Olen pari vuotta seuraillut näiden kristinuskon piiriin kuuluvien ns. seurakuntien ja yhteisöiden sivuja ja voin todeta, että uskoni menettäisin jos ne ottaisin tosissani. Armoa tarvitaan tässä viidakossa selviämiseksi.
Usko menee..
3
214
Vastaukset
- Trubaduuri
Se on kyllä osittain totta, että me melkein kaikki kristityt olemme hieman hitaita toimimaan ja jokseenkin monisanaisia sanomaan toisillemme silloin tällöin jostakin epäkohdasta johonka
törmäämme arkisessa todellisuudessa, mutta toista se on esim. lähi-idässä jossa muslimit Allahin ja juutalaiset Jehovansa (Yhvh)johdolla ottavat oman
vastustajansa tai vihollisensa heti hengiltä,
kunhan siihen vaan sopiva tilaisuus koittaa, tosin
vähäsen sama tilanne on myös tuolla suuren ja mahtavan Venäjän rajoilla, jossa ortodoksit jumal-Äitinsä ja muslimit Allahinsa avustuksella vain
mittavaat toistensa henkistä kypsyyttä kättä pidemmillä välineillä. ;)
Ja totta on myös sekin, että armoa me juuri tarvitsemme me kristityt, jotta kestäisimme sen
kaikenkattavan tyhmyyden joka tämän maailmaan henkistä tolaa saastuttaa alati. :)
Mitä mieltä olet ns. kolmannen maailman sairaista ja vammaisista sekä nälkää näkevistä ihmisistä?
Muuten, viidakossahan jotkut heistä yhä vieläkin
asustavat, jossa jopa armeliaisuus on jokseenkin
kutsumaton ja outo vieras. - jósette
kyllä tämä sellainen hullunmylly on, mutta joskus aivan joskus täältäkin voi löytää helmiä.
Jospa meidän sitten tulisi yhteistuumin ryhtyä harjoittelemaan valona ja suolana toimimista täällä ja sen lisäksi opetella rohkaisemaan toinen toistamme tässä Jeesuksen meille antamassa erityisasemassa ja -tehtävässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95912
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286760- 95738
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558