteline, toimii tosi mukavasti, ei tarvi nostaa kantta, vaan tavallaan voi työntää sen telineeseen ja takaisin. Liikkeessä olen kokeillut, hyvin toimi.
Vielä noista lisälaitteista. Se kanateline olisi varmaan hyvä. Niin, ja saahan tuohon minun grilliini sen kansitelineenkin, vaikka ei ole aivan samanlainen kuin performerissa. Lisälaitteet tuntuvat pikkuisen kalliilta, mutta kai ne sitten toimivia on. Grilli on ainakin paras mitä minulla on koskaan ollut. - äskeiseen
Weber fani kirjoitti:
Ei ole, mutta olen ajatellut kyllä moisen ostaa.
Oliskohan siinä tuhka-astiassa jotain vialla, minulla ei kyseistä ongelmaa. Enkä joutunut mitään taivuttelemaan, kaikki osat sopivat kuin valettuna.
Kyllä tälläkin pärjää, mutta olen huomannut grillatessani, että se taso olisi hyvä olla grillin kanssa samassa yhteydessä. No, voihan siinä joku taso olla vieressäkin. Vielä yksi hyvä ominaisuus performerissa on mielestäni, se kannen sivuteline, toimii tosi mukavasti, ei tarvi nostaa kantta, vaan tavallaan voi työntää sen telineeseen ja takaisin. Liikkeessä olen kokeillut, hyvin toimi.
Vielä noista lisälaitteista. Se kanateline olisi varmaan hyvä. Niin, ja saahan tuohon minun grilliini sen kansitelineenkin, vaikka ei ole aivan samanlainen kuin performerissa. Lisälaitteet tuntuvat pikkuisen kalliilta, mutta kai ne sitten toimivia on. Grilli on ainakin paras mitä minulla on koskaan ollut.Itse tuhkakuppi on ok, mutta siis se peltilieriö, joka tulee itse pohjaan kiinni asennettiin vain taivuttamalla niitä pellinpalasia pohjaan. Eka kerralla en taivuttanut ehkä tarpeeksi, ja siitä jäi se hutera tunne.
Mutta noin ideana, ei tuo performerin pöytä ja kärry (ellei sitten pidä hienona tuota kaasusytytystä niin kuin minä) niin tee itse kärry ympärille. Itse tekemällä siihen saisi hyllyn/kaapiston grillikamoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752