Kauhee ku pitää kuunnella koko ajan. Haloo, meen kohta lekuriin! Ari-riippuvuus on outo mut ihana sairaus. En o ehkä ikinä ennen ollu näin koukussa kenenkään levyyn. Melkein,mut ei ihan näin pahasti...
ADDIKTIO
219
33332
Vastaukset
- kamalaa on..
kun arista ei vaan pääse millään IRTI.. levy koukuttaa, koko musiikki koukuttaa, kaikki arijutut, koko MIES, koko paketti ja se mahtava persoonallisuus.. siis voihan hemmetti sentään, tää ei todellakaan ole tervettä.
mä oon niin sekasin siitä. mistä tollasia miehiä löytää, onko muita olemassa???????????- ~~~
Osallistun tähän kuoroon nyt kun satun tässä oleen ja luulin yksin fiilisteleväni. Hetkeä juuri tässä paukuttelen korviin.
Levy tuli ostettua (tietysti!) ja ennakkosuunnitelmista huolimatta sitä nyt kuunnellaan ihan jatkuvasti. No täytyyhän siihen tutustua, kun vieraita kappaleita ovat. Koskahan sitä oppii kuuntelemaan jotain muuta. Nenänvartta pitkin katselee muiden musiikkivalintoja. Heh! - sekaisin!
Ai mä en ole ainoo, joka ei saa ajatuksia irti tosta miehestä...ihan hullua ja oon jo 22 vuotiaskin, en oo koskaan kehenkää jäänyt näin koukkuun. Jotain hypnotisoivaa on sen äänessä ja katseessa kun se laulaa!
- ex idiootti
pelkkä pelle koko ari, kupla kyllä puhkeaa kun siivet ei kanna ekan , levyn jälkeen hevi vaatii kyllä hevi artistin mitä se nulikka ei ole sori vaan
- jo 39v
sekaisin! kirjoitti:
Ai mä en ole ainoo, joka ei saa ajatuksia irti tosta miehestä...ihan hullua ja oon jo 22 vuotiaskin, en oo koskaan kehenkää jäänyt näin koukkuun. Jotain hypnotisoivaa on sen äänessä ja katseessa kun se laulaa!
jotain upeaa siinä äänessä tosiaan on - aivan hypnotisoivaa- koukussa täälläkin ja tyttäret myös.
- Ari vie
jo 39v kirjoitti:
jotain upeaa siinä äänessä tosiaan on - aivan hypnotisoivaa- koukussa täälläkin ja tyttäret myös.
äidit ja tyttäret?;D. Eipä ihme että jotkut "tosi äijät" karsastavat kovasti Aria..
- Leijona39
jo 39v kirjoitti:
Mä oon ihan sekaisin Arista ja ihanaa näin ARIN kun oli NRJ Live keikalla jossa esiintymässä oli Ari Koivunen sain Arin postikortin nimmareilla ja sit pääsin samaan kuvaan Arin kanssa poika otti kuvan nyt se on mulla koneella meinasin pyörtyy kun Ari otti kiinni mun olkapäästä ja sain muitakin kuvia noin 30 kpl Arista ja bändin muista pojista,mielettömän hyvä Live keikka en meinaa jaksaa odottaa kun saan levyn vasta Maanantaina.IHANAA se on varmaan tosi hyvä.
- kokemus sulla,
Leijona39 kirjoitti:
Mä oon ihan sekaisin Arista ja ihanaa näin ARIN kun oli NRJ Live keikalla jossa esiintymässä oli Ari Koivunen sain Arin postikortin nimmareilla ja sit pääsin samaan kuvaan Arin kanssa poika otti kuvan nyt se on mulla koneella meinasin pyörtyy kun Ari otti kiinni mun olkapäästä ja sain muitakin kuvia noin 30 kpl Arista ja bändin muista pojista,mielettömän hyvä Live keikka en meinaa jaksaa odottaa kun saan levyn vasta Maanantaina.IHANAA se on varmaan tosi hyvä.
kun et meinaa saada henkeäkään vedettyä lauseitten välissä.. ;) Harvojen herkkua vielä toistaiseksi. Voi hitto, taitaa ruveta käymään kateeksi...
- wanbbi
ex idiootti kirjoitti:
pelkkä pelle koko ari, kupla kyllä puhkeaa kun siivet ei kanna ekan , levyn jälkeen hevi vaatii kyllä hevi artistin mitä se nulikka ei ole sori vaan
oot vaan kateellinen. ne joilla on lahjoja nousevat pintaan. :) arilla on kyllä komea ääni.
- Ari vie tajun
sekaisin! kirjoitti:
Mä oon kans koukussa Ariin ja oon sua paljon vanhempi..Arin ääni on niin kiehtova, voisin kuunnella sitä koko ajan.
- huumoria
jo 39v kirjoitti:
Vai oletteko kenties tosissanne? Hypnotisoivaa vai?
Flekmaattinen esiintyjä, joka on täysin ulkopuolella, intensiteetti, läsnäolo ja heittäytyminen puuttuu kokonaan. Arista näkee että ei uskalla antautua vaan ajattelee laulaessaan vain sitä mitä muut mahtavat hänestä ajatella. Siitä se hypnoottisuus sulle tulee kun kaveri on arkana varpaillaan koko ajan.
Ääni on kyllä melko komea laulutaito kohtalainen ja peroona lähinnä samanlainen kuin itselläni nuormpana. Olin vielä kovempi suustani ja auktoriteeteetteja vastaan sodin, jos ei ajatuksensa istuneet mieleeni ja monet sillat poltin, hölmöä todella. Asiat sanoin aina suoraan kaunistelematta rohkeasti.
Tosin persoonasta sillä erolla että esiintyessäni unohdin lähes aina kaiken muun ja intensiteeti ja läsnäolo oli enmmän kuin kohdallaan siitä on moneta mainninat ja kunniakiirjat, kunnes sairastuin ja sain uuden pumpun.
Gipran - ON TYHJYYDEN TÄYTETTÄ
jo 39v kirjoitti:
Kuten otsikossa mainitsin, riipuvuus on sisäisen tyhjyyden korvike. Iihminen kehittää riipuvutta lähes mihin tahasna peittääkseen ahdistuksen etc.
Toisinaan kannataa kuunnella myös itseään! Vain niin voi vapautua. - ihanaa...loistavaa...
huumoria kirjoitti:
Vai oletteko kenties tosissanne? Hypnotisoivaa vai?
Flekmaattinen esiintyjä, joka on täysin ulkopuolella, intensiteetti, läsnäolo ja heittäytyminen puuttuu kokonaan. Arista näkee että ei uskalla antautua vaan ajattelee laulaessaan vain sitä mitä muut mahtavat hänestä ajatella. Siitä se hypnoottisuus sulle tulee kun kaveri on arkana varpaillaan koko ajan.
Ääni on kyllä melko komea laulutaito kohtalainen ja peroona lähinnä samanlainen kuin itselläni nuormpana. Olin vielä kovempi suustani ja auktoriteeteetteja vastaan sodin, jos ei ajatuksensa istuneet mieleeni ja monet sillat poltin, hölmöä todella. Asiat sanoin aina suoraan kaunistelematta rohkeasti.
Tosin persoonasta sillä erolla että esiintyessäni unohdin lähes aina kaiken muun ja intensiteeti ja läsnäolo oli enmmän kuin kohdallaan siitä on moneta mainninat ja kunniakiirjat, kunnes sairastuin ja sain uuden pumpun.
GipranPakko, esittää eriävä mielipide Arin läsnäolosta, intesiteetista ja heittäytymisestä. Itselläni on todellakin sellainen kuva, että Ari laulaa tunteella ja ja antaa itsestään pieniä paloja yleisölle juuri sopivasti.
Olen sen livenä päässyt todistamaan. Se tunne, joka Arista ilmennee esiintyessä, on jotain mitä en pysty sanoin kuvaamaan. Olin keikan jälkeen sanaton ja ihmeissäni voiko joku todella vaikuttaa minuun näin, vaikka en koko ihmistä edes oikeasti tunne.
Arin läsnäolo oli mielestäni uskomaton ja niin rehellinen yleisölle, oli juuri sellainen kuin on esittämättä mitään suurta ja ihmeellistä "rocktähteä".
Mutta jokainen meistä kokee asiat eritavalla ja siihen on oikeus. Ja äänestä vielä sen verran, että itselle Arin ääni live tilanteissa on jotain uskomatonta, pidän siitä jopa enemmän kuin levyllä...ja minua ei pienet virheet haittaa...eiköhän niitä tule joka artistille... - _Sam_
Leijona39 kirjoitti:
Ari on ihana ja kaikkee mitä idolilt voi toivoo...
Harmi etten ite päässy tonne nrj:n keikalle :( - tyytyväinen tyyppi
ex idiootti kirjoitti:
OOn samaa mieltä arista et ei se kyl miust hirveen hyvä laulamaan tai se on vähän "leso" vai mitä mieltä oot. Oliko siusta anna parempi kuin ari??
- puhut
ON TYHJYYDEN TÄYTETTÄ kirjoitti:
Kuten otsikossa mainitsin, riipuvuus on sisäisen tyhjyyden korvike. Iihminen kehittää riipuvutta lähes mihin tahasna peittääkseen ahdistuksen etc.
Toisinaan kannataa kuunnella myös itseään! Vain niin voi vapautua.olen samaa mielt ja kokemusta on ...
- Nimetön
ex idiootti kirjoitti:
Minua nauratti kun idols tuomarit oli Arin esityksen jälkeen niin maireita että muka Gillanin paikalle!! Hah hah. Ääni vaan ei riitä mailmalle vaikka Suomen idolsin voittaakin.Heikkotasoinen laulukilpailu!!
- Mutsi52
Aion ostaa Arin uuden levyn. Tykkään hänestä kuin hullu puurusta, hän on sulonen ja ihana.
- kuluttajat
korkeakulttuuri onkin eri asia kuin arin tarjoama viihde
- creer !?!
sekaisin kyllä olet mutta Arista... hohhoijakkaa!
- ovat
hyvin olennaisia epävakaan persoonallisuuden diagnostisia kriteerejä.
- Ari-addiktio
on pelkästään positiivista.
- Pari kertaa
kuunnellut ja ihan ok mutta ei noin sairaaks tehny!
- Ari
on todellakin yksi sielunkaveri, joka on niin koukussa ku voi olla Ariin, musiikkiin ja kaikkeen mikä vähänkin sivuu Aria itseään. Huolestuttavaa, päivät, illat ja kohta varmaan yötkin menee Ari juttuja lukiessa... Illalla Ari mielessä, aamulla taas. Onko tähän lääkettä? Mä jo haluaisin...
- Vastaaja72
Ja kun tätä on jatkunut jo puoli vuotta ja pahenee vaan...mutta eipä tähän lääkettä taida olla.
- sitä
lohduttautua sillä että onneksi on yleinen addiktio, tätä näyttää olevan liikkeellä aikas lailla. Eli ei ihan epänormaali ilmiö näköjään. Nautitaan uudesta ihanasta levystä vaan eikä murehdita turhia, kyllä se siitä..
- Arin ääni epävireessä!!.
sitä kirjoitti:
lohduttautua sillä että onneksi on yleinen addiktio, tätä näyttää olevan liikkeellä aikas lailla. Eli ei ihan epänormaali ilmiö näköjään. Nautitaan uudesta ihanasta levystä vaan eikä murehdita turhia, kyllä se siitä..
NRJ-järjestämässä tapahtumassa Tampereella,Arin laulu meni ääneltään "häiritsevän paljon vierestä" (sitä se tupakointi teettää!!),Vaasalainen hevi-bändi on ...PARAS!.
- sitten
Arin ääni epävireessä!!. kirjoitti:
NRJ-järjestämässä tapahtumassa Tampereella,Arin laulu meni ääneltään "häiritsevän paljon vierestä" (sitä se tupakointi teettää!!),Vaasalainen hevi-bändi on ...PARAS!.
joka ketjuun lässyttämässä. Vaasalainen bändi on Hard-Rockkia.
- tuo
Storm and... mikä lie teinibändi mitenkään edukseen esiintynyt Treella. Varsinkin laulajalla oli suuria vaikeuksia, tosin ei Arikaan tuolla loistanut.
Muutenkin tämä NRJ-konsertin juupaseipäs-leikki käytiin jo pari vkoa sitten. Ei viitsittäis aloittaa uudestaan... :) - ari<3
kun ihmettelit miksi ari laulo epävireisesti se johtu siitä, että ari ei kuullut omaa ääntään..- yleensä laulajilla on korvissa napit tai muut vahvistimet edessä että ne kuulee mitä ne laulaa. et turha syyttää arin tupakointia sen äänen epävireydestä!
- Nöff
Ari lauloi ihan sairaan epävireisesti nrj:n konsertis livenä ja se oli kamalaa kuunneltavaa!! Sil on kyl upee ääni ja sitä on ihana kuunnella levyilt..siel epävireisyys ei sentäs kuulu!!!
- pariin viikkoon
Juuri muuta kuunnellutkaan kuin Arin levyä. Pitäisi varmaankin, mutta kun ei pysty. Nytkin jalka vipattaa I Flyyyyyyyy...
- koukkuun jäänyt
Mä olen kanssa sitä kuunnellut jo viimeviikosta lähtien, kun koneelle latasin. Nyt sitten on vielä oikeakin lätty mitä kuunnella sanoineen päivineen...
Suosikkibiisi vaihtuu kyllä kokoajan. En muista koska olisin pitänyt jonkun levyn kaikista biiseistä näin paljon!
Kiitos tekijöille!- Nähnyt olen
eikä tuo arikaan ole kovin hyvä livenä.
Olen sen nähnyt ku jouduin kaitsemaan 11vuotiasta pikkusiskoa. sisko odotti innolla nimmareita mutta niitäkään suostunut ei antamaan, ylimielisiä tullut julkisuuden takia. ei nimmareita, ei edes pientä vilkaisua siskooni tai muihin faneihin.
Sisko hyvin pettynyt mutta jatkaa fanittamista. - Särkänniemellä
Nähnyt olen kirjoitti:
eikä tuo arikaan ole kovin hyvä livenä.
Olen sen nähnyt ku jouduin kaitsemaan 11vuotiasta pikkusiskoa. sisko odotti innolla nimmareita mutta niitäkään suostunut ei antamaan, ylimielisiä tullut julkisuuden takia. ei nimmareita, ei edes pientä vilkaisua siskooni tai muihin faneihin.
Sisko hyvin pettynyt mutta jatkaa fanittamista.Missä Ari ei pystynyt edes käydä syömässä ilman neljän järjestysmiehen apua..
Nuo nimmarinmetsästykset on muutenkin hanurista. Jos yhdelle antaa, niin heti on jonossa sata muuta. Ja aikataulu harvemmmin antaa mahdollisuuden pysähdellä fanien luona. Ja sitten on ylimielinen kuspää jos ei anna kellekään.
- muuten ois maassa
ellei ois noita biisejä ja varsinkin totta ääntä. Ennen en päässy ees petistä ylös. Nyt oon jo duuniakin hakenu ja ihan Arin ansiota.
- enpäs kerro
se kuulostaa iha naiselta... ainaki idolsissa ei millää pahal
- fiilis tosiaan
enpäs kerro kirjoitti:
se kuulostaa iha naiselta... ainaki idolsissa ei millää pahal
tulee. Kohoo noin pari metriä maasta.
- Kukaan muu ei enää
fiilis tosiaan kirjoitti:
tulee. Kohoo noin pari metriä maasta.
onnistu kuullostamaan mun korvissa miltään. Ari rulettaa mennen tullen.
- lokoso
Kukaan muu ei enää kirjoitti:
onnistu kuullostamaan mun korvissa miltään. Ari rulettaa mennen tullen.
ihana ari on niin ihana ettei kukaan muu oo tuonut sellasia fiiliksiä pitkään aikaan
- PIKKUPOITSULI
KUNNON HEVIUSKOTTAVA::::JEEEEEEEEEE!!!!!!!! JONEKIN ON ÄIJÄ:::::: JEEE herätkää pahvit tai sitten jatkakaa trollailua ;)
- koukussa hyvä!
Meillä on koko perhe jäänyt tuohon Arin levyyn koukkuun. Äiti pahiten... No kerrankin ei ole riitaa mitä autossa soitetaan!
- tyhmät ihmiset
ostavat mitä kerrotaan pitävän ostaa
- noin viksu
tyhmät ihmiset kirjoitti:
ihminen Ari-palstalle ajautui? Ettet vaan olis "hairahtunut" itsekin...
- vaivautuu
noin viksu kirjoitti:
ihminen Ari-palstalle ajautui? Ettet vaan olis "hairahtunut" itsekin...
kirjotteleen. Piilofani tietty. Mikäs muukaan. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta myöskään sivunsa.
- fiksupafiksu
ennenkuin pakahdut omaan "viisauteesi", kenen tai keiden levyjä pitäisi ostaa? Vai eikö siis saisi ostaa ollenkaan, vaan ladata laittomasti. Vai eikö ehkä kuunnella ollenkaan musaa, vaan rukoilla pää sylissä kirkossa ja rypistellä otsaa kaikelle ja olla niin s**tanan huolissamme kaikesta ja erityisesti niin helvetin vihaisia kaikille?!? Argggh...Grrrhhh (hammasten kiristelyä)
- miellyttää
jos ne ei tykkää niin ei ne kuuntelekkaan.
- täällä =)
=) =)
- harvoin
levyjä ,tän ostin ja varmasti tulen ostamaan niitä tuleviakin ! Sitä kun ei joku pikkupoika joka on kateellinen Arille voi ymmärtää, kai se on samaa hulluutta kuin joillakin urospuolisilla on hurmos johonkin naislaulajaan, Mieti sitä ! Ari on saanut sydämet läpättämään !
- Nimetön
Täällä 55-vuotias täti-ihminen, joka menetti sydämensä Arille kuultuaan Arin esittävän Idolsissa Pianoman-kappaleen. Jotain ihmeellistä Arin olemuksessa ja äänessä on, kun minäkin voin sanoa jääneeni koukkuun Arin suhteen. Onkohan kyseinen kappale Arin uudella levyllä.
- pianoman...
Nimetön kirjoitti:
Täällä 55-vuotias täti-ihminen, joka menetti sydämensä Arille kuultuaan Arin esittävän Idolsissa Pianoman-kappaleen. Jotain ihmeellistä Arin olemuksessa ja äänessä on, kun minäkin voin sanoa jääneeni koukkuun Arin suhteen. Onkohan kyseinen kappale Arin uudella levyllä.
on Arin uudella levyllä kakkos cd:llä, mukana myös On Top Of The World.
- löytyy
Nimetön kirjoitti:
niitä on kaks levyy siinä samassa toisessa on piano man ja se voittaja-biisi. hus hus - kauppaan siitä. me halutaan arille tuplaplatinata.
- terhi-78
olen kuullu arin levyn ku lainasin kaverilta ja nyt sormet syhyy ja haluan sen itse pian,aril on niin ihana ja komee ääni et menen aina kanalihal ku kuulen arin kappaleen radio novasta. Ja silloin huudatan radiota täysillä.
- heti.
pakko päästä kuuntelemaan.
- huomaan
että mammat on päässy jo liukuhihnalta kotiin soppakattilan ääreen ja siinä samassa on taas kiva ihkuttaa.
- soppaa
Mammasi kokkasi sulle tänään?
- täällä
soppaa kirjoitti:
Mammasi kokkasi sulle tänään?
Oon meinaan jääny pahasti koukkuun tohon levyyn. Siellä ei ole oikeestaan yhtää huonoa biisiä seassa. Kaikkia luukutettu aamusta iltaan.. :)
- "koukussa"
täällä kirjoitti:
Oon meinaan jääny pahasti koukkuun tohon levyyn. Siellä ei ole oikeestaan yhtää huonoa biisiä seassa. Kaikkia luukutettu aamusta iltaan.. :)
noihin useimpiin Arin idolsvetoihin, mutta tää levy ei nyt jostain syystä iske. Ääni on kyllä hyvä, mutta jotenkin liian pehmeä. Arin idolsvedot oli jotenkin paljon energisempiä, jopa silloin kun oli sairaana.
En kuitenkaan ole pyytämässä rahoja takaisin, kyllähän tätä kuuntelee, mutta koukussa en vielä ainakaan tunnusta olevani. Tosin olenkin kuunnellut platan vasta pariin kertaan, Hear My Callia tietenkin tuli luukutettua ju tuubista. - osittain
"koukussa" kirjoitti:
noihin useimpiin Arin idolsvetoihin, mutta tää levy ei nyt jostain syystä iske. Ääni on kyllä hyvä, mutta jotenkin liian pehmeä. Arin idolsvedot oli jotenkin paljon energisempiä, jopa silloin kun oli sairaana.
En kuitenkaan ole pyytämässä rahoja takaisin, kyllähän tätä kuuntelee, mutta koukussa en vielä ainakaan tunnusta olevani. Tosin olenkin kuunnellut platan vasta pariin kertaan, Hear My Callia tietenkin tuli luukutettua ju tuubista.samaa mieltä, että nää levyvedot on tavallaan "steriilimpejä", mutta sehän on luonnollista. Tietysti live-tilanne on eri tilanne kuin studiossa äänitetty. Varmasti näihinkin biiseihin tulee sitä energiaa vielä lisää ku Ari pääsee näiden kans sinuiksi ja rupee vetään niitä keikoilla.
Ja sitä kans, että mäki varmaan tarvin muutaman kuuntelukerran ennen kun koukutun tohon ihan täysin. :D Nyt soi toista kertaa. HMC on tietenki jo tosi lähellä sydäntä, ku sitä on tullu kuunneltua niin paljo. Uskon, että addiktoidun noihin loppuihinki, kunhan tulevat tutummiksi. :D
- Ari_pantter
Ari Koivusen levy on upea!!!!!!
olen muutenkin kannattanut Aria Aina Idolsissa!!!! Muute Ari jos luet tän viestin oon onnellinen!!!!! haluan sanoa,että olet koko ulottuvuuden paras laulaja ja haluaisisin mennä sun jokaiselle keikalle!!! P.s voitko lähettää sähköpostisi jos olet Ari Mikael Koivunen Terkuin:Ari_pantteri - huono ari
Ari on ihan perseestä en ees voi kuunnella sitä ku tulee jo paha olo ku se laulaa nii suurkeesti!!! Kuunnelkaa sunkkareita nii viisastutte!
- sitte
jso noin tulee paha olo. Ja mikä on sunkkAri?
- ~~~
pidä hyvänäs sunkkarit, ne on pakkopaidassa tehtyä teinareiden rahankulutus-musaa..
- HOHHOH HOO!
Taidat olla joku kateellinen poju?
- _Sam_
Ei sun tarvii sitä haukkuu jos et ite tykkää...voit sanoo ettei se kolaha sulle jne!!
- Sunkkarit..
Hmmm.. siis onko kyseessä Sunrise Avenue vai mikä?.. :) Noh, enpä ole kyllä Arin levyä vielä kuullu, mutta siis Sunkkareita kuunnellessa viisastuisin?.. :) Heh..
- Niin se vaan on...
Minulle kehuttiin tuota Koivusen pojan uutta levyä. Sanottiin että saa kuulemma vanhan heavy ukonkin oikein kuuntelemaan. No, minäpä sitten otin ja hommasin tuon levyn. PERKELE!!! TÄMÄ SÄLLIHÄN ON IHAN OIKEASTI HEAVY METAL MIEHIÄ!!! Oikein lämmittää vanhaa metalli sydäntä. Viellä löytyy nuorista nousukkaistakin ihan oikeita vanhanliiton heavy miehiä. Vaikkapa nyt esimerkiksi biisi Our Beast... Kuunnelkaa kakarat!!! Noin soi oikea aito vanhanliiton heavy. Ei tarvita mitään helvetinmoista mättöä eikä sen tuhannen eri genreä. Tämä on Heavy Metallia. PERKELE!!!
- toinenkin
old-school känsä meitsin lisäksi. Särökitarat, rummut (välillä tubla-basarilla), melodia, laulu ja fiilis. Niin vitun helppoo kun sen tajuaa.
- RISTUSNOTTA
Kyllähän osuvasti kirjoitat! juuri tuota "oikeaa" heviä, ilman ylimääräisiä ja turhia örinöitä! Just sitä kasaria! Kiitos! Kiitos! Kiitos! Siis biisintekijöille ja Arille!
- Erittäin toimiva
Pahoittelen että en ole seurannut tätä keskustelua pitempään, mutta tämä Koivunusen levy toimii jos jättää ennakkoasetelmat pois, se poika osaa laulaa ja tämä levy on tehty sille, löytyy kaikki hardrock elementit sekä kaikki laulajat, mut toi koivusen levy toimii ja poika osaa vetää kybällä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- pirulainen
estää monia idols-inhoajia tutustumasta tähän loistavaan äänitteeseen. Jos tämä Ari olisi ilmaantunut vaan jostain "tyhjästä" niin jopa samat henkilöt taputtaisivat tassujaan...
- Musikin kuuntelia
pirulainen kirjoitti:
estää monia idols-inhoajia tutustumasta tähän loistavaan äänitteeseen. Jos tämä Ari olisi ilmaantunut vaan jostain "tyhjästä" niin jopa samat henkilöt taputtaisivat tassujaan...
Ari ei osaa lausua ja eikä osaa laulaa.
Ihmettelen mikä siinä nyt noin vettää kovasti,
vai onko se vain levyn myynti taktikkaa. :( - sulla
Musikin kuuntelia kirjoitti:
vai onko se vain levyn myynti taktikkaa. :(ainakin oikeinkirjoitus hallussa. :P
- vaan leimat
pirulainen kirjoitti:
lähtevät, mutta Arin ääni on ja paranee. Vuosi kun kuluu ja on uudet Idols-haukuttavat, niin eipä Aria enää moiset taakat paina.
- ~~~
pirulainen kirjoitti:
teidän hevimetalli-hehkutuksille.. no minä ainakin. Jos nimittäin Arista ei parempaa irtoa, niin joo... ei kai nyt kuutpaita mut pettynyt oisin. Kyllähän tääkin meno menettelee mutta mä odotan jotain muuta vielä.. vähän räminää ääneen ainakin. Ja - toihan ON idols-levy - vai kuinkahan olen käsittänyt.
- jokaiselle jotakin
~~~ kirjoitti:
teidän hevimetalli-hehkutuksille.. no minä ainakin. Jos nimittäin Arista ei parempaa irtoa, niin joo... ei kai nyt kuutpaita mut pettynyt oisin. Kyllähän tääkin meno menettelee mutta mä odotan jotain muuta vielä.. vähän räminää ääneen ainakin. Ja - toihan ON idols-levy - vai kuinkahan olen käsittänyt.
-huttua tuttua. Kyllähän biiseissä on hittiainesta ja olen itsekin jo muutaman kuuntelukerran lämmennyt jokuselle biisille, mutta pikkasen rankempaa levyä odotin.
Ari kuitenkin itsekin totesi haastiksessa että levy on liian kevyttä kamaa Nummeen. Aikovat ilmeisesti esittää jotain raskaampaa settiä siellä, ei kyllä kertonut mitä. Ehkä biisit rankempina sovituksina..? - muokata
~~~ kirjoitti:
Aria mieleisekseen... Itse odotan myös vähän raskaampaakin tavaraa tulevaksi, mutta ääntä en haluaisi muuksi muuttaa. Niitä matalampia osuuksia voisi kyllä laulaa enemmän, hrrrrr (=kehräystä)... Balladeja on myös pakko saada välipaloiksi, ainesta kun on kauniisiin ja herkkiin tulkintoihin. Tippahan siinä simmuun tulee, mutta tulkoon. Kaikenkaikkiaan tämän ensilevyn anti miellyttää kovasti.
- Arin enkun
vai onko se vain levyn myynti taktikkaa. :(lausunta kestää jos imperium.net arvostelija (Mape) sanoo että se kestää. On kuulemma niin lahjomaton tyyppi. Se tylyttää ja kunnolla jos on tarvetta.
- ~~~
jokaiselle jotakin kirjoitti:
-huttua tuttua. Kyllähän biiseissä on hittiainesta ja olen itsekin jo muutaman kuuntelukerran lämmennyt jokuselle biisille, mutta pikkasen rankempaa levyä odotin.
Ari kuitenkin itsekin totesi haastiksessa että levy on liian kevyttä kamaa Nummeen. Aikovat ilmeisesti esittää jotain raskaampaa settiä siellä, ei kyllä kertonut mitä. Ehkä biisit rankempina sovituksina..?Oon varma että siellä sitten rytisee ja rämisee jo. Ihan sydän tutisee kun ajattelee. Jotenkin sen on aina aistinut kyllä että Ari on näitä "nopean toiminnan miehiä" paremmin kuin "hitaasti hiihtäviä". Saattaa tietysti olla kuvitelmaakin mutta musta se nauttii itse enemmän menosta ja meiningistä. Minä _niin_ odotan ja odotan sitä seuraavaa levyä. Toivottavasti ei Arin tarvitse koskaan langeta tuolle hempeelle linjalle, joka toki sopii sille myös, kuten ihan mikä tahansa musiikkilaji... oletan!
Tää on kyllä ymmärrettävää että tää levy piti olla hieman varovainen. Ihan hyvä silti. - ~~~
muokata kirjoitti:
Aria mieleisekseen... Itse odotan myös vähän raskaampaakin tavaraa tulevaksi, mutta ääntä en haluaisi muuksi muuttaa. Niitä matalampia osuuksia voisi kyllä laulaa enemmän, hrrrrr (=kehräystä)... Balladeja on myös pakko saada välipaloiksi, ainesta kun on kauniisiin ja herkkiin tulkintoihin. Tippahan siinä simmuun tulee, mutta tulkoon. Kaikenkaikkiaan tämän ensilevyn anti miellyttää kovasti.
Saisikin pojan yksityiskäyttöönsä ja aina vaatia siltä sen hetken mielialaan sopivaa musaa:D Siltä se onnistuisi jos keltään. Oispa se hienoo kun se tekisi erilaisia levyjä; Ihania balladi-levyjä, hiphoppii (sekin muuten menis) kaameeta metallii, poppii ja kaikkee siltä väliltä. Siltä varmaan onnistuu hienosti virrenveisuukin:D
Kyllähän se voisi pykätä vaikka joka toinen kuukausi uuden lätyn. Jokainen saisi täyden sarjan omaan makuunsa.
Onko se se Our Beast missä se vetää niitä matalia osuuksia? Mulla on hieman outo olo niistä. Jotenkin vierastan niitä, vaikka ne onkin jotenkin lumoaviakin. Mutta - mä olen niin julma ja raaka ihminen että haluan Arilta sitä repivää raakaa kurkkukorinaa ja täysillä. Se laulaa niin nätisti tossa levyllä, ihan liian nätisti. - mä tarkoitin
~~~ kirjoitti:
Saisikin pojan yksityiskäyttöönsä ja aina vaatia siltä sen hetken mielialaan sopivaa musaa:D Siltä se onnistuisi jos keltään. Oispa se hienoo kun se tekisi erilaisia levyjä; Ihania balladi-levyjä, hiphoppii (sekin muuten menis) kaameeta metallii, poppii ja kaikkee siltä väliltä. Siltä varmaan onnistuu hienosti virrenveisuukin:D
Kyllähän se voisi pykätä vaikka joka toinen kuukausi uuden lätyn. Jokainen saisi täyden sarjan omaan makuunsa.
Onko se se Our Beast missä se vetää niitä matalia osuuksia? Mulla on hieman outo olo niistä. Jotenkin vierastan niitä, vaikka ne onkin jotenkin lumoaviakin. Mutta - mä olen niin julma ja raaka ihminen että haluan Arilta sitä repivää raakaa kurkkukorinaa ja täysillä. Se laulaa niin nätisti tossa levyllä, ihan liian nätisti.siinä on kyllä sellasta synkistelyn makua, vaikka välillä vedetäänkin "kovaa ja korkealta". Eka kerralla "naulaannuin penkkiini" hämmästyksestä, kun lauluosuus alkoi. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat "liian nätisti" laulamisesta, mutta kurkkukorina taas käy mulla hermoon. Tausta saa mulle olla vaikka miten raskas, mutta solistin pitää laulaa. Mutta toivottavasti sinäkin saat kuulla sitä toivomaasi revitystä!
- osaa yhtään kirjoittaa
vai onko se vain levyn myynti taktikkaa. :(Pitää olla = musiikinkuuntelija
" = lauluääni
" = eikä laulaa (ja eikä osaa laulaa väärin)
" = pilkku tulee ennen mikä-sanaa
" = myyntitaktiikkaa
Kuinka kehtaat arvostella toista ihmistä laulu- ja lausuntataidoista, kun et osaa edes alkeellista kirjoitusasua?
- Nimetön
TULE, helvetin teini pelle.
- eksyit
Väärälle palstalle. Tuonnehan sinun piti mennä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=1500000000000115&subcat=2661 - mä repesin
eksyit kirjoitti:
Väärälle palstalle. Tuonnehan sinun piti mennä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=1500000000000115&subcat=2661tolle sun jutulle;DDD Ei ei, nyt täytyy lähteä jo nukkumaan. Öitä.
- Manta76
Paranee muuten kuuntelemalla tuo levy koko ajan, yleensä se on ollu minulla merkki hyvästä levystä.
- butthole surfer
vai niin..
- Metallimies
ainakaan tilatko levyä ukin-musiikista
- hahahahahahah
hahahahhahahahahahha...
- hahahahahahah
Kyllä liimanhaistelu on mahtavaa, hahahahahahahhahahahahahah
- Antti Muisku
Sen pojan lauluääni on kuin teinitytöllä. Olevinaan kova hevimies. Siitä on hevi kaukana kun se räkänokka alkaa laulamaan. Yhtä surkea kuin Antti Tuisku!!!
- julle-poni
kuule,ari on ihan hullun hyvä laulaja ja mummotkin laulaa mukana kun se laulaa!et älä valita. ja an´tti tuisku on ihan perseestä,ei ari!
- joku vaan
joo!! kun sitä pitää kokoajan kuunnella (kai nyt kun se on niin hyvää se musiikkia!!)no ei kai sille mitään voi kun ääni ja kaikki on niin hyper mega fantastista!!! ja fantastinsen näkönenkin on koko jätkä!!
- minunkin
mielestä Ari on aivan fantastinen, ihana ääni ja ulkonäkö! Kun Ari puhuu,niin jo siitäkin saa väreitä !! Voi niitä Arin silmiä, ne on niin suuret ja nätit!
- VKRK
Vähä kyll Ari on nii ***** !!! siis eka sen lvy tulee 30.5 siis keskiviikkona kauppoihin ja sitt viel Ari esitnyy Kaivarikonsertis :O
- Ari vie tajun
Minäkin olen pahasti koukussa Arin levyyn..pitää kuunnella kauppareissulla autossakin. Ari on iiihanaaaaaa..
- tajun se vie
myös minulta. Olen aivan koukussa..mutta Ariin koukussa oleminen on ihan mukavaa. Levy soi joka päivä:) ja livenä on kai pakko päästä kuulemaan tuota lumoavaa ääntä:)
- otto07
arin levyt on niitä hevi häiskien hautakivien kaatajien räminöitä yök
- xDDDDD
Päivän tyhmin kommentti! Vai että ihan hautakivien kaatajien musiikkia? Pikkasen oot idiootti. :DD
- Liima
xDDDDD kirjoitti:
Päivän tyhmin kommentti! Vai että ihan hautakivien kaatajien musiikkia? Pikkasen oot idiootti. :DD
Mikähän saatanan uusioneekeri tämäkin "Ari" on? Kuka vitun "Ari"?
- uusioneekeri
Liima kirjoitti:
Eikö tuo oo vähä rasistinen kommentti?
Täällä digataan kans Arista :) - vitun neekeri
Liima kirjoitti:
Jos vaikka meet kattomaan sitä vittua jos se löytyis sieltä.Ari on ihku
- joo joo zzzzzzzzzzz
muailmassa o muusikkiaki!!!!!!
- SEKAISIN ARISTA
ja biisit soi matkoilla, lenkillä ja kauppareissulla tietenkin mukana, niinkuin tuossa joku toinenkin kirjoitti! Kaikki on OK siinä miehessä ja alkakoon nyt sit se ARI-KESÄ !!! Minusta toi kuulosti niin kivalle. Kuuntelin Arin idoleita esim. Dioa ja tykkäsin ja ymmärrän Aria ..tolla äänellä on Arin hyvä jatkaa !! Tää addiktio on aivan huimaa!
- pläp
Arista kesä voi alkaa
Nosta tanssija jalkaa
Kohtaa pääsee rytmiin
Hypnoosiin ja transsiin
Päättymättömät illat, polttamattomat sillat
Arikoivusen taikaa, keskikesän aikaa
Hei siksi Koivunen laulaa
Riemun kuulla voit kaukaa
Ihmiseenkin tarttuu
Tietynlainen kaipuu
Kaikki juhlat päättyvät, sen kaikki tietää
Oot odotusta täynnä kunnes kupla puhkeaa
- True metal
Ari addiktio,menkää hoitoon helvetti.sen pennun rääyäntä pistää vaan vihaks,kattokaa ny sitä kloppii mikä yrittää olla jotain,se on vaan yks vitun tähdenlento,ei muuta!Pelkkä Pelle.
- kade kade
Oot kade.
- kukaan.
se siitä sitten.
- niistä mitä
oon ikinä kuullu niin ainoostaan Jim Morrison ja Kurt Cobain yltää samaan. Tota ääntä vois kuunnella koko ikänsä eikä ikinä kyllästyis.
- menossa
olenkin maanantaina, kerron tästäkin Arisairaudestani jospa lääkäri tutkisi mun pomppivan sydämeni! Ei Arin ääneen voi kyllästyä, ei koskaan ja kun helleaalto tulee Suomeen mä varmaan tarviin joka viikko lääkäriä, kun välil näen Arin keikoilla..huumaava olo koko ajan !! Hei mä olen sekaisin Arista jee jee,sekaisin Arista ..jee jee ! Enkä ole edes teini ihan jo yli kakskyt !!
- sssssssssisilisko
ÄLÄ VERTAA JIM MORRISONIA JOHONKI VITSIN ARI KOIVUSEEN
- oli velho
sssssssssisilisko kirjoitti:
ÄLÄ VERTAA JIM MORRISONIA JOHONKI VITSIN ARI KOIVUSEEN
kuten Arikin. Molempien äänessä on jokin helvetin hieno saundi, pohjavire. Ei sama, ei tosiaankaan, mutta molemmat lähtee viemään alitajuntaa. Niiden ääni tarttuu kiinni ja vie. Tuskin käsität, kun se on ihan fiilispohjaista eikä perustu mihinkään musiikinteoriaan tai muuhun paskaan. Mä oon kuunnellu koko Jimin tuotannon tuhat kertaa läpi, joten turha tulla mulle sanoon, et oon väärässä. Mä oon tasan tarkkaan oikeessa omassa suhteessani musaan ja vitut muusta välitänkään.
- tuli kaikki
oli velho kirjoitti:
kuten Arikin. Molempien äänessä on jokin helvetin hieno saundi, pohjavire. Ei sama, ei tosiaankaan, mutta molemmat lähtee viemään alitajuntaa. Niiden ääni tarttuu kiinni ja vie. Tuskin käsität, kun se on ihan fiilispohjaista eikä perustu mihinkään musiikinteoriaan tai muuhun paskaan. Mä oon kuunnellu koko Jimin tuotannon tuhat kertaa läpi, joten turha tulla mulle sanoon, et oon väärässä. Mä oon tasan tarkkaan oikeessa omassa suhteessani musaan ja vitut muusta välitänkään.
oleellinen. Ton sun viimeisen lauseesi kun kaikki ymmärtäisivät, mutta turha toivo. Hyvää kesää sulle ja annetaan Arin viedä.
- ja varmaan
tuleekin kuunneltua koko ikä.. Miten ihmisen lapsi on VOINUT saada tollasen äänen... Aaah ja oiihh
- Ari vie tajun
menossa kirjoitti:
olenkin maanantaina, kerron tästäkin Arisairaudestani jospa lääkäri tutkisi mun pomppivan sydämeni! Ei Arin ääneen voi kyllästyä, ei koskaan ja kun helleaalto tulee Suomeen mä varmaan tarviin joka viikko lääkäriä, kun välil näen Arin keikoilla..huumaava olo koko ajan !! Hei mä olen sekaisin Arista jee jee,sekaisin Arista ..jee jee ! Enkä ole edes teini ihan jo yli kakskyt !!
Lääkäriin minäkin menossa maanantaina. Olen yksi Ari-addiktion uhreista. Elämä mennyt sekaisin, Arin levyä täytyy koko ajan kuunnella.
- AIHETTAKIN
Ari vie tajun kirjoitti:
Lääkäriin minäkin menossa maanantaina. Olen yksi Ari-addiktion uhreista. Elämä mennyt sekaisin, Arin levyä täytyy koko ajan kuunnella.
JOS OLET MENNYT ARIN LEVYSTÄ SEKAISIN, ON AIHETTA HAKEUTUA PITKÄÄN TUTKIMUKSEEN.
- Ari vie tajun
AIHETTAKIN kirjoitti:
JOS OLET MENNYT ARIN LEVYSTÄ SEKAISIN, ON AIHETTA HAKEUTUA PITKÄÄN TUTKIMUKSEEN.
Epäilen auttaako pitkäkään tutkimus - sekaisin on menty ja ihanalla tavalla..en taidakaan mennä lääkäriin, en halua 'parantua' tästä vaivasta.
- KROONIKKO-OSASTO
Ari vie tajun kirjoitti:
Epäilen auttaako pitkäkään tutkimus - sekaisin on menty ja ihanalla tavalla..en taidakaan mennä lääkäriin, en halua 'parantua' tästä vaivasta.
ei auta kuin suljettu osasto ja levotsin lääkitys.
- aihetta miettiä
Ari vie tajun kirjoitti:
jos ei halua parantua sairaudesta , kannattaa todellä huolestua omasta tilastaan
- Sitä
ja varmaan kirjoitti:
tuleekin kuunneltua koko ikä.. Miten ihmisen lapsi on VOINUT saada tollasen äänen... Aaah ja oiihh
sopii miettiä, että mistä tollanen ääni tulee. Totaalisen ylimaallinen ja jumalainen, oon sulaa vahaa kun sitä kuulen.
- ääni on
Sitä kirjoitti:
sopii miettiä, että mistä tollanen ääni tulee. Totaalisen ylimaallinen ja jumalainen, oon sulaa vahaa kun sitä kuulen.
kuin hunajaa ja miten luontevasti Ari sitä käyttääkään..:) Olen seonnut...
- Ari vie tajun
aihetta miettiä kirjoitti:
jos ei halua parantua sairaudesta , kannattaa todellä huolestua omasta tilastaan
Tämä Ari-addiktio on niin hurmaavan ihana sairaus, että en todellakaan haluakaan parantua. Haluan 'kärsiä' sairauden loppuun asti. Kerrankin sairaus voi olla jotain näin positiivista..
- tarvetta
Ari vie tajun kirjoitti:
Tämä Ari-addiktio on niin hurmaavan ihana sairaus, että en todellakaan haluakaan parantua. Haluan 'kärsiä' sairauden loppuun asti. Kerrankin sairaus voi olla jotain näin positiivista..
ehkä täälläkin, tosin en taida haluta tästä irti. Jos oikeen pahaksi menee, olen ajatellut hypnoosia. Arin laulu on hypnotisoinut pään sekaisin, joten luulen että vastahyponoosista vois olla apua. Ehkä, ehkä ei. Mutta vielä tämä ainakin on silkkaa positiivistä, ainakin omasta mielestä.
- Twister
Uuteen levyyn?? Eihän se munille potkaissun ääninen tyyppi ole tehnyt kuin yhden levyn, joka julkaistiin ihan äskettäin...
- pointtis oli?
Onko joku väittänyt, että olisi tehnyt useamman levyn. On tehnyt yhden levyn, joka ilmestyi keskiviikkona, joten se on uusi. Onko noin vaike tajuta?
- kuultuaan
Ei se vaadi koko tuotantoa. Täs ei ole mun mielestä kyse ees biiseistä, koska ne voi olla kenen tahansa vaan nimenomaan äänestä. Arin ääni on addiktoiva tekijä, ei mitkään sanat tai sävellykset.
- että jokin koukku
kuultuaan kirjoitti:
Ei se vaadi koko tuotantoa. Täs ei ole mun mielestä kyse ees biiseistä, koska ne voi olla kenen tahansa vaan nimenomaan äänestä. Arin ääni on addiktoiva tekijä, ei mitkään sanat tai sävellykset.
siinä on. En vaan osaa määritellä mikä eikä oo tarviskaan. Riittää, että se on olemassa.
- Siivet Palaa
Luulin todella olevani ainut, joka on koukuttunut tähän levyyn! Ihanaa, että muitakin samoin ajattelijoita on.
Mutta tätä mä olen miettinyt niin paljon, et mikä suomalaisia oikein riivaa, kun pitää ihan vaan varmuuden vuoksi latistaa kaikki, jotka edes meinaa pärjätä. Kateus on täällä niin mieletöntä, että kun muualla kateudesta ostetaan parempi auto, kun naapurilla, niin täällä mieluummin naarmutetaan naapurin auto!
Eiks pitäis olla tyytyväinen, että meillä on näin paljon keskustelua herättävä idols -voittaja?
Tuolla jossain aiemmin oli ihanasti sanottu arismista. Taidan olla siis aristi!
Hyvää kesää!! kuultuaan kirjoitti:
Kai sitä kuka tahansa miespuolinen osaa kiljua, jos on jäänyt ties mitä vetoketjun väliin...
Ja radiosoiton luulis olevan paljon aktiivisempaa!Siivet Palaa kirjoitti:
Luulin todella olevani ainut, joka on koukuttunut tähän levyyn! Ihanaa, että muitakin samoin ajattelijoita on.
Mutta tätä mä olen miettinyt niin paljon, et mikä suomalaisia oikein riivaa, kun pitää ihan vaan varmuuden vuoksi latistaa kaikki, jotka edes meinaa pärjätä. Kateus on täällä niin mieletöntä, että kun muualla kateudesta ostetaan parempi auto, kun naapurilla, niin täällä mieluummin naarmutetaan naapurin auto!
Eiks pitäis olla tyytyväinen, että meillä on näin paljon keskustelua herättävä idols -voittaja?
Tuolla jossain aiemmin oli ihanasti sanottu arismista. Taidan olla siis aristi!
Hyvää kesää!!Aiempiakin Idiots-voittajia - Koivusella tulee kyllä nousemaan "kusi päähän"...
- Arska
dopinghood kirjoitti:
Aiempiakin Idiots-voittajia - Koivusella tulee kyllä nousemaan "kusi päähän"...
mut, eipä ole viimevuotisestakaan kuulunut kummempia ja Hanna Pakarinen on alkanut junnaamaan pahasti paikallaan! Minusta on ainakin positiivista et, välillä on erilainen "idoli". Ei kai se kusi sun päähäs nouse eli mitä väliä.
- noelle
Aikomukseni oli ostaa vain "On The Top Of The World" sinkku tänään kun ei budjetti oikein olisi riittänyt koko levyn ostoon mutta kun luin aamulla teidän kommentteja ja joka levykaupassa soi Arin levy niin pakkohan minun oli ostaa koko levy ja nyt olen aivan KOUKUSSA!!!Levy on soinut taukoamatta neljästä lähtien!:)Aivan MAHTAVAA musaa!
Niin kuin joku taisi mainita niin levy todellakin saa suun hymyyn ja muutenkin todella hyville fiiliksille!Minulla on ollut todella vaikeata viimeiset pari kk ja levyä kuunneltuani nyt pari tuntia niin olen aivan mahtavissa KESÄFIILIKSISSÄ ja tuntuu että mikään ei voi masentaa minua enään!:)
UPEETA,MAHTAVAA,ARI! - Sohvi
Oon *iha* koukus Arin uuteen levyyn!!!
Niinku äitiki! Iha Ari fanei koko perhe!
Me rakastetaan Arii, ja ollaan iha varmoi et Arista tulee MAAILMANKUULU! Sehän on siirtyny jo ulkomailekki. Ari on valtavan hyvä! Se on Aiva kuin meille kaikille valo, joka on tullut auttamaan meitä! Ari on IHANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - alanpa
se minäkin olla koukussa tuohon levyyn. Eilen ostin, mutta olin lyhyiden yöunien jälkeen vähän nuupahtaneessa mielentilassa, niin ei ihan heti auennut mulle. Mutta tänään oon kuunnellut lisää, pari kertaa kuulokkeilla ja parhaillaan luukutan stereoista ja HITTO tuo on kovaa kamaa! Kaikki biisit on mahtavia, tosiaankin täytebiisit unohtuneet. :D Arin ääni soi niin kauniisti ja jokainen biisi on tarttuva melodioiltaan ja kaikissa on mahtavia pikku yksityiskohtia. Ihan helmi levy!
Hyvä Ari! Oot paras ja ihanin!- ja timantteja
se Arin ääni on munkin mielestä ! Elämän harmaasta arjesta on tullut jotenkin aurinkoisempaa kun Ari alkoi talvella laulelemaan ja toukokuun odotuksen jälkeen tää levy on kullanarvoinen mun hyllyssäni, tosin se on melkein aina siel lautasella soimassa ! Ai ja nyt se soi radiossa, aletaan ehkä viimeinkin päästä siihen että Ari soi sielläkin usein, sitähän tässä on odotettukin! KAiKILLE Aria diggaaville HYVÄÄ JA IHANAA KESÄÄ !!
- Arvaa kuka
En nyt sanois et ari on hyvä en ymmärrä niitä jotka jaksavat kuunnella sitä kiekumista. Mut en tarkoita pelkästään sua vaan muitakin mutta jokaisella on omat mielipiteet asiasta! Mitä mieltä oot annasta?
- on kauhee
honottaja.
- sitä
on kauhee kirjoitti:
honottaja.
se on..
- arvaa kuka
on kauhee kirjoitti:
honottaja.
Ei anna oo niin kamala ainakaan mun mielest se on nätti ja hyvä laulaa se ei oo mikää leso niinkuin ari.!!
- eipäs...
arvaa kuka kirjoitti:
Ei anna oo niin kamala ainakaan mun mielest se on nätti ja hyvä laulaa se ei oo mikää leso niinkuin ari.!!
kinastella. Kesälomatkin kun ovat alkaneet.
- Trodella
Vitsi hittolainen että se niin koukuttaa, mä oon ku lahna rapalan vaapussa!!! Siis se koukuttaa!!! Siis se ari...uuh ja iih! Ihanaa...rasvaa peppuun ja keikalle. =D Iih!
- OI NIITÄ AIKOJA
NIIN, SIITÄHÄN TÄSSÄ ON NYKYÄÄN KYSE RASVAA PEPPUUN. PUPPEHOMMIKSI ON MIESTEN HOMMAT MENNY.
- Tinz
OI NIITÄ AIKOJA kirjoitti:
NIIN, SIITÄHÄN TÄSSÄ ON NYKYÄÄN KYSE RASVAA PEPPUUN. PUPPEHOMMIKSI ON MIESTEN HOMMAT MENNY.
No mulla on sama juttu todella hyvä levy on. Sitten siitä, että Ari on munkin paras idoli. Kukaan ei mun mielestä oo ollut noin hyvä!
- VOI EI!
Tinz kirjoitti:
No mulla on sama juttu todella hyvä levy on. Sitten siitä, että Ari on munkin paras idoli. Kukaan ei mun mielestä oo ollut noin hyvä!
Ari on oikeasti niin IHANA! Mä haluaisin keikalle.
Arin levy on mahtava. Ari on kuvia mulla on ihan sairaasti. Ja, jos näkisin jonkun lehden kannessa Arin kuvan niin ostan sen heti.
- addiktio
on minullakin Ariin ja siihen hänen maagiseen ääneensä. Se todellakin koukuttaa ja välillä tunnen olevani jossakin ihme sfääreissä kun kuuntelen Arin ääntä. Jo se Arin puheäänikin on niin suloinen ja ne silmät, voiko se Ari ymmärtääkään mitä se meille tekee olemuksellaan, ei varmaan !
- selvitys
siis mitä se ääni teille tekee?
saan samat fibat kun kuuntelen vanhan pulsaattorin koneen ääntä mummoni luona. - ymmärräkään,
ja se lisää sen ihanuutta:)
Tää on kyl pahin addiktio mitä on ollu, enkä oo ihan nuori enää:) - nuorenanukkunut009
Tässä nähdään kuinka Suomen kansa on typerää sakkia. Tehdään formaatti, jossa luodaan TUOTE ja sitten KAIKKI ajatteluun kykenemättömät massahysteriaan taipuvaiset pienisieluiset ihmispolot yhtäkkiä RAKASTAVAT tuota TUOTETTA.
Ei apua. Teille voitais myydä vaikka PASKAA jos siinä lukis päällä 'idols' tai muuta hienoa näteissä käärepapereissa. - jopa sinä
nuorenanukkunut009 kirjoitti:
Tässä nähdään kuinka Suomen kansa on typerää sakkia. Tehdään formaatti, jossa luodaan TUOTE ja sitten KAIKKI ajatteluun kykenemättömät massahysteriaan taipuvaiset pienisieluiset ihmispolot yhtäkkiä RAKASTAVAT tuota TUOTETTA.
Ei apua. Teille voitais myydä vaikka PASKAA jos siinä lukis päällä 'idols' tai muuta hienoa näteissä käärepapereissa.elät epätodellisessa.
ihmiset tarvitsevat idoleita voidakseen paeta sitä todellisuutta joka ympäröi heitä heidän arkisissa puuhissaan. Idoli on tarpeeksi kaukainen jotta siitä voi luoda haavekuvan omaan elämäänsä kuuluvaksi sankariksi, joka jonain päivänä saapuu valkealla ratsullaan noutamaan tätä rujoa ja rumaa ruumista, viedäkseen kohti auringonlaskua satujen saarille kultaiseen palatsiinsa. Näin sitä jaksetaan nuppi täynnä unelmia raahautua rullaattorilla jälleen aamulla maitokauppaan ostamaan edellisen päivän leipää halpiskorista.
Kyllä tämä on sata kertaa paree vaihtoehto kuin ostaa pari metrii naruu. - jokainen musiikki
Ei apua. Teille voitais myydä vaikka PASKAA jos siinä lukis päällä 'idols' tai muuta hienoa näteissä käärepapereissa.Ihan vaan tiedoksesi, että olemme eläneet jo vuosikymmeniä markkinataloudessa, onneksi...
Jokainen artisti on tuote, oli kyse sitten viihdetuotteesta tai mistä tahansa, mutta tuote pitää tuotteistaa ennenkuin se myydään asiakkaille, ja asiakkaita pitää olla että tuote esim bändi on yleensä edes olemassa... Nämä idols tähdet eivät ole niitä parhaiten tuotteistettuja, parhaita musiikkituotteita tällähetkellä Suomessa ovat Nightwish ja Lordi, molempien keulahahmoilla on bisnestajua ja he ovat myös kertoneet omasta tuotteistamisesta kaupallisen alan lehdissä... Usein artistilla ei itellä ole näitä bisnestaitoja ja sitä varten on mm levy-yhtiöt jne... Uusin tuotteistettu tuote lienee tämä Vaasalainen teinipoika bändi. Asko Kallonen, on muuten yksi parhaimpia tuotteistajia...
Tervetuloa tälle vuosituhannelle... - joka
Ei apua. Teille voitais myydä vaikka PASKAA jos siinä lukis päällä 'idols' tai muuta hienoa näteissä käärepapereissa.addiktoi, ellet ole sattunut kirjoituksista sitä huomaamaan. Tietysti hyvä lisä on Arin ihana persoona.
Jos toi sun kirjoittama homma pitäs paikkansa ni kai kaikki sit olis esim ollu ilkka faneja ym ym....
Ei jaksa rautalangasta vääntää, Arin äänen lumo on kuitenkin aivan todellista, kumma jos et ole sitä huomannut. - nuorenanukkunut009
jokainen musiikki kirjoitti:
Ihan vaan tiedoksesi, että olemme eläneet jo vuosikymmeniä markkinataloudessa, onneksi...
Jokainen artisti on tuote, oli kyse sitten viihdetuotteesta tai mistä tahansa, mutta tuote pitää tuotteistaa ennenkuin se myydään asiakkaille, ja asiakkaita pitää olla että tuote esim bändi on yleensä edes olemassa... Nämä idols tähdet eivät ole niitä parhaiten tuotteistettuja, parhaita musiikkituotteita tällähetkellä Suomessa ovat Nightwish ja Lordi, molempien keulahahmoilla on bisnestajua ja he ovat myös kertoneet omasta tuotteistamisesta kaupallisen alan lehdissä... Usein artistilla ei itellä ole näitä bisnestaitoja ja sitä varten on mm levy-yhtiöt jne... Uusin tuotteistettu tuote lienee tämä Vaasalainen teinipoika bändi. Asko Kallonen, on muuten yksi parhaimpia tuotteistajia...
Tervetuloa tälle vuosituhannelle...Kiitos että käytit ihan aikaa siihen, että
kirjoitit itsestäänselvyyksiä monta rivillistä.
Olen tietoinen tästä ilmiöstä joka vallitsee
kuvottavassa kapitalistisessa yhteiskunnassamme.
Vaikka tämä kaupallisuuden kirous on ikävä kyllä vallitseva, se ei estä minua kritisoimasta sitä.
Se, että muut ovat aivopestyjä ei saa estää omaa sananvapauttani.
Joukkoviestintä ja massakulttuuri typistävät viimeisetkin luovuuden ja vaihtoehtoisuuden idut
ja tämä nukketeatteri nimeltä idolit on vain huipentuma koko roskalle. - idols-tuote
Ei apua. Teille voitais myydä vaikka PASKAA jos siinä lukis päällä 'idols' tai muuta hienoa näteissä käärepapereissa.Kun katsoo noita jenkkien kisoja, niin siellä ne muottiin valetut tuotteet tepastelee lavalle toinen toisensa jälkeen valkohampaat hohtaen. Meillä ollaan hiukan vapaampia sentään... Arihan pisti kampoihin formaatin vaatimuksille, jos satuit seuraamaan kisoja. Ellet seurannut, niin et voi häntä arvostella kovin perustellusti.
- tulevat
Kiitos että käytit ihan aikaa siihen, että
kirjoitit itsestäänselvyyksiä monta rivillistä.
Olen tietoinen tästä ilmiöstä joka vallitsee
kuvottavassa kapitalistisessa yhteiskunnassamme.
Vaikka tämä kaupallisuuden kirous on ikävä kyllä vallitseva, se ei estä minua kritisoimasta sitä.
Se, että muut ovat aivopestyjä ei saa estää omaa sananvapauttani.
Joukkoviestintä ja massakulttuuri typistävät viimeisetkin luovuuden ja vaihtoehtoisuuden idut
ja tämä nukketeatteri nimeltä idolit on vain huipentuma koko roskalle.tavalla tai toisella aina esiin. Minusta se, että Arin kaltainen helmi sattui löytymään Idolsin kaltaisen paskaformaatin kautta on vaihtoehtoisuutta parhaimmillaan. Ymmärräthän, älä sulje korviasi ja silmiäsi vain ennakkoluulojesi takia vaan pidä ne ihan kaikelle auki. Kuuntele, katsele, pohdi ja päätä vasta sitten.
- äänen???
joka kirjoitti:
addiktoi, ellet ole sattunut kirjoituksista sitä huomaamaan. Tietysti hyvä lisä on Arin ihana persoona.
Jos toi sun kirjoittama homma pitäs paikkansa ni kai kaikki sit olis esim ollu ilkka faneja ym ym....
Ei jaksa rautalangasta vääntää, Arin äänen lumo on kuitenkin aivan todellista, kumma jos et ole sitä huomannut.Poikahan ulvoo kuin jalassa ois 3 numeroo liian pienet kalsarit. Poppipiipittäjä jonka äänellä ei ole mitään tekemistä hevi-laulannan kanssa. Tuiskun pojussa sentään oli vielä otetta mutta tämä Ari....voi voi voi. Harmi että apremmat putosivat kisassa aiemmin.
- nuorenanukkunut009
idols-tuote kirjoitti:
Kun katsoo noita jenkkien kisoja, niin siellä ne muottiin valetut tuotteet tepastelee lavalle toinen toisensa jälkeen valkohampaat hohtaen. Meillä ollaan hiukan vapaampia sentään... Arihan pisti kampoihin formaatin vaatimuksille, jos satuit seuraamaan kisoja. Ellet seurannut, niin et voi häntä arvostella kovin perustellusti.
Katselin kyllä (i)dollsseja aika tiiviisti. Kyse kun on kuitenkin kiintoisasta ilmiöstä (miksi kiintoisasta, se on toinen aihe se - musiikki siinä ei ole se ensisijainen juttu voin kertoa) ja hommasin levyn netistä ihan vaan nyt sitten kuunnellakseni sitä niin paljon mainostettua ääntä levyltäkin.
Ja täytyy todeta, että vaikka yritin laittaa ennakkoluuloni sivuun niin onhan se aika huttua.
Myönnettävä on, että kaikkien edellisten idolssien tekeleitten jälkeen tämä on kirkkaasti paras, mutta toisaalta, sen saavuttaminen ei paljoa vaadi. Levyllä on kaksi kuunneltavaa biisiä. Biisi nro 8, selkeää hittipotentiaalia, jonka arvioin irtoavan sinkuksi ennemmin tai myöhemmin.. ja sitten Kirka-coveri. Kaikki muu on kuin yhdellä otolla putkeen soitettua hevihumppaa, ja biisin vaihtumista ei todellakaan havaitse. Lyriikat ovat ala-astetasoa (toisaalta, fanilauma koostuu luultavasti juuri 10-12 vuotiaista) sovitukset törkeän ennalta-arvattavia, ja melodiakulut puhkeamispisteessä..
(siis niin käytettyjä) että näin. Ette voi enää valittaa ettenkö olisi kokeillut. - tota mieltä,
Katselin kyllä (i)dollsseja aika tiiviisti. Kyse kun on kuitenkin kiintoisasta ilmiöstä (miksi kiintoisasta, se on toinen aihe se - musiikki siinä ei ole se ensisijainen juttu voin kertoa) ja hommasin levyn netistä ihan vaan nyt sitten kuunnellakseni sitä niin paljon mainostettua ääntä levyltäkin.
Ja täytyy todeta, että vaikka yritin laittaa ennakkoluuloni sivuun niin onhan se aika huttua.
Myönnettävä on, että kaikkien edellisten idolssien tekeleitten jälkeen tämä on kirkkaasti paras, mutta toisaalta, sen saavuttaminen ei paljoa vaadi. Levyllä on kaksi kuunneltavaa biisiä. Biisi nro 8, selkeää hittipotentiaalia, jonka arvioin irtoavan sinkuksi ennemmin tai myöhemmin.. ja sitten Kirka-coveri. Kaikki muu on kuin yhdellä otolla putkeen soitettua hevihumppaa, ja biisin vaihtumista ei todellakaan havaitse. Lyriikat ovat ala-astetasoa (toisaalta, fanilauma koostuu luultavasti juuri 10-12 vuotiaista) sovitukset törkeän ennalta-arvattavia, ja melodiakulut puhkeamispisteessä..
(siis niin käytettyjä) että näin. Ette voi enää valittaa ettenkö olisi kokeillut.mä jotain muuta, Ollilan Mape taas tätä mieltä:
http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=6296
jne...vaan eikö olekin nastaa avautua S24:llä. :)
- 22v.
Levy on loistava ja tulin siihen tulokseen että stormwind kipaleella voitettaisiin vaikka euroviisut!! ihana kappale. Ja mikä ihme siinä miehessä on että se on koko ajan ajatuksissa, mistä tollasia miehiä sais enemmmän??
- just soi
Stormwind. :D Kyllä tällä voitettais ihan mikä vaan! Ari voittais kaiken, on se niin maaginen jätkä. Mäkin oon ihan sekasin siitä, sellanen helmi se on.
- mielessä täälläkin,
Se vaan on, ei sitä osaa selittää..
- akikiki
aki onminusta lapsellinen kärsäkäs ja musiikki yhtäja samaa rääkymistä
- -.,,-.,-.,.-
on Aki ja mikä on kärsäkäs?
- toi edellinen
-.,,-.,-.,.- kirjoitti:
on Aki ja mikä on kärsäkäs?
kirjoittaja, luulisin, ei vaan tiedän;D. En viitsi kertoa enempää, ettei mene yöunet, ei nimittäin ole lasten katseltavaa, eikä paljon muidenkaan..
- hehhu
toi edellinen kirjoitti:
kirjoittaja, luulisin, ei vaan tiedän;D. En viitsi kertoa enempää, ettei mene yöunet, ei nimittäin ole lasten katseltavaa, eikä paljon muidenkaan..
paljonko ari maksaa kavereilleen että ne jatkaa sen ittensä aloittamaan kehumista? Surkee olematon jätkä koko ari
- pikachu1983
En sano ettäkö Koivunen ei olis hyvä laulamaan mutta joku muu olis silti saanut voittaa koko Idolsin. Jotenkin vain sellanen ääni ei uponnut meikäläiseen ku katoin Idolsia. Voihan tämä ko. henkilö jonkun suosikki olla... Kaikkee kivaa Arille ja pitäkööt hauskaa tulevilla keikoillaan :)
On tää kyllä vaan todella hyvä levy! Ite olin vähä epäilevä, mutta tää onkin pirun hyvä! Eilen levyn hommasin ja nyt kuunnellu ties kuinka monta kertaa tän levyn!
- Ullarules
miksi Ari lähti salkkareista pois, hieno mies vaikka lehdissä haukuttiinkin tanssitaitoa.
- tv-ohjelmia
Multa kyllä jäi nämä nyt huomaamatta, voi pahus!
- kun ei osaa
edes laulaa englanniksi, laulaisi suomeksi...
- intensiivikurssi
enkusta niin rupeet ehkä ymmärtämään... Ari artikuloi uudella levyllä välillä korostetunkin selkeästi hitaammissa osuuksissa. Ei mitään ymmärtämisvaikeuksia enkun tunneilla opetusta seuranneilla.
- Musiikista jotain ymmärtävä
Lopeta jo !!!! Koko levy on sieltä itsestään ja oikein syvältä sittenkin jätkä ei osaa muuta kuin huutaa musiikin tahdissa.
- täällä
näitä asiantuntijoita riittää ja paljon.
- Nimetön
Jos vertaa vaikka heavy rock klassikoihin kun Gillan,Dio yms. Ini ini!!
- kaikki laulas
samalla äänellä kui Gillan ja Dio, niin kyllä ois helvetin tylsää.
- Reall
kaikki laulas kirjoitti:
samalla äänellä kui Gillan ja Dio, niin kyllä ois helvetin tylsää.
Just, vois mennä Kimin kanssa samaan karaokebaariin kimittämään
- Ari vie tajun
Miks ihmeessä Arin täytyisi kuulostaa joltain Gillanilta? Ari kuulostaa omalta itseltään, hänellä on mielenkiintoinen ja persoonallinen lauluääni, jolla hän erottuu. Jos Ari laulaisi kuin Gillan, sitten olisi palsta täynnä imitaattoriksi moittijoita..
- Nimetön
Ari vie tajun kirjoitti:
Miks ihmeessä Arin täytyisi kuulostaa joltain Gillanilta? Ari kuulostaa omalta itseltään, hänellä on mielenkiintoinen ja persoonallinen lauluääni, jolla hän erottuu. Jos Ari laulaisi kuin Gillan, sitten olisi palsta täynnä imitaattoriksi moittijoita..
Tarkoitan että äänen laatu ei ole samaa tasoa!! Idols inisijä!!
- mun mielestä ei.
Toinen tykkää äidistä, toinen naapurin sedästä.
- Ari vie tajun
Nimetön kirjoitti:
Tarkoitan että äänen laatu ei ole samaa tasoa!! Idols inisijä!!
Kyllä Arin ääni on ihan samaa tasoa, ääni on vaan erilainen kuin mainitsemasi..
- IsoA Fani
Juu Ari On paras ostin sen levyn ja oot siihen koukussa myös nii mahtava ääni että tulee ihan kylmätväreet !!Ari Koivunen Euroviisuihin!!
- ei pärjää
kuin jollain laardi-paskalla joka ei kelpaa edes Arin levylle. Ei kannata lähteä.
- väreet
täälläkin Arin ääntä kuunnellessa, en voi ymmärtää mitä se onkaan tuo ihanuus. Ensin on kuuma ja sitten ..hellepäivinä vaan Ari soimaan ,niin viilenee!
- ....
ei pärjää kirjoitti:
kuin jollain laardi-paskalla joka ei kelpaa edes Arin levylle. Ei kannata lähteä.
Mulla ei tuu arista mieleen ku nykäsen matti, jotenki ovat aika samanlaisia... varmaan 5 vuotta ku mennään eteenpäin niin ari on samanlainen ku matti!
en osta levyy, naapurin penska kiljuminen riittää jo ihan hyvin! - unohtumattomia
.... kirjoitti:
Mulla ei tuu arista mieleen ku nykäsen matti, jotenki ovat aika samanlaisia... varmaan 5 vuotta ku mennään eteenpäin niin ari on samanlainen ku matti!
en osta levyy, naapurin penska kiljuminen riittää jo ihan hyvin!tulkintoja... :DDD
- tilittää?;D
.... kirjoitti:
en osta levyy, naapurin penska kiljuminen riittää jo ihan hyvin!Jäikös vielä jotain sanomatta Oho-lehden artikkelissa?
kaupallisesti tehtyä paskaa. ostakaa sturm und drang tähän levyyn jää koukkuun. jätkät osaa soittaa ja laulaja siinä saatana teille rokkarin ääni. vast 17 v. imekää syk..vää idols ari hatussa kusi jo nyt fanittajat.
- ja ääni on
tolla laulajalla liian tavis. Ei mee perille.
- ei kiitos
Idols arille sanon fuck you ja noille sturm und drang kakaroille samat sanat.
- Sturmiksetkin
on tyyliltäään varsin kaupallinen paketti. Pappa betalar... Hyvin kyllä soittavat, mutta livelaulu ei ainakaan särkkärin konsertissa vakuuttanut, ei siellä Arikaan oikein onnistunut. Sturmiksilla on ihan erilainen tausta, taloushuolia vailla ja kotoa autettu,
muusikkoisä yms. Lykkyä tykö heille vaan, sitäpaitsi Sturmikset ja Ari diggaa toisiaan, älä sä rupee vihaa lietsomaan.
- ei niinkään biiseihin
Ari vois vetää muutakin ja uppois ihan samalla lailla.
- odotuksiin nähden
Olen jonkin verran pettynyt levyyn, siinä ei nimittäin tule Arin äänen monialaisuus esille.
Upeinta Arin äänessä on korkealta laulaminen ja tällä levyllä saa jatkuvasti laulaa matalalta.
Näillä biiseillä ei olisi idolsia voittanut.- näillä
biiseillä olisi idols voitettu kirkkaasti. Arin ääni on matalallakin niin älyttöman kaunis, ei muuta kun maailmaa valloittamaan.
Itse ilahduin, että Ari käyttää tässä levyssä matalaakin ääntä, se suorastaan hivelee korvia. - mieltä!
näillä kirjoitti:
biiseillä olisi idols voitettu kirkkaasti. Arin ääni on matalallakin niin älyttöman kaunis, ei muuta kun maailmaa valloittamaan.
Itse ilahduin, että Ari käyttää tässä levyssä matalaakin ääntä, se suorastaan hivelee korvia.Ari kuulostaa uskomattoman hyvältä sekä korkeissa että matalissa äänissä. Noita korkeita ollaan saatu kuulla pitkin kevättä, joten ihanaa päästä kuulemaan myös vähän matalampaa. Se äänihän suorastaan kehrää siellä alarekisterissä. ;)
- ella22
No aiankin Ari herättää keskustelua ja jakaa mielipiteitä..se on yksi hyvän artistin merkki. Harvemmin tälläisiä keskusteluja käydään jostakin toisesta artistista! Kaikkia ei voi Arikaan miellyttää ja se oliskin tylsää jos kaikkia miellyttäisi! Ari on ihan loistava persoona ja laulaja!!
- vinku.
intiaani ei osaa laula yhtään.
- arionihangumma
ensimmäinen menestyny idols VOITTAJA on Ari koivunen
joku pakarinen tai ILKKA JÄÄSKELÄINEN on ihan surkeita, eikä niistä kuulunu ikinä mitään. hannakin on ihan sukka, ja sen enkun taito :DD
vihaan kaikkia teinejä jokka on silleen "Hej D44 0oN H3v4r1 KuUnt3leN Ar1 K0ivu5ta - taidat olla rasisti
kyllä suomessa saa laulaa kaikenlaiset ihmiset ja ihmiset ovat kylläkin kaikki samanarvoisia, sulla on huono toi näkö ja et taida kuullakaan enää kovin hyvin, hanki vanhus kuulolaite,jos et oo kuullu Arin laulua !
- teiniyteen
arionihangumma kirjoitti:
ensimmäinen menestyny idols VOITTAJA on Ari koivunen
joku pakarinen tai ILKKA JÄÄSKELÄINEN on ihan surkeita, eikä niistä kuulunu ikinä mitään. hannakin on ihan sukka, ja sen enkun taito :DD
vihaan kaikkia teinejä jokka on silleen "Hej D44 0oN H3v4r1 KuUnt3leN Ar1 K0ivu5tase hurmos ja tekee ihmisille ihan hyvää. Hyvä kun vihdoinkin meillä on tällainen artisti,josta saadaan noin hyvä into ja hurmos. Älä hermostu kuitenkaan niihin, se on vaan sellaista nuorena,minuakin naurattaa vaan, kun olen joskus sitä vuosia sitten itsekin tehnyt tuota iiikkk ym. Silloin vaan ei voinut kirjoitella nettiin näin nopeilla aikatauluilla kuin nyt! Hassuahan se on toisaalta, mutta no antaa olla!
- mä vaa..
Arin levy on todella hyvä! vaikka siihen ei sitä Lordin kappaletta laitettukkaan....(ei sitä siin ees tarvita). ainakaa mun mielestä. noi kappaleet mitä siin levyl on on todella hyviä! eikä mua haittaa yhtään vaikka mitään ihmeen Lordin kappaletta ei siihe tungettukkaa!
- kulkee
Levy mukana mullakin minne ikinä menenkin. Itse yllätyin positiivisesti kuinka hyvä levy olikin. Toki toivoin sitä, mutta en ikinä uskonu kuinka upea levy onkaan saatu näinkin lyhkäsessä ajassa.
Kiitoksia vaan Arille ja levyn muille tekijöille upeasta setistä. Keikkoja jo innolla odotetaan ja itse myös raskaampaa joulua levyä!- Arin fanittaja!
Oon itekki hulluna Arii! Arilla on ihana ja kaunis ääni. Upea persoona ja hyvännäköinen. Miten Arista voi lähteä semmonen ääni!!!!!!! Joo, Ari-kuume nousee..... Jo yli 30! Mistä saa Ari-kuumemittareita? Saako niitä lääkäreiltä? Pitäis kato mitata varmaa..... Jep, levyä kuunnellaan! OLEN MUKANA TÄSSÄ ARI-ADDIKTIOSSA! ;D
- Jukser
Paskat Ari Koivunen on pelkkä kaupallinen idols paska. Äijä ei tee yhtäkään biisiä ite. Hirveetä kuraa!!
- muuten ole
tehnyt tää Kridekään,ihan vanhoja suomalaisii biisejä nyt uudella levyllä. Ei niitä biisejä ole pakko tehdä ite, pääasiahan on se lauluääni.
- Kummajainen
Joo, pakko kuunnella uudestaan ja uudestaan
- katsu22
Arista säteilee jotain kummaa energiaa ihmisiin...miten yks mies voi saada sellasta aikaan? Se ei edes ite tiedä sitä!! Mulla on ollut elämä ihan sekaisin ja iloa on ollut vaikea repiä yhtään mistään, mutta kun Ari astui ihmisten tietouteen se on huokunut koko ajan ihan tajutonta voimaa ainakin muhun. Nyt kuuntelen sen musiikkia ja aina tulen paremmalle mielelle ja saan voimaa jaksaa!! Ei voi käsittää miten yhessä miehessä on niin paljon kaikkea.
- Temi-AriFan
Älä hätäile.Mäki oon koukus siihen kokonaan ja joka paikkaan pitää ottaa pm3 mukaan et pystyis kuuntelee sen levym biisei.:P Hyvä laulaja hyvät biisit...ei siin mitään pahaa oo.:D
- arppafani
kyllä vain, ari on mr. täydellisyys.
voiko toista samanlaista olla tän maan päällä?
oon ihan korviani myöten rakastunut!- joku
Niinpä!! Olispa noita enemmän!! Riittäisi meille kaikille.
- hastrian
laitos koko tyyppi
- ihmeellistä kyllä
Ihmeellistä kyllä, mutta koukussa olen kanssa. Ei mun pitänyt levyä ostaa mutta kuulin kaverilta pari biisiä ja sit hain oman. Aivan mahtavaa! Tästä levystä tekee hyvän varmaan se, mistä sitä arvostellaan, eli siinä on useamman eri tekijän biisejä, jolloin ne kaikki ovat erilaisia. Täytebiisit puuttuu tosiaan, niin ku joku tässä ketjussa totesikin...
Kiva huomata, että meitä koukkuun jääneitä on näinkin paljon!
fm76 - on aivan normaalia
addiktio on vahva ja se on ihan normaalia, pitkästä aikaa Suomessa tällaista lahjakkuutta kuullaan. Minäkin ihmettelen Arin kouluaikaisia opettajia ,miksei ne ymmärtäneet Arin lahjakkuutta musiikkiin. On aivan liian helppoa jos on rahaa lähteä tekemään biisejä ,kenties isällä ja suvulla on rahaa,siinä sitten lahjakkuudet pääsevät eritavalla esiin. Tiedetäänhän se sieltä pohjanmaalta on nyt helppo potkaista itsensä esiin isin rahoilla! Ari on ollut töissä eikä istuskellut isin tai äidin rahasäkin päällä!
- leet
luojan kiitos olen itse säästynyt tommosilta addiktiolta. -_-
- Budi
Voi voi... Arihan ei itse edes tee musiikkiaan. Mikä muusikko se sellainen on. Kuhan laulaa korkeammalta kuin pikkusiskonsa. Vähättelee ja nimittelee muita.
On olemassa oikeasti osaavia, taitavia ja uutta luovia artisteja jotka eivät kiiku parrasvaloissa vaan keskittyvät musiikkiinsa. Kuten http://www.youtube.com/watch?v=moqy4G74afc&mode=related&search=- Arska
tekeekö esittämänsä musiikin itse vai ei! Se kertoo jo paljon esiintyjän osaamisesta et, kotimaiset kovanlinjan musiikkimiehet tekevät hänelle biisejä! Ja viitatessasi lauluääneen, annetaan kuiteskin hänen edesmenneen pikkusiskonsa muiston olla rauhassa!!!
- ei ihme että koukkuuntuu
Ihmeellisen positiivinen ketju, vaikka täälläkin noita suomi24 häirikköjä esiintyy, jotka eivät koskaan mitään sulata.
Ei me koukkuun jääneet ainakaan kriitikoiden mielestä ihan surkeeseen levyyn olla koukkuun jääty, kun Mape Ollilakin antaa 8 arvosanaksi.
http://www.imperiumi.net/alb_2.php?id=6296- siis - -
levy-arvostelija on ihminen siinä kuin muutkin, ei hänen arvosana ole parempi kuin kenenkään muun. Itse annan 6/10 ja ihmettelen tätä hehkutusta.
- Ihmisethän ne
siis - - kirjoitti:
levy-arvostelija on ihminen siinä kuin muutkin, ei hänen arvosana ole parempi kuin kenenkään muun. Itse annan 6/10 ja ihmettelen tätä hehkutusta.
arvostelee. Itse antaisin kyllä 9 1/2. Vähän siihen tyyliin kuin tuuben kaikki videot kansan arvioinnissa. Todella tykkään.
- MiXu992
Ihmisethän ne kirjoitti:
arvostelee. Itse antaisin kyllä 9 1/2. Vähän siihen tyyliin kuin tuuben kaikki videot kansan arvioinnissa. Todella tykkään.
Joo, pidän todella paljon tästä levystä. Ja kuten joku aiemminkin sanoi niin täytebiisit puuttuvat. Joillain levyillä on vain muutama hyvä laulu ja loput sellaisia väkisin väsättyjä joita ei todellakaan jaksa kuunnella! Myöhemmin tulee sellainen olo että olisikohan kannattanut ostaa koko levyä.. Mutta Arin levyllä kaikki laulut ovat aivan mahtavia! Nyt vain odotan sitä hetkeä että näen Arin livenä! Asun todella kaukana Helsingistä mutta Kaivariin nyt olisi tarkoitus jotenkin päästä... Saa nähdä miten käy :D
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275