Olen kuullut että riisinkeittimellä voisi tehdä puuroja. Onko kukaan kokeillut esim. riisi- tai mannapuuroa? Olen suuri puurojen ystävä, mutta tuotan tulosta vain pohjaan polttamisessa.Joten voisiko joku joka tietää neuvoa vähän? Ottaisin mielelläni vinkkejä ja ohjeita vastaan! =D
Riisipuuroa riisinkeittimellä???
5
16167
Vastaukset
- kokemusta,
Mutta kokeileppa puuron valmistusta haudutuskattilassa, ei pitäisi palaa pohjaan.
- Testattu on usein
Kaada keittimeen litra maitoa, keitto-ohjelma päälle ja jätä kansi auki. Kun maito kiehuu lisää puuroriisiä pari desiä ja säädä keitin lämpinäpitoasentoon. Kansi kiinni ja hauduttelet tunnin pari välillä sekoittaen. Lopuksi lisäät suolaa. Todella helppoa eikä pala pohjaan.
- Anonyymi
2dl vettä 2dl puuroriisiä keittotoiminnolla keitä vesi pois lisää maito 1l kun rupeaa kiehumaan laita warm sekoita välillä n.2h ja puuro on valmis lisää suola lopussa itellä Wilma Inari 2l ja toimii ps.voi jättää pidemmäksikin aikaa kuinka paksua puuroa haluaa
- Anonyymi
Riisikeittimellä voi tehdä vaikka mitä, lihat kyl paistan ensin, kaalipata on yksi parhaista, pasta/lihapulla, tomaattikastike toinen. Itsekseen kypsyy rauhassa.
- Anonyymi
Kerroskattilassa ei maitoruuat pala pohjaan, alussa pitää ainakin mannapuuroa keittäessä puuroa vispata etteivät hiutaleet laskeudu pohjalle ja möykkyynny. Helmipuuron valmistus ei onnistu kerroskattilassa.
Keittoaika jonkin verran pitempi kerroskattilassa haudutettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718