paras parturikampaamo?

teemumie

mikä on paras parturikampaamo torniossa? Oon käyny kampakulkurilla mutta aikoja on niin vähän. mikä teän mielestä on paras ja mitä suosittelette?

39

11202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie käyn siellä

      Kemintie 14

      • trdefghjkäölk

        Niin mieki jo monta vuotta!!! ME LIKE :)


    • .....

      Ehdottamasti paras parturi-kampaamo on Flow. Sijaitsee Pohjolan talossa.Kirsi ja Anette ovat asiantuntevia, ystävällisiä ja ammattitaitoisia, suosittelen.

    • päänahka

      onko kulkurilla jo työt loppumassa kun aikoja on niin vähän.... vai eikö se viitti olla töissä.

    • vakiasiakas vuosia

      www.hius-japartapuoti.fi Raija Pääkkölä. Tosin nyt lomalla

    • ...

      juni aivan ok

    • vakiasiakas

      Kampaamo Huone aivan ykkönen!

      • vakio asiakas

        Parturi kampaamo Ani Kiviranta ehdottomasti ei tartte tilata aikoja erikseen.Suosittelen


    • kirpsukka

      Olen käyttänyt lapsia useammassa parturi-kampaamossa ja Flow on ehdottomasti paras. Lapsikin kokee olevansa arvostettu asiakas. Tyttöni sai leikkauksen jälkeen hiuksiinsa "Keijukaispölyä", "Prinsessa-kiharaa" ja "Bratz-raidan" .
      Käyn siellä itsekin ja niin moni muukin, joten aikoja on hankala saada....

      • Uskoo ken tahtoo

        Täällä on mahdollista jokaisella kampaajalla mainostaa itseään... ja niin myös näkyy tekevän...


    • Red head

      olen käynyt Rainerin luona jo vuosia, enkä vaihtaisi pois. Entinen kampaajani jäi eläkkeelle ja hänen liikkeensä osti nuori nainen joka ei kerrassaan osannut mitään..oli hyvin epävarma..kyllästyin ja ystäväni suositteli Raineria. Aluksi epäröin mutta hänhän on loistava!! Hän osaa kasvojen perusteella loihtia uuden hiustyylin eikä tee mitään mitä et halua.

      • ukkomiesmään

        Missä halvinta miehen leikkauttaa hiuksensa ?


      • ollebulle
        ukkomiesmään kirjoitti:

        Missä halvinta miehen leikkauttaa hiuksensa ?

        Haaparannan kampaamokoululla, hyvää ja halpaa


    • *tukka*

      HiusCampa ehdottomasti paras :) Palvelu ystävällistä ja iloista! Ja lopputulos jokakerralla on ollut loistava!

      • mörrimöykkylä

        Löytyskö kampaamo Outiin ja muihinkin s-postiosoitteita?
        Muistaakseni kerran laitoin Outiin viestiä ja sain vastauksenkin nopeasti, mutta nyt en löydä mistään..

        pitäs olla lauantaisin auki ja myös kulmien muotoilu ja värjäys pitäs saada samasta paikasta..


      • Vakiasiakas

        Komppaan!! Hanna Eija ja Piia on ihan ykkösiä kaikki!


    • tukka sekasin

      kerran kävin tuossa Putaan parturissa ja täytyy sanoa että terävät oli sakset mutta niin oli leikkajan kielikin! korvat punasina lähdin pois. Ei ikinä uudestaan!

      • Anonyymi

        sama kokemus - valitettavasti


    • tyytyväinen asiakas

      Salon Henri ehdottomasti paras!
      Kävin viime viikolla taas lyhennyttämässä hiuksiani ja vaikka aina muka leikataan suunnilleen "sama" malli, keksivät usein jotain kivaa uutta. Mulla on kyllä tällä hetkellä aivan ihku tukka ;D;D;D Kiitti jälleen kerran!

      • Epätietoisena

        Paljonko maksoi Henri Salolla hiusten leikkaus?


    • pikku myy

      Mitä järkeä on täällä kysellä parasta tai huonointa...kyllähän se on niin että se mikä toiselle on paras niin voi toiselle olla se huonoin. Kaikkia kun ei voi miellyttää ja siksi onkin hyvä että on valinnan varaa. Mielummin kannattaa kysellä tutuilta ja ystäviltä ja sellaisilta joilla on kivat hiukset, että missä he ovat käyneet. Eikä sekään kyllä aina auta. Se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovikaan itselle. Kokeilemalla löytyy varmasti hyvä/paras kampaaja juuri itselle.

      Ja mielestäni täällä netissä haukkuminen ja arvosteleminen on lapsellista ja tyhmää. Jos ei ole tyytyväinen, eikö kannattaisi mennä paikanpäälle se kertomaan?!

      • Anonyymi

        asiakas valitsee jaloillaan


    • hiustenhalkojat

      mielestäni parturin tehtäviin ei ole kertoa nuorella asiakkalle omia sänkyasioitaan hiusten leikkuun aikan. Eikä sitä kuinka mies asiakkaat haluavat häntä ja ruinaavat häneltä. Olin asiakkana eka kertaa ja täytyy sanoa että en kehdannut muuta kuin nyökytellä hiljaa ,maksaa leikkauksen ja lähteä ikiajoiksi siitä parturista.

      • Anonyymi

        hyvä pointti - ylipäätään asiakas odottaa että häntä kuunnellaan...kerran sain ihan väärän käsittelyn kun höpötti omiaan eikä kunnellut toiveitani


    • ei kalju

      Komiassa Asta leikkaa hyvin=) Eli siinä Sauvon kenkää vastapäätä

    • --------

      Huone on hyvä. Käyn siellä silloin kun voin, vaikka asun eri kaupungissa. Olen aina ollut tyytyväinen, ja todella toimivia malleja on ehdottanut kun olen halunnut vaihtelua. Osaa katsoa mikä leikkaus kullekin hiustyypille sopii.

      • Eikoskaanenään

        Itse en huoneelle mene enään toisten menin sinne koska olin täältä lukenu että hyvä paikka mutta kävikin ilmi että tämä oli toinen omistaja siihen paikkaan...edellinen omistaja varmaan ollu hyvä mutta tämä oli vähän epävarma ja aika kallis tyvivärjäys leikkaus meni 2h ja lasku oli yli 100€


      • Anonyymi

        just menossa sinne - saa nähdä miten käy ..jännää


    • Tsajajaa
    • Ihkut

      Kulla Raikulla on ihku jutskut. Best of the world. Vahva imupuoli varsinkin:)

    • Hinurit

      Juup niin varmaan , huutako hinaaja.

    • Kyssää

      Tarvisin hienon kampauksen niin mihin kampaamoon kannattaisi mennä?Kampaus on vaativa että täytyy olla vähän taitoja kampaajalla! :)

    • 3min.leikkaus

      Ehdottomasti paras Torniossa Salon-Henri siellä saa hiukset kuntoon ja jos haluaa juttutuokion niin sekin onnistuu joten soittelemaan ja aika järjestyy.

    • Ex-pitkätukka

      Käyppä Kivirannala Heli-Kaarinan tykönä. Sen paremin ei voi leikata ja hinta taitaa olla Tornion halvin!

    • Anonyymi

      Mindi Kemintiellä. Älykäs ja hieno keskustelija hän.

    • Anonyymi

      Olisiko kenelläkään kertoa kokemusta parturikampaamo konehuoneesta Torniossa? Sijaitsee siis kauppakeskusrajalla. Olen käynyt The parturissa kemintiellä monet kerrat ja nyt olisi mukava vaihtaa mutta pakko ensin tietää onko kädenjälki konehuoneella hyvää.

    • Anonyymi

      Konehuone rajalla on aivan surkea, ei osaa leikata skinfade ja pilas mallin kokonaan!!!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe