vinkkejä ja kokemuksia 600kcal päivässä

gadi

siis n.600kcal olis tarkotus syödä päivässä.
nyt olen alottanu sitten myös lenkkeilyn päivisin, työnnän vuoden ja kahden vuoden ikäisiä muksuja vaunuissa n. 8km. jos 4-5 kertaa viikossa jaksaisin ni oisin tyytyväinen (riittääkö jos haluaa suht nopeasti nostaa kuntoa ja laihtua?).
rullaluistimetkin löytyy kaapista, mut onkin hankalampi repiä aikaa yksinurheiluun. töitä on ja lapsille haluan antaa muutaman tunnin päivisin.

mutta siis, joku jos on ollu saman tyylísellä dieetillä, ni kertokaa onnistuiko, ärsyttikö vai oliko hyvä juttu.
en anna painojani tai pituutta kun en jaksa lukea "ei oo järkee pitkällä tähtäimellä", "miks et tee näin, miks et tee noin", menee turhaa aikaa niiden selailuun. etsin täältä vain 'tukea' ja kokemusten vaihtamista. nii ja vinkkejä joka tapauksessa.

tarkoitus on saada 3-4 kg ois kuukaudessa, jos lähtee muutama enemmänki, ni helevetin hyvä.
tnks.

12

4936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gadi

      olen naispuolinen :)

    • eatindisorder

      No en tiiä olenko paras neuvomaan sua koska sairastan syömishäiriötä... Mutta toi 600 on ihan hyvä... mun mielestä. en tiiä voitko ottaa tosissaan mun juttuja ja vinkkejä ki itelle kaikki on niin pakon omasta...

      • niin...

        Eiköhän tuo, että itsensä syömishäiriöiseksi tunnustava kannustaa jatkamaan 600 kilokalorin dieetillä kerro jo kaiken.

        Sähän joka tapauksessa olet ajatellut liikkua aika paljon viikossa, joten suna en alkaisi kuihdutusdieetillä olemaan. Muuten menee voimat ja kunto ei todellakaan nouse.. Kahden lapsen äitinä haluat varmaan kuitenkin pitää itsesi hyvässä kunnossa!

        Eli itse neuvoisin sinua lisäämään ehdottomasti ruuan määrää. Muista ettei se ole pääasia kuinka paljon syö, vaan MITÄ ja MITEN syö.

        Tuolta löydät terveellisemmän tavan laskea kalorimäärät pohtiessasi syömisiä laihdutuksen aikana: http://www.kutri.net/kalorilaskuri.html
        Sivuilta löytyy myös muutenkin paljon kiinnostavaa luettavaa terveellisestä elämästä.

        Eli ei muuta kuin hauskaa, herkullista ja liikunnallista kesää!


      • gadi
        niin... kirjoitti:

        Eiköhän tuo, että itsensä syömishäiriöiseksi tunnustava kannustaa jatkamaan 600 kilokalorin dieetillä kerro jo kaiken.

        Sähän joka tapauksessa olet ajatellut liikkua aika paljon viikossa, joten suna en alkaisi kuihdutusdieetillä olemaan. Muuten menee voimat ja kunto ei todellakaan nouse.. Kahden lapsen äitinä haluat varmaan kuitenkin pitää itsesi hyvässä kunnossa!

        Eli itse neuvoisin sinua lisäämään ehdottomasti ruuan määrää. Muista ettei se ole pääasia kuinka paljon syö, vaan MITÄ ja MITEN syö.

        Tuolta löydät terveellisemmän tavan laskea kalorimäärät pohtiessasi syömisiä laihdutuksen aikana: http://www.kutri.net/kalorilaskuri.html
        Sivuilta löytyy myös muutenkin paljon kiinnostavaa luettavaa terveellisestä elämästä.

        Eli ei muuta kuin hauskaa, herkullista ja liikunnallista kesää!

        joo, kiitos vaan viesteistä :).

        on totta että toi on tosi pieni kcal määrä. pienin "mahdollinen".
        kalorilaskuria käytänkin. ja raskauden jälkeen len syönyt terveellisesti, mutta selvästi "liikaa" un paino vain pysyy.
        nyt haluan äkkiä ennen kesää edes vähän hoikemmaksi, jonka jälkeen sitten alan pitää yllä n 1400-1600 kalorimäärää päivässä. sitten ei kai painon pitäisi laskea tai nousta.
        herää vaan pelko, että hulluna lasket ja lenkkeilet, ja mitään ei tapahukkaan.
        tuntuu et pitää pelata ns. varman äälle.


    • gadi

      noni, hyvin oon pysyny tossa 600kcal määrässä, paitsi tännään, kun otin saunan jälkeen 3 olutta ://. no ei onneks noussu ku 1000 kaloriin syömiset tänää ja oon kävelly kuitenkin mäkisessä maastossa, et...
      huomenna ajattelin lenkkeillä lasten kanssa oikein URAKALLA.

      pilatesta oon tehny myös aina kun lapset antaa siihen mahollisuuden. toivon todella, todella, että onnistun tällä kertaa tässä.

    • gadi

      tästä mun dieetin terveellisyydestä... huomaa kyllä ettei tätä ole järkeä kauaa jatkaa, kun on heikottanu tänään niin kovasti.

      • JannaS

        Tuo kalorimäärä on hyvä ns. puolipaastolle, mutta ei pidemmälle aikavälille käytettäväksi. Itse olen laihdutukseni aikana pitänyt ns. tsemppiviikkoja, jolloin olen viiden päivän ajan syönyt 500kcal päivässä. Tsemppiviikkoja olen pitänyt 17 viikossa 3.

        Kaksi-kolme ensimmäistä päivää on aika tuskasia, vatsa kurnii, päätä särkee (vaikka kuinka joisi), eikä oikein jaksa tehdä mitään. Mutta kolmantena tai neljäntenä päivänä tapahtuu melkein ihme: Olo on tosi kevyt, nälkä ei vaivaa, eikä päätä särje. Tuntuu siltä kuin jaksaisi ja pystyisi ihan mihin vain!

        Olen kuullut ihmisistä, jotka ovat olleet täyspaastolla jopa 3 viikkoa, mutten tiedä kuinka terveellistä tuollainen on.

        Tsemppiä kuitenkin yrityksellesi, muista kuunnella kroppaasi, ettei mene överiksi!


      • gadi
        JannaS kirjoitti:

        Tuo kalorimäärä on hyvä ns. puolipaastolle, mutta ei pidemmälle aikavälille käytettäväksi. Itse olen laihdutukseni aikana pitänyt ns. tsemppiviikkoja, jolloin olen viiden päivän ajan syönyt 500kcal päivässä. Tsemppiviikkoja olen pitänyt 17 viikossa 3.

        Kaksi-kolme ensimmäistä päivää on aika tuskasia, vatsa kurnii, päätä särkee (vaikka kuinka joisi), eikä oikein jaksa tehdä mitään. Mutta kolmantena tai neljäntenä päivänä tapahtuu melkein ihme: Olo on tosi kevyt, nälkä ei vaivaa, eikä päätä särje. Tuntuu siltä kuin jaksaisi ja pystyisi ihan mihin vain!

        Olen kuullut ihmisistä, jotka ovat olleet täyspaastolla jopa 3 viikkoa, mutten tiedä kuinka terveellistä tuollainen on.

        Tsemppiä kuitenkin yrityksellesi, muista kuunnella kroppaasi, ettei mene överiksi!

        kunnon kidutusta ku muksut vetää sipsejä ja mies mättää karkkia ja bissee. kauheeta raastamista;).
        kyllä tässä hommassa perkele sitä itsekuria tarvitaan. vähän väliä tulee '"luovutus olo", mut EN ANNA PERIKS NYT


      • Anonyymi
        JannaS kirjoitti:

        Tuo kalorimäärä on hyvä ns. puolipaastolle, mutta ei pidemmälle aikavälille käytettäväksi. Itse olen laihdutukseni aikana pitänyt ns. tsemppiviikkoja, jolloin olen viiden päivän ajan syönyt 500kcal päivässä. Tsemppiviikkoja olen pitänyt 17 viikossa 3.

        Kaksi-kolme ensimmäistä päivää on aika tuskasia, vatsa kurnii, päätä särkee (vaikka kuinka joisi), eikä oikein jaksa tehdä mitään. Mutta kolmantena tai neljäntenä päivänä tapahtuu melkein ihme: Olo on tosi kevyt, nälkä ei vaivaa, eikä päätä särje. Tuntuu siltä kuin jaksaisi ja pystyisi ihan mihin vain!

        Olen kuullut ihmisistä, jotka ovat olleet täyspaastolla jopa 3 viikkoa, mutten tiedä kuinka terveellistä tuollainen on.

        Tsemppiä kuitenkin yrityksellesi, muista kuunnella kroppaasi, ettei mene överiksi!

        Itse olin superdietillä 5 viikkoa. Ei ruokaa, ei vettä. Piereskelyä vain ja oli tosi kevyt keijumainen olo. Suosittelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olin superdietillä 5 viikkoa. Ei ruokaa, ei vettä. Piereskelyä vain ja oli tosi kevyt keijumainen olo. Suosittelen.

        Piereskelevä keiju?


    • Dr Z

      mieti vielä terveydenhoitajasi kanssa, mitä ihmettä teet. Pyrkimys on PYSYVÄÄN painonlaskuun. Tuo 600 kaloria voi tehdä vain hallaa.

    • laske kulutuksesi

      Minä olen 500-600 kcal energialla noin neljän päivän pätkissä. Sitten syön normaalisti eli n. 1000-1200kcal muutaman päivän välillä ja taas otan 3-4 päivän pätkän 500-600 kcla. Tämä on minulle ainoa tapa laihtua. Kulutan tosi vähän vaikk aliikunkin tosi paljon. tällä tavoin kitkuttaen saan painoa hitusen alaspäin. Nopeita tuloksia ei tule.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe