Eli onko kellään kokemusta kyseisestä grillistä? Näytti olevan turussa gigantissa 209€. Entä osaako kukaan sanoa aiheutuuko tuollaises valurautagrillistä niin suurta katkua kuin laavakivigrilleissä? Parvekkeelle suunnittelin ostavani tuon ja soitin asiasta isännöitsijälle ja parvekkeella oli kuulemma lupa käyttää kaasugrilliä, joskin ei suotavaa. Toivottavasti joku voi jotain vastat, kun pari iltaa jo kuumeisesti nettiä selaillu ja pähkäilly millaisen grillin ostan.
Landmann 00553
9
9115
Vastaukset
- Weber fani
saatta olla ihan hyväkin. Aika isokokoinen parvekekäyttöön mielestäni ( tuo on vain minun mielipiteeni :) sinähän sen päätöksen teet). Kyllähän noista kaasugrilleistä jotain käryjä tulee, kun rasva grillatessa tippuu polttimien päälle.
Jos grilliä saa suositella, niin seuraava voisi olla aika hyvä ostos.
Kaasugrilli Weber Q 100.
Etuja on paljon mm: Voi ottaa mukaan retkille pienen kokonsa vuoksi, kevyt, takuut, ei tiputa rasvaa polttimille (suojattu), riittävä grillausala ym.ym. Ennenkaikkea laadukas.- Valurautaparilagrilli
vaikutti aika pieneltä tuo grilli ja mistäköhän tuon merkkisiä voisi turun suunnalla käydä katsomassa, jos tietoa? Mitä eroa tuohon Q 220 kuin koko ja hinta? Eli kyseinen malli Q 100 ei ilmeisesti kärytä paljoa??? Se olisi tärkeä asia, kun parvekekäyttöön, mutta kun en ihan pientä haluaisikaan...
- kesägrillaaja
Valurautaparilagrilli kirjoitti:
vaikutti aika pieneltä tuo grilli ja mistäköhän tuon merkkisiä voisi turun suunnalla käydä katsomassa, jos tietoa? Mitä eroa tuohon Q 220 kuin koko ja hinta? Eli kyseinen malli Q 100 ei ilmeisesti kärytä paljoa??? Se olisi tärkeä asia, kun parvekekäyttöön, mutta kun en ihan pientä haluaisikaan...
Ainakin Bauhaus myy Q 100 mallia, oisinkohan nähnyt myös Gigantissa. Kieltämättä omasta mielestänikin vaikutti aika pieneltä, mutta laadullisesti varmasti tosi hyvä! Ei hötky ja kaikki osat mätsää.
- Laavakiviparilagrilli
Voisiko joku jolla kokemuksia KAASUGRILLIN käytöstä parvekkeella kertoa millaisia haittoja siitä on aiheutunut esim. Tummeneeko parvekkeen "katto"?, Vaikuttaako parvekkeen laseihin?
- ottanut
selvää saako parvekkeellasi yleensäkään käyttää kaasugrilliä, meinaan monessa paikassa on kiellettyä käyttää parvekkeella hiili- ja kaasugrillejä, ainoastaan sähkögrillit on sallittu.
- kokemusta?
Voisiko joku jolla kokemuksia KAASUGRILLIN käytöstä parvekkeella kertoa millaisia haittoja siitä on aiheutunut esim. Tummeneeko parvekkeen "katto"?, Vaikuttaako parvekkeen laseihin?
- Paimio
Meillä on kotona ja mökillä 553:set. Niissä on nuppi ongelmia, eli säätönupit pyörii tyhjää. Soitin maahantuojalle ja sai uudet nupit tilalle, ne toimi vuoden, sitten ne halkes...
Mökin 553:nen oli esilämmityksessä ja syttyi palamaan puuosistaan. Ilmeisesti puutaso on liian lähellä kuumaa päätyä. Kannen alumiininen pääty suli, kun ulkopuolella paloi puinen taso ja sisäpuolella lämmitti kaasuliekki. Hyvä ettei koko grillikatos palanut... Siinä grillissä joka on kotona on myös puuosat hiiltyneet päädyn läheltä. Ainakaan meillä ei ole käyttöä parilatasolle, tosin kuten alunperin luulimme. Hankimme tasot tilalle ritilän, mutta 35€ ritilästä on mielestäni kova hinta. - rillihirmu
Ostimme Gigantista tuon kyseisen grillin. Hiukan harmittaa, koska puurungon osat oli ainakin hiukan käyriä. Se ehkä menettelisi, mutta itse grillissä oli kulmaliitokset hitsattu huonosti kiinni ja yksi kulma olikin jo kokonaan rikki (irtipoikki siis). Samoin grillin kupu oli jo valmiiksi naarmuinen. Tänään on tarkoitus käydä vaihtamassa grilli uuteen, puhelimessa antoivat ymmärtää, että ensisijainen toimenpide on grillin korjaus, mutta hittolainen itse en ainakaan rupea odottelemaan korjattua grilliä kun kerran uusi hyvä grilli on olevinaan kaupasta juuri haettu. Saa nähdä miten käy..
Itse käytöstä ei ole siis vielä kokemusta, jos vaihto onnistuu niin toivottavasti malli on sentään käytössä kohtalainen. Eihän se mikään kaikkein kalleimmasta päästä tietty ollut, mutta ajattelin, kun merkki on Landmann niin laatukin olisi kuitenkin kohtalainen. Jää nähtäväksi.. - Parvekegrillailija
Itselläni on parvekkella Gampingaz kaasugrilli.
Siinä on sivuilla infrapunapolttimot, ja pohjalla laavakivet. Polttimoista ei tule liekkiä ja käryt ovat tästä syystä lähes olemattomat. Muuten ominaisuuksiltaan kuin mikä tahansa kaasugrilli. Erinomainen tuote yhden kesän kokemuksen parusteella. Noita tuo maahan Kaasuvalo Oy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760