Kertoisitteko hyviä vinkkejä selkä-ja vatsalihasten tekemiseen, mitkä olisivat selkäystävällisiä. Alaselkään sattuu kovasti melkein joka liikkeessä ja pitäisi niitä lihaksia juuri kuntouttaa koska ovat päässeet niin heikolle hapelle =( Kiitos kaikille jotka viitsivät vastailla!!
Selkä-ja vatsalihasten
venyttely
1
517
Vastaukset
- parempivaihto
ehto olisi venytteleminen. Jos sinulle harjoitusten jälkeen sattuu paikkoihin, niin se kertoo niin hyvästä kuin pahasta. Hyvästä kertoo se, että kuntoa on tullut, ja pahasta se, että venyttelyä ei ole ollut tarpeeksi. Hyvä venytys selkään on ainakin silta, toivottavasti tiedät kyseisen liikkeen...hmm..vatsaan venytys, eipä tule nyt mieleen, laitan myöhemmin jos tulee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161