tyhmä kysymys, mutta miten pidätte hiukset kurissa juostessa? hiukseni ovat n. olkapäille pitkät, ei mitkään spagettihiukset mutta näyttää silti naurettavalta kun hiukset pomppii ylösalas
Hiukset juostessa
13
2941
Vastaukset
- fdsfdsfjs
ps. en halua mitenkään poninhännälle laittaa
- pois
tai pidä auki.
- sitten
pois kirjoitti:
tai pidä auki.
Mene armeijaan! Saattaa poistaa tämän ongelman...
- Saana-Elisa
Jos on pitkätukka auki niin niska hikoaa ja tukka menee takkuun ja jos on ponnari niin kokemuksesta kerron että pitkien ja paksujen hiusten raskas ponnarikin painaa, pomppii ja hakkaa selkää. Ainoa oikea keino ainakin minulle on laittaa letit (Peppi Pitkätossu). Ei tule takkujakaan juostessa. Minä en ainakaan luovu pitkistä hiuksista!!!
- juoksijatyttö turusta
Itse en voisi kuvitella että juoksisin tai vaikkapa jumppaisin pitkät hiukseni auki.
Pieni tuulenpuuska ja ne ovat silmillä, hikoillessa hiki valuu niskavilloja myöden ja lisäksi lenkin aikana pahasti sotkeutuvat ja takkuuntuvat.
Paksut hiukseni myös kärsivät jos laitan ne kiinni soljella tai jollain tiukalla ponnarilla, en halua katkeilevia hiuksia niskaan.
Ainoa ja toimiva keino ja letittää hiukset. Palmikko taakse ja kesäkuumalla vielä lippis päähän, näin pysyvät siistinä ja ilman takkuja.- Muistelisin
Aikoinaan muistan kuulleeni, että tavallisella kankaisella hiusdonitsella hiukset eivät katkea. Mutta älä missään nimessä sido hiuksiasi tavallisella kuminauhalla tai hiusdonitsilla, jossa on pelkkä kuminauha, se nimittäin katkoaa hiuksia.
Hyväkuntoiset hiukset eivät kankaisessa hiusdonitsissa katkea. - onko sulla donarii?
Muistelisin kirjoitti:
Aikoinaan muistan kuulleeni, että tavallisella kankaisella hiusdonitsella hiukset eivät katkea. Mutta älä missään nimessä sido hiuksiasi tavallisella kuminauhalla tai hiusdonitsilla, jossa on pelkkä kuminauha, se nimittäin katkoaa hiuksia.
Hyväkuntoiset hiukset eivät kankaisessa hiusdonitsissa katkea.Ei hemmetti, onko jollain vielä omistuksessa hiusdonitseja? Ohoh, luulin että 1980-luku olisi ollut niiden kulta-aikaa...:)
- donitsit ja munkit
onko sulla donarii? kirjoitti:
Ei hemmetti, onko jollain vielä omistuksessa hiusdonitseja? Ohoh, luulin että 1980-luku olisi ollut niiden kulta-aikaa...:)
Hiusdonitsit on niin hyvä keksintö, että en usko kyseisen idean katoavat ikinä. Ehkä niiden käyttö *päälaelle 80-luvun tyyliin* on vain muuttunut :DD
ja vielä noista hiuksista juostessa... kyse on lähinnä siitä, että vaikka tuo hiusten kiinni pitävä juttu (oli se sitten solki tai pehmeää kangasta oleva donitsi) heiluessaan painaa ja katkoo hiuksia.
Eli tuo liike mikä syntyy juostessa on se syy, sillä ei ole merkitystä ovatko hiuksesi hyvässä kunnossa tai eivät (toki ne huonot katkeilevat muutenkin), hankaus ja heiluminen edes-takaisin rasittaa ja painaa. Samaan kohtaan kun laitat ponihännän 5x vkossa ja 10kk vuodessa, varmasti katkoo hiuksia vielä rasitus päälle.
Eli suosittelen tuota letitystä jos hiukset ovat pitkät. - minni_
Minulla ainut vaihtoehto on laittaa nuttura ja pinneillä kunnolla kiinni. Jos laittaisin pelkän ponnarin tai letit, olisin jo viiden minuutin päästä täysin kypsynyt ponnarin tai lettien pomppimiseen olkapäillä/ selässä..
On tullut muutama vuosi juostua näin, mutta nyt olen lievästi sanotttuna kyllästynyt ns pikku-myy kampaukseeni..parin päivän päästä kampaajalle. - alddagas
minni_ kirjoitti:
Minulla ainut vaihtoehto on laittaa nuttura ja pinneillä kunnolla kiinni. Jos laittaisin pelkän ponnarin tai letit, olisin jo viiden minuutin päästä täysin kypsynyt ponnarin tai lettien pomppimiseen olkapäillä/ selässä..
On tullut muutama vuosi juostua näin, mutta nyt olen lievästi sanotttuna kyllästynyt ns pikku-myy kampaukseeni..parin päivän päästä kampaajalle.rokkilettini pois. tukholma opetti.
- kutritar
Itselläni on pitkät ja paksut hiukset enkä voisi kuvitellakaan treenaavani hiukset auki, eikä mielellään pelkällä ponnarillakaan. Niin paljon ne hautoisivat niskaa ja liimautuisivat hikiselle iholle ja kasvoille.
Muuten tuo kutrien kesyttäminen ei ole sen hankalempaa kuin muutoinkaan. Ihan miten itse tykkää ja mikä sopii omille hiuksille pituuden osalta ja muutenkin. Voi laittaa ponaria,nutturaa sekä lettiä jos jonkin näköistä. Se on vain hyvä katsoa millä ne hiukset laittaa kiinni ja miten, ihan kuten muutenkin kampauksia tehdessä.
- pitkäletti
että juoksen pipo päässä, saattaa tulla vähä kuuma mutta ei kai siitä muuta haittaa ole
- 1st runner up
Olen laittanut pitkät ja paksut hiukseni poninhännälle kiinni kireästi jo yli kymmenen vuotta 4-5 pitkää lenkkiä tulee viikossa juostua ja ei hyväkuntoiset hiukseni siitä nyt ole kärsineet. Jos hiukset ovat kunnossa, en usko että ne nyt kärsii muutam tunnin viikossa jos ovat kiinni sidottuna. Tietty jos on kovin hennot hiukset niin ehkä sitten? Auki en voisi hiuksiani pitää, nehän liimautuvat kiinni ja olisivat tiellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696