NYT KAIKKI DELTA-AUTOON.

123...

VIKINGIN RISTEILYJÄ JAOSSA RUOTSIIN,SYYS-MARRASKUUSSA.

20

3657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne ei

      anna pietarin risteilyjä?

      • Nimetön

        miksi ei Näsijärvelle


      • tahtoisin´´
        Nimetön kirjoitti:

        miksi ei Näsijärvelle

        Rauman risteilylle.


      • yhtiön
        tahtoisin´´ kirjoitti:

        Rauman risteilylle.

        kotipaikkaa.olisihan hienompaa käydä veenäjällä kuin jossakin tukholmassa millä ei tämän autokaupan kanssa ole mitään yhteistä


      • yhtiön kirjoitti:

        kotipaikkaa.olisihan hienompaa käydä veenäjällä kuin jossakin tukholmassa millä ei tämän autokaupan kanssa ole mitään yhteistä

        Eikö yhtiön kotipaikka ole Helsinki?


    • ne ma-to

      Lieneekö taas niitä joka paikasta ilmaiseksi tuputettavista maanantai-torstai risteilyistä ei loma-aikana?

      • klklklk

        Jos pitää houkutella väkeä kauppaan jollakin 10€ arvosella risteilyllä... no onhan esim fiatin myynti tippunu lähes 50% kuten muutaman muunkin, mutta tuollasella roskallako niitä nyt sitten koitetaan myydä? ja kansakin näyttää menevän täysin halpaan, kyllä suomalaista perusjunttia on helppo viedä kun pässiä narussa..


      • juntti
        klklklk kirjoitti:

        Jos pitää houkutella väkeä kauppaan jollakin 10€ arvosella risteilyllä... no onhan esim fiatin myynti tippunu lähes 50% kuten muutaman muunkin, mutta tuollasella roskallako niitä nyt sitten koitetaan myydä? ja kansakin näyttää menevän täysin halpaan, kyllä suomalaista perusjunttia on helppo viedä kun pässiä narussa..

        oli klo.9.00 jo parikymmentä ihmistä hakemassa risteilyjä,auton koeajo oli metri taaksepäin ja takaisin parkkiin.
        huonosti menee firmalla ,ei se myyntiä lisää tälläinen homma,kyllä niitten myytävien itäautojenkin laatu pitäisi olla parempi.
        kia,lada yms.


      • Nimetön
        juntti kirjoitti:

        oli klo.9.00 jo parikymmentä ihmistä hakemassa risteilyjä,auton koeajo oli metri taaksepäin ja takaisin parkkiin.
        huonosti menee firmalla ,ei se myyntiä lisää tälläinen homma,kyllä niitten myytävien itäautojenkin laatu pitäisi olla parempi.
        kia,lada yms.

        Mitä muista autoliikkeistä saa lahjaksi???


      • suurin ja kaunein
        juntti kirjoitti:

        oli klo.9.00 jo parikymmentä ihmistä hakemassa risteilyjä,auton koeajo oli metri taaksepäin ja takaisin parkkiin.
        huonosti menee firmalla ,ei se myyntiä lisää tälläinen homma,kyllä niitten myytävien itäautojenkin laatu pitäisi olla parempi.
        kia,lada yms.

        suurin autoliike ketju, myy vuosittain n. 40000 autoa.
        Kaikkiin myytyihin uusiin autoihin 5 - vuoden takuu, se kuvastaa huonoa laatua, jee !!!


      • juntti
        suurin ja kaunein kirjoitti:

        suurin autoliike ketju, myy vuosittain n. 40000 autoa.
        Kaikkiin myytyihin uusiin autoihin 5 - vuoden takuu, se kuvastaa huonoa laatua, jee !!!

        On aikamoinen kottero meinaan kia ceed,meinaan ajoin eilen vaihteet loksahtaa päälle kuulee kyllä,muoviosat kuten ladassa,kovaakoppuraa.
        tyypillinen itäauto,kelpaa jos ei ole paremmalla ajanut.


    • että sellaista sattuu

      oululainen Delta-auton paikallispäällikkö jakoi Alfa-Romeon koeajajille viiniä. Viini merkiksi oli valittu aito italialainen Tollo-viini. Oli varmasti mieleenpainuva koeajolahja, kun asiakas leimautui tolloksi.

    • tyyli..

      Miksi Deltan myyjä mainostaa täällä ilmaiseksi saamiaan lahjakorttejaan. Hyi häpeä

    • dhhd

      sitäkin virmaa rikastuttaa.

    • Nullahumppi

      Kutkuttava ajatus, laiva täynnä Lada ja Fiatin omistajia jotka kilvan kehuvat DeltaAuton huoltopalvelua ja laatua. Saattaa olla semmoset bileet missä ko. firman edustajia ei näy.

    • ellei

      sitten saa 1000 euroa taskurahaa mukaan.
      Aika tylsää ajella johonkin Ruotsiin missä ei ole mitään tekemistä ja tuhlata rahaa laivalla missä kaikki maksaa maltaita.
      Ajelen vaikka Sipooseen niin näen ruotsalaisia ilman laivamatkaa ja rahan tuhlausta.

    • Never

      Kovasti mainostetaan ja täällä uhotaan, mutta kuinkas kävikään. Lauantaina klo 11 Lahdessa ei ollutkaan enään näitä risteilyjä

      • Automiekkonen

        Tosin juuri äsken kävin, mutta kuitenkin. Yllättäen ei ollut muuten tungostakaan...varmaan suurin osa luki ovessa olevan lapun ja kääntyi kotimatkalle.


      • ootte tuulipuku kansaa
        Automiekkonen kirjoitti:

        Tosin juuri äsken kävin, mutta kuitenkin. Yllättäen ei ollut muuten tungostakaan...varmaan suurin osa luki ovessa olevan lapun ja kääntyi kotimatkalle.

        oootte kuitenkin huomanneet mainoksen...
        ja olleet ostamassa autoa ihan tosissaan...
        täällä valitatte voi teitä...

        ja voi niitä myyjä raukkoja jotka pääsi palvelemaan näitä tosiostajia..


      • Automiekkonen
        ootte tuulipuku kansaa kirjoitti:

        oootte kuitenkin huomanneet mainoksen...
        ja olleet ostamassa autoa ihan tosissaan...
        täällä valitatte voi teitä...

        ja voi niitä myyjä raukkoja jotka pääsi palvelemaan näitä tosiostajia..

        Eiköhän nuo kauppiaat itsekin sen ymmärrä, että vain murto-osa tulee oikeasti ostamaan uutta autoa, suurin osa tulee vain ilmaisen risteilyn toivossa.

        Sen mitä minä kuulin, niin monelle oli mm. ihan sama, mitä autoa koeajaa, kunhan vain tulee ajettua ja risteily saatua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe