Olen kuullut että riisinkeittimellä voisi tehdä puuroja. Onko kukaan kokeillut esim. riisi- tai mannapuuroa? Olen suuri puurojen ystävä, mutta tuotan tulosta vain pohjaan polttamisessa.Joten voisiko joku joka tietää neuvoa vähän? Ottaisin mielelläni vinkkejä ja ohjeita vastaan! =D
Vastaukset 5
- kokemusta,
Mutta kokeileppa puuron valmistusta haudutuskattilassa, ei pitäisi palaa pohjaan.
- Testattu on usein
Kaada keittimeen litra maitoa, keitto-ohjelma päälle ja jätä kansi auki. Kun maito kiehuu lisää puuroriisiä pari desiä ja säädä keitin lämpinäpitoasentoon. Kansi kiinni ja hauduttelet tunnin pari välillä sekoittaen. Lopuksi lisäät suolaa. Todella helppoa eikä pala pohjaan.
- Anonyymi
2dl vettä 2dl puuroriisiä keittotoiminnolla keitä vesi pois lisää maito 1l kun rupeaa kiehumaan laita warm sekoita välillä n.2h ja puuro on valmis lisää suola lopussa itellä Wilma Inari 2l ja toimii ps.voi jättää pidemmäksikin aikaa kuinka paksua puuroa haluaa
- Anonyymi
Riisikeittimellä voi tehdä vaikka mitä, lihat kyl paistan ensin, kaalipata on yksi parhaista, pasta/lihapulla, tomaattikastike toinen. Itsekseen kypsyy rauhassa.
- Anonyymi
Kerroskattilassa ei maitoruuat pala pohjaan, alussa pitää ainakin mannapuuroa keittäessä puuroa vispata etteivät hiutaleet laskeudu pohjalle ja möykkyynny. Helmipuuron valmistus ei onnistu kerroskattilassa.
Keittoaika jonkin verran pitempi kerroskattilassa haudutettaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761079- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden218658Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34502- 23478
- 37453
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70435Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga46427Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52409- 18404