Olen kuullut että riisinkeittimellä voisi tehdä puuroja. Onko kukaan kokeillut esim. riisi- tai mannapuuroa? Olen suuri puurojen ystävä, mutta tuotan tulosta vain pohjaan polttamisessa.Joten voisiko joku joka tietää neuvoa vähän? Ottaisin mielelläni vinkkejä ja ohjeita vastaan! =D
Riisipuuroa riisinkeittimellä???
5
16657
Vastaukset
- kokemusta,
Mutta kokeileppa puuron valmistusta haudutuskattilassa, ei pitäisi palaa pohjaan.
- Testattu on usein
Kaada keittimeen litra maitoa, keitto-ohjelma päälle ja jätä kansi auki. Kun maito kiehuu lisää puuroriisiä pari desiä ja säädä keitin lämpinäpitoasentoon. Kansi kiinni ja hauduttelet tunnin pari välillä sekoittaen. Lopuksi lisäät suolaa. Todella helppoa eikä pala pohjaan.
- Anonyymi
2dl vettä 2dl puuroriisiä keittotoiminnolla keitä vesi pois lisää maito 1l kun rupeaa kiehumaan laita warm sekoita välillä n.2h ja puuro on valmis lisää suola lopussa itellä Wilma Inari 2l ja toimii ps.voi jättää pidemmäksikin aikaa kuinka paksua puuroa haluaa
- Anonyymi
Riisikeittimellä voi tehdä vaikka mitä, lihat kyl paistan ensin, kaalipata on yksi parhaista, pasta/lihapulla, tomaattikastike toinen. Itsekseen kypsyy rauhassa.
- Anonyymi
Kerroskattilassa ei maitoruuat pala pohjaan, alussa pitää ainakin mannapuuroa keittäessä puuroa vispata etteivät hiutaleet laskeudu pohjalle ja möykkyynny. Helmipuuron valmistus ei onnistu kerroskattilassa.
Keittoaika jonkin verran pitempi kerroskattilassa haudutettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683208Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875- 84869