salmiakkisuklaa

suklaahiiri

Mitä mieltä olette uudesta Fazerin salmiakkisuklaasta? Mun mielestä se on tosi hyvää. Jääkaappikylmänä parempaa kuin huoneenlämpöisenä kylläkin, ja kylmänä myöskään ei murene niin helposti kun taittaa niitä palasia.

24

4371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verenneito

Tykkään toisaalta ihan kamalasti, mutta välillä tuntuu että koko herkku olisi parempaa ilman sitä salmiakkia, mikä on sen koko jutun juju. :D

Nopeasti tulee äklö olo kun syö tuota. Onneksi levy ei ole tuon isompi. Vielä parempi olisi, jos tuota alettaisiin myydä myös sellaisessa 50g:n patukka muodossa.

• Suklaasta

Onkohan suklaanvalmistuksen aatelimaissa, Sveitsissä, Belgiassa, Hollannissa tai Ranskassa myytävänä salmiakkisuklaita? Luultavasti eivät halua tuollaista epäharmonista makusotkua maahantuontiinkaan.

• oikein pitänyt. Syömään pystyin, mutta se salmiakki ei sovi suklaahan siis minun mielestäni. Jotenkin liian vahvan oloista ja tosiaan aika huono olo tulee nopeasti.

Minäkin muuten pidän jääkaapissa olleesta suklaasta, syön kaikki suklaat aina niin, että ensin pidän niitä jääkaapissa, joskus pakastimessakin, sillä jääkaapissa kestää aina lähemmäs puoli tuntia ennen kuin suklaa on kylmettynyt kunnolla. Inhottavinta on sormiin sulava suklaa.

• voittaa jopa fazerin

sinisen suklaan!!NAM!

• maistoin......................

ensimmäistä kertaa...Ei kyllä ollut mun makuun ollenkaan. Ei vaan toiminu.

• salmiakidiggari

Kyllä tuo on aivan mainio uutuus. Salmiakki nyt muutenkin jakaa vahvasti mielipiteet; toiset inhoaa ja toiset rakastaa. Olihan joskus 80-luvullakin suklaa/salmiakkiyhdistelmiä..muistan ainakin Suffelin tapaisen patukan kera salmiakin, mutta eipä tuo tainnut kauaa olla myynnissä.

• pitänyt..

Ei ole minun makuuni! Molemmista mauista kyllä tykkään, mutta selvästi erikseen. Tuossa salmiakkisuklaassa salmiakki on kamalan voimakasta ja yhdistettynä suklaaseen siitä tulee jotenkin äitelää... Vaikka toffee on makeaa ja äitelää sekin, niin se sopii suklaan kanssa paremmin!

• Shansu

Olen nyt jo suurkuluttaja. Tajuttoman hyvää.

• Neiti x

Siis yök,mut makunsa kullakin.Yx kesä meni myös kuumille kiville tämmönen uutuus jäde kuin salmiakki lakritsi hyi:)

• suklaahirviö

Olenkohan tullut vanhaksi vai mikä siinä on, mutta nämä salmiakkisuklaat, lakritsasuklaat, salmiakkijäätelöt yms. eivät ole minun makuuni yhtään. Karmaisevaa, jotenkin sotkea suklaa ja salmari.. Kumpikin on minusta hyvää ERIKSEEN, mutta yhdistelmänä - huh huh! Sama juttu vaniljajäätelön ja lakritsan/salmiakin kanssa.

Meillä mies kyllä on ihan hulluna tuohon uutuus-salmiakkisuklaatiin, joten ei se ehkä ole IÄSTÄ kiinni, kun mies on vielä vanhempi kuin minä. ;)

Niin se kai on, ettei makuasioista voi (kuin) kiistellä. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

• ihan ookoo

mä oon suklaan ystävä ja salmiakin myös. Hauska yhdistelmä.

• b1ackmagictiger

Sen levyn ku vetäsee, niin tulee ällö olo. Tuote, joka ei tu olemaan kauan markkinoilla...

• harakkanaama

Sää oot kuule muumipeikko

• Anonyymi

Taispa olla

• SalmariSuklaaHerkkusuu

idea fazerilta! Ei tuu menekki loppumaan, sen verran paljon, näyttää levyjä menevän kaupaksi :)

HyväHyvä!

• >Nam!<

Todella hyvää. Eilen ostin taas levyn

• Sulmiakkisaklaa

Salmiakkisuklaata prempaa suklaata saa hakea! Olen syönyt 2 levyä putkeen! Sen jälkeen tuli kyllä suolaisen ruoan tarve mutta kyllä salmiakkisuklaata vieläkin menee paljon joka viikonloppu!

• suklaata
        Sulmiakkisaklaa kirjoitti:

Salmiakkisuklaata prempaa suklaata saa hakea! Olen syönyt 2 levyä putkeen! Sen jälkeen tuli kyllä suolaisen ruoan tarve mutta kyllä salmiakkisuklaata vieläkin menee paljon joka viikonloppu!

Se on ihan parasta syön sitä aina ja ikuisesti, kukaan ei voi väittää etteikö se olisi mahtava suklaa. Piironki piironki piironki piironki!

• suklaaahirmu

aivana ihanaa

• salmarisuklaafan

Taivaallista...pehmeää samettista Fazerin suklaata ja väkevää salmiakkilitkua. AAAH. Levy ei riitä mihinkään, himo vastaa alkaa kun se loppuu...

• fabulus

helvetin hyvää. ei voi muuta sanoa.

• falllos

Pidän salmiakista ja suklaasta, mutta yhdessä pahaa.

• dfdfd224

Loistava tuote, ihan vitun hyvää.

• dfmlkbadhdal

Ihmettelin yhdistelmää ja luulin että ostan vain kerran kokeeksi, mutta olen huomannut ostavani useamminkin ja aina katson niitä kaupassa jotenkin erityishuomion kohteena. Siis tykkään kyllä ja ennakkoluulojeni murtaminen oli hyvä temppu siltä tuotteelta. Hyvä idea tehdä levyistä tuon kokoisia. Tarttuu hyvin mukaan kaupasta ja sotkuisten palojen taittelu on edes vähän helpompaa. Levy tulee syötyä aikalailla kerralla pois. Täytyykin ostaa kohta yksi ihan vaan että voi kokeilla jäähdytystä jääkaapissa kuten aloittaja mainosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      181
      2516
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      185
      2055
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      1935
    4. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      122
      1731
    5. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      31
      1645
    6. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      125
      1592
    7. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1245
    8. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      171
      1205
    9. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      68
      1195
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1171
    Aihe