Snoop ampumisen kohteena

Chompper

10

735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä.

ei kai se kuollu siin?

• Lyrical Terrorist

Ku jaksaa vähän lukutaitoaan käyttää, niin selviää!! Ei voi olla niin vitun laiska!

• Wiggy

...kai toi on sit se hinta siit et o kovan luokan räp stara...fuck that $hiit...

• Rock *

kuoliks se? tsiisus.. päätään saa käyttää! kai toi juttu olis ollu vähän vauhkompaa luokkaa, jos se tosiaan olis kuollu. siinä olisi ehkäpä jopa mainittu, että snoop kuoli? mutta siinä luki, että ammuttiin. AMMUTTIIN-KUOLI; niissä on ero. kovan luokan stara. noo, myönnetään, kai se on, ollu joskus ainaki ;) mut en usko, et ne ampujat oli pelkästää kateellisii..

• ol´ dirty

ei oo mikää kateusjuttu.
        Luulen et se liittyy L.A. jengeihin tai Sugen ja snoopin biiffiin, tai kumpaakii.

• B.G
        ol´ dirty kirjoitti:

ei oo mikää kateusjuttu.
        Luulen et se liittyy L.A. jengeihin tai Sugen ja snoopin biiffiin, tai kumpaakii.

koska snoopi selitti viimie Sourcen numeros et haluis sopii riidan Sugen kanssa!

• Lyrical Terrorist
        ol´ dirty kirjoitti:

ei oo mikää kateusjuttu.

Ei se Snoop ole ollu pitkään aikaan Bloods:in tai Crips:in kanssa tekemisissä. Olihan se Bloods:in jäsen joskus viitisentoista vuotta sitten, mutta tuskin se enää jaksaa moisia touhuja harrastaa.

• breuha
        Lyrical Terrorist kirjoitti:

Ei se Snoop ole ollu pitkään aikaan Bloods:in tai Crips:in kanssa tekemisissä. Olihan se Bloods:in jäsen joskus viitisentoista vuotta sitten, mutta tuskin se enää jaksaa moisia touhuja harrastaa.

mikä vitun bloods se oli rolling 20`cripsi idiootti!!!! 20 minute for you bitch!!!!!

• DarkNinjaHiiri
        breuha kirjoitti:

mikä vitun bloods se oli rolling 20`cripsi idiootti!!!! 20 minute for you bitch!!!!!

Ketjun avaus oli vuodelta 2003!

Tupac menetti toisen pallinsa ku luoti meni siitä läpi.

50 cent on ammuttu alakanttiin 3 kertaa,

• klåpkpokpo

kuka vittu ampuu tommosta kusipäätä 10 kertaa olkapäähän. eikö vittu kukaan sielä osaa ampua keskelle otsaa ja päästää meitä kärsimyksestä!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2087
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1922
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1531
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe