Olen kuullut että riisinkeittimellä voisi tehdä puuroja. Onko kukaan kokeillut esim. riisi- tai mannapuuroa? Olen suuri puurojen ystävä, mutta tuotan tulosta vain pohjaan polttamisessa.Joten voisiko joku joka tietää neuvoa vähän? Ottaisin mielelläni vinkkejä ja ohjeita vastaan! =D
Riisipuuroa riisinkeittimellä???
3
14900
Vastaukset
- kokemusta,
Mutta kokeileppa puuron valmistusta haudutuskattilassa, ei pitäisi palaa pohjaan.
- Testattu on usein
Kaada keittimeen litra maitoa, keitto-ohjelma päälle ja jätä kansi auki. Kun maito kiehuu lisää puuroriisiä pari desiä ja säädä keitin lämpinäpitoasentoon. Kansi kiinni ja hauduttelet tunnin pari välillä sekoittaen. Lopuksi lisäät suolaa. Todella helppoa eikä pala pohjaan.
- Anonyymi
2dl vettä 2dl puuroriisiä keittotoiminnolla keitä vesi pois lisää maito 1l kun rupeaa kiehumaan laita warm sekoita välillä n.2h ja puuro on valmis lisää suola lopussa itellä Wilma Inari 2l ja toimii ps.voi jättää pidemmäksikin aikaa kuinka paksua puuroa haluaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627