Lidl kananugetit

parappa

Oon tässä huomannut että Lidlissä on myös hyviä kananugetteja.

Samaten kun tässä jokkut kirjoitti pizzoistakin.

Huom. Lidl tai kananugettien valmistaja ei ole maksanut minulle mitään tästä sissimarkkinoinnista. Eli kokonaan omana itsenäni mainostan.

7

7532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen huomannut

että joissakin pizzoissa sienet maistuu tosi sienelle ( paketissa lukee että herkkusieni?) ja tonnikala tosissaan kalalle...aikamoinen makuelämys/järkytys miedompaan tottuneelle, onneksi valikoimasta löytyy myös ihan tuttuja turvallisia lätyköitä. Pakastettu grillikylki oli suht ok, tosin se mauste poikkesi suuresti siitä mihin on tottunut kun kaupan tiskiltä vasta valmistettuna ostaa

• olen

myös huomannut tuon sieni/tonnikala jutun..sinänsä ei mitään vikaa, mutta on aika järkkyä kun sienet tuoksuu paketinkin läpi. Ja tonnikalaa maistuu todellakin voimakkaasta

• Pata ja kattila

Huomasin tosiaan, että Lidlin kinkku-herkkusienipizzassa ne sienet jopa maistuvat herkkusieniltä. Kivä yllätys, kun yleensä pakastepizzoissa sienet ovat kuin mauttomia muovinpaloja.

Onkohan niin, että se yleinen mauttomuus useissa tuotteissa johtuu siitä, että ne on tehty "suomalaiseen makuun"?

• huomannu joo

Kaikki pakastetuotteet liiteris todella hyviä ja ne nugetit on paljon parempii ku muiden kauppojen vastaavat. Eikä maksa paljoa!

• Einessööri

Niitä minkin tarjoilin laivalla Lidlin lihapullien lisäksi, tosin kenkää sain parin kuukauden jälkeen, jostain syystä.

• kuulehan

T.epi ihan oikeasti sairas, kun jaksat jatkaa tuota idiotiaasi.
        Nuo ovat ihan meitä muitakin häiritseviä kirjoituksia, kun niitä löytyy lähes joka ainoasta aihepiiristä.
        Etkö tosiaankaan ymmärrä, että olet henkisesti sairas?

• pami huuleen
        kuulehan kirjoitti:

T.epi ihan oikeasti sairas, kun jaksat jatkaa tuota idiotiaasi.
        Nuo ovat ihan meitä muitakin häiritseviä kirjoituksia, kun niitä löytyy lähes joka ainoasta aihepiiristä.
        Etkö tosiaankaan ymmärrä, että olet henkisesti sairas?

Viekää kinanne vaikka tuonne:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&subcat=2977

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      68
      5708
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      27
      4717
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      18
      2956
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      177
      2357
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      2016
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      160
      1987
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      101
      1460
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1174
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1146
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1038
    Aihe