mikä on paras parturikampaamo torniossa? Oon käyny kampakulkurilla mutta aikoja on niin vähän. mikä teän mielestä on paras ja mitä suosittelette?
paras parturikampaamo?
40
12223
Vastaukset
- mie käyn siellä
Kemintie 14
- trdefghjkäölk
Niin mieki jo monta vuotta!!! ME LIKE :)
- .....
Ehdottamasti paras parturi-kampaamo on Flow. Sijaitsee Pohjolan talossa.Kirsi ja Anette ovat asiantuntevia, ystävällisiä ja ammattitaitoisia, suosittelen.
- päänahka
onko kulkurilla jo työt loppumassa kun aikoja on niin vähän.... vai eikö se viitti olla töissä.
- vakiasiakas vuosia
www.hius-japartapuoti.fi Raija Pääkkölä. Tosin nyt lomalla
- ...
juni aivan ok
- vakiasiakas
Kampaamo Huone aivan ykkönen!
- vakio asiakas
Parturi kampaamo Ani Kiviranta ehdottomasti ei tartte tilata aikoja erikseen.Suosittelen
- kirpsukka
Olen käyttänyt lapsia useammassa parturi-kampaamossa ja Flow on ehdottomasti paras. Lapsikin kokee olevansa arvostettu asiakas. Tyttöni sai leikkauksen jälkeen hiuksiinsa "Keijukaispölyä", "Prinsessa-kiharaa" ja "Bratz-raidan" .
Käyn siellä itsekin ja niin moni muukin, joten aikoja on hankala saada....- Uskoo ken tahtoo
Täällä on mahdollista jokaisella kampaajalla mainostaa itseään... ja niin myös näkyy tekevän...
- Red head
olen käynyt Rainerin luona jo vuosia, enkä vaihtaisi pois. Entinen kampaajani jäi eläkkeelle ja hänen liikkeensä osti nuori nainen joka ei kerrassaan osannut mitään..oli hyvin epävarma..kyllästyin ja ystäväni suositteli Raineria. Aluksi epäröin mutta hänhän on loistava!! Hän osaa kasvojen perusteella loihtia uuden hiustyylin eikä tee mitään mitä et halua.
- ukkomiesmään
Missä halvinta miehen leikkauttaa hiuksensa ?
- ollebulle
ukkomiesmään kirjoitti:
Missä halvinta miehen leikkauttaa hiuksensa ?
Haaparannan kampaamokoululla, hyvää ja halpaa
- *tukka*
HiusCampa ehdottomasti paras :) Palvelu ystävällistä ja iloista! Ja lopputulos jokakerralla on ollut loistava!
- mörrimöykkylä
Löytyskö kampaamo Outiin ja muihinkin s-postiosoitteita?
Muistaakseni kerran laitoin Outiin viestiä ja sain vastauksenkin nopeasti, mutta nyt en löydä mistään..
pitäs olla lauantaisin auki ja myös kulmien muotoilu ja värjäys pitäs saada samasta paikasta.. - Vakiasiakas
Komppaan!! Hanna Eija ja Piia on ihan ykkösiä kaikki!
- tukka sekasin
kerran kävin tuossa Putaan parturissa ja täytyy sanoa että terävät oli sakset mutta niin oli leikkajan kielikin! korvat punasina lähdin pois. Ei ikinä uudestaan!
- Anonyymi
sama kokemus - valitettavasti
- tyytyväinen asiakas
Salon Henri ehdottomasti paras!
Kävin viime viikolla taas lyhennyttämässä hiuksiani ja vaikka aina muka leikataan suunnilleen "sama" malli, keksivät usein jotain kivaa uutta. Mulla on kyllä tällä hetkellä aivan ihku tukka ;D;D;D Kiitti jälleen kerran!- Epätietoisena
Paljonko maksoi Henri Salolla hiusten leikkaus?
- pikku myy
Mitä järkeä on täällä kysellä parasta tai huonointa...kyllähän se on niin että se mikä toiselle on paras niin voi toiselle olla se huonoin. Kaikkia kun ei voi miellyttää ja siksi onkin hyvä että on valinnan varaa. Mielummin kannattaa kysellä tutuilta ja ystäviltä ja sellaisilta joilla on kivat hiukset, että missä he ovat käyneet. Eikä sekään kyllä aina auta. Se mikä sopii toiselle, ei välttämättä sovikaan itselle. Kokeilemalla löytyy varmasti hyvä/paras kampaaja juuri itselle.
Ja mielestäni täällä netissä haukkuminen ja arvosteleminen on lapsellista ja tyhmää. Jos ei ole tyytyväinen, eikö kannattaisi mennä paikanpäälle se kertomaan?!- Anonyymi
asiakas valitsee jaloillaan
- hiustenhalkojat
mielestäni parturin tehtäviin ei ole kertoa nuorella asiakkalle omia sänkyasioitaan hiusten leikkuun aikan. Eikä sitä kuinka mies asiakkaat haluavat häntä ja ruinaavat häneltä. Olin asiakkana eka kertaa ja täytyy sanoa että en kehdannut muuta kuin nyökytellä hiljaa ,maksaa leikkauksen ja lähteä ikiajoiksi siitä parturista.
- Anonyymi
hyvä pointti - ylipäätään asiakas odottaa että häntä kuunnellaan...kerran sain ihan väärän käsittelyn kun höpötti omiaan eikä kunnellut toiveitani
- ei kalju
Komiassa Asta leikkaa hyvin=) Eli siinä Sauvon kenkää vastapäätä
- --------
Huone on hyvä. Käyn siellä silloin kun voin, vaikka asun eri kaupungissa. Olen aina ollut tyytyväinen, ja todella toimivia malleja on ehdottanut kun olen halunnut vaihtelua. Osaa katsoa mikä leikkaus kullekin hiustyypille sopii.
- Eikoskaanenään
Itse en huoneelle mene enään toisten menin sinne koska olin täältä lukenu että hyvä paikka mutta kävikin ilmi että tämä oli toinen omistaja siihen paikkaan...edellinen omistaja varmaan ollu hyvä mutta tämä oli vähän epävarma ja aika kallis tyvivärjäys leikkaus meni 2h ja lasku oli yli 100€
- Anonyymi
just menossa sinne - saa nähdä miten käy ..jännää
- Tsajajaa
Parturi kampaamo päärooli!!
http://paarooli.suntuubi.com/?cat=1 - Ihkut
Kulla Raikulla on ihku jutskut. Best of the world. Vahva imupuoli varsinkin:)
- Hinurit
Juup niin varmaan , huutako hinaaja.
- Kyssää
Tarvisin hienon kampauksen niin mihin kampaamoon kannattaisi mennä?Kampaus on vaativa että täytyy olla vähän taitoja kampaajalla! :)
- 3min.leikkaus
Ehdottomasti paras Torniossa Salon-Henri siellä saa hiukset kuntoon ja jos haluaa juttutuokion niin sekin onnistuu joten soittelemaan ja aika järjestyy.
- Ex-pitkätukka
Käyppä Kivirannala Heli-Kaarinan tykönä. Sen paremin ei voi leikata ja hinta taitaa olla Tornion halvin!
- Anonyymi
Mindi Kemintiellä. Älykäs ja hieno keskustelija hän.
- Anonyymi
Olisiko kenelläkään kertoa kokemusta parturikampaamo konehuoneesta Torniossa? Sijaitsee siis kauppakeskusrajalla. Olen käynyt The parturissa kemintiellä monet kerrat ja nyt olisi mukava vaihtaa mutta pakko ensin tietää onko kädenjälki konehuoneella hyvää.
- Anonyymi
Salon Henri 🤌
- Anonyymi
Konehuone rajalla on aivan surkea, ei osaa leikata skinfade ja pilas mallin kokonaan!!!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101487
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54777Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5702Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695