Upeeta

mahtavaa

Mulla on surkea työpaikka: naispomo huutaa kuin palosireeni jos alainen uskaltaa inahtaakin, ei tee työsopimuksia, valehtelee, kieroilee, juoruaa, ei maksa mitä lupaa, ei anna palkankorotuksia (uhkailee palkan alennuksella, jos pyydät), pitää asioista pimennossa eli ei tiedota, keplottelee verojen ja tiettyjen lisien kanssa niin ettei kukaan tiedä onko kaikki oikein (teemme tuntityötä), palkkaerittelyä ei saa kuin kerran vuodessa joten tarkistaminen on mahdotonta, suosii tiettyjä "korvaamattomia" tyyppejä ja miehiä. Kaikkea ei edes muista tässä mitä se on tehnyt, mutta aina se on jotain pahaa. Tarinoita kuulee joka päivä uusia sen tekemistä kauheuksista. Koskaan ei siihen voi luottaa eikä kukaan halua sitä edes nähdä. Se on lisäksi sellainen joka tietää muka aina kaiken kaikesta. Jos erehdyt kysymään neuvoa jostain, saat niskaasi niin typeriä neuvoja, että ainakin pysyt poissa siitä lähtien etkä ikinä enää kysy mitään.

Vaihtuvuus on suuri ja noviiseja tulee koko ajan liukuhihnalta. Eivät tiedä mihin ovat joutuneet.
Kaikki henkinen väkivalta on jo koettu. Ainut mikä puuttuu on fyysinen väkivalta tai kuolema, niitä ei ole ollut. Henkisen väkivallan takia on moni kyllä sairaslomalla pysyvästi....

Eli olkaa tyytyväisiä kaikki, joilla on paremmin... Nykyisen ihmiset valittaa hyvissäkin oloissa, kun eivät tiedä millaista helvettiä työelämä voi olla. Miksi siis jään? Aiemmin oli vielä pahempia paikkoja, siinä totuus.

1

694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeaa ja mukavaa on asioin...

Työ on ihanaa on palstan nimi, ja täälläkin vain valitetaan. Onhan se toki ihan kamalaa jos rahan eteen joutuu ihan töitäkin tekemään, ja varmasti monella on oikeasti työpaikka helvetistä mutta töihin ei kannata soveltaa "ei se vaihtamalla parane"- politiikkaa.. Työ on ihanaa kun sen oikean alan löytää, jos ei ole niin taisi olla semmonenkin palsta kun "työ ottaa päähän".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      265
      2764
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      18
      2210
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1323
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      54
      1239
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1223
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      52
      1129
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe