Olen monesti kuullut puhuttavan montusta voimistelun
yhteydessä, mikä se on?
Onko jollain jotain hyvää kuvaa montusta?
Mikä on monttu?
2
853
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Monttu on yleensä volttimonttu, eli patjoilla ynnä muulla pehmustettu paikka salilla, johon voi harjoitella hyppyjä ja voltteja loukkaamatta itseään
- ohojeet
Tässä:nimitystä monttu käytetään yleensä kulmikkaan mallisesta reunoilla rajatusta syvennetystä alueesta. Syventymä on täytetty yleensä vaahtomuovineliöillä jotka on luultavammin päällystetty jollain kankaalla, eli siis ns. kuoppa joka on täynnä vaahtomuovipalikoita. Usein monttujen yläpuolella näkee rekin/nojapuun jossa voi tehdä vaikeimpia liikkeitä, ideana on siis jos tippuu, ei käy mitään. Montun reunalta voi tehdä myös erinlaisia voltteja/bäkkäreitä (taaksepäinvoltteja).
Toivottavasti tajusit!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780