salmiakkisuklaa

suklaahiiri

Mitä mieltä olette uudesta Fazerin salmiakkisuklaasta? Mun mielestä se on tosi hyvää. Jääkaappikylmänä parempaa kuin huoneenlämpöisenä kylläkin, ja kylmänä myöskään ei murene niin helposti kun taittaa niitä palasia.

24

4315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verenneito

Tykkään toisaalta ihan kamalasti, mutta välillä tuntuu että koko herkku olisi parempaa ilman sitä salmiakkia, mikä on sen koko jutun juju. :D

Nopeasti tulee äklö olo kun syö tuota. Onneksi levy ei ole tuon isompi. Vielä parempi olisi, jos tuota alettaisiin myydä myös sellaisessa 50g:n patukka muodossa.

• Suklaasta

Onkohan suklaanvalmistuksen aatelimaissa, Sveitsissä, Belgiassa, Hollannissa tai Ranskassa myytävänä salmiakkisuklaita? Luultavasti eivät halua tuollaista epäharmonista makusotkua maahantuontiinkaan.

• oikein pitänyt. Syömään pystyin, mutta se salmiakki ei sovi suklaahan siis minun mielestäni. Jotenkin liian vahvan oloista ja tosiaan aika huono olo tulee nopeasti.

Minäkin muuten pidän jääkaapissa olleesta suklaasta, syön kaikki suklaat aina niin, että ensin pidän niitä jääkaapissa, joskus pakastimessakin, sillä jääkaapissa kestää aina lähemmäs puoli tuntia ennen kuin suklaa on kylmettynyt kunnolla. Inhottavinta on sormiin sulava suklaa.

• voittaa jopa fazerin

sinisen suklaan!!NAM!

• maistoin......................

ensimmäistä kertaa...Ei kyllä ollut mun makuun ollenkaan. Ei vaan toiminu.

• salmiakidiggari

Kyllä tuo on aivan mainio uutuus. Salmiakki nyt muutenkin jakaa vahvasti mielipiteet; toiset inhoaa ja toiset rakastaa. Olihan joskus 80-luvullakin suklaa/salmiakkiyhdistelmiä..muistan ainakin Suffelin tapaisen patukan kera salmiakin, mutta eipä tuo tainnut kauaa olla myynnissä.

• pitänyt..

Ei ole minun makuuni! Molemmista mauista kyllä tykkään, mutta selvästi erikseen. Tuossa salmiakkisuklaassa salmiakki on kamalan voimakasta ja yhdistettynä suklaaseen siitä tulee jotenkin äitelää... Vaikka toffee on makeaa ja äitelää sekin, niin se sopii suklaan kanssa paremmin!

• Shansu

Olen nyt jo suurkuluttaja. Tajuttoman hyvää.

• Neiti x

Siis yök,mut makunsa kullakin.Yx kesä meni myös kuumille kiville tämmönen uutuus jäde kuin salmiakki lakritsi hyi:)

• suklaahirviö

Olenkohan tullut vanhaksi vai mikä siinä on, mutta nämä salmiakkisuklaat, lakritsasuklaat, salmiakkijäätelöt yms. eivät ole minun makuuni yhtään. Karmaisevaa, jotenkin sotkea suklaa ja salmari.. Kumpikin on minusta hyvää ERIKSEEN, mutta yhdistelmänä - huh huh! Sama juttu vaniljajäätelön ja lakritsan/salmiakin kanssa.

Meillä mies kyllä on ihan hulluna tuohon uutuus-salmiakkisuklaatiin, joten ei se ehkä ole IÄSTÄ kiinni, kun mies on vielä vanhempi kuin minä. ;)

Niin se kai on, ettei makuasioista voi (kuin) kiistellä. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta.

• ihan ookoo

mä oon suklaan ystävä ja salmiakin myös. Hauska yhdistelmä.

• b1ackmagictiger

Sen levyn ku vetäsee, niin tulee ällö olo. Tuote, joka ei tu olemaan kauan markkinoilla...

• harakkanaama

Sää oot kuule muumipeikko

• Anonyymi

Taispa olla

• SalmariSuklaaHerkkusuu

idea fazerilta! Ei tuu menekki loppumaan, sen verran paljon, näyttää levyjä menevän kaupaksi :)

HyväHyvä!

• >Nam!<

Todella hyvää. Eilen ostin taas levyn

• Sulmiakkisaklaa

Salmiakkisuklaata prempaa suklaata saa hakea! Olen syönyt 2 levyä putkeen! Sen jälkeen tuli kyllä suolaisen ruoan tarve mutta kyllä salmiakkisuklaata vieläkin menee paljon joka viikonloppu!

• suklaata
        Sulmiakkisaklaa kirjoitti:

Salmiakkisuklaata prempaa suklaata saa hakea! Olen syönyt 2 levyä putkeen! Sen jälkeen tuli kyllä suolaisen ruoan tarve mutta kyllä salmiakkisuklaata vieläkin menee paljon joka viikonloppu!

Se on ihan parasta syön sitä aina ja ikuisesti, kukaan ei voi väittää etteikö se olisi mahtava suklaa. Piironki piironki piironki piironki!

• suklaaahirmu

aivana ihanaa

• salmarisuklaafan

Taivaallista...pehmeää samettista Fazerin suklaata ja väkevää salmiakkilitkua. AAAH. Levy ei riitä mihinkään, himo vastaa alkaa kun se loppuu...

• fabulus

helvetin hyvää. ei voi muuta sanoa.

• falllos

Pidän salmiakista ja suklaasta, mutta yhdessä pahaa.

• dfdfd224

Loistava tuote, ihan vitun hyvää.

• dfmlkbadhdal

Ihmettelin yhdistelmää ja luulin että ostan vain kerran kokeeksi, mutta olen huomannut ostavani useamminkin ja aina katson niitä kaupassa jotenkin erityishuomion kohteena. Siis tykkään kyllä ja ennakkoluulojeni murtaminen oli hyvä temppu siltä tuotteelta. Hyvä idea tehdä levyistä tuon kokoisia. Tarttuu hyvin mukaan kaupasta ja sotkuisten palojen taittelu on edes vähän helpompaa. Levy tulee syötyä aikalailla kerralla pois. Täytyykin ostaa kohta yksi ihan vaan että voi kokeilla jäähdytystä jääkaapissa kuten aloittaja mainosti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3815
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2689
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1667
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1491
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1488
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1444
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1423
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe