VHH vieraita tulossa illalla!!!! Mitä tarjoan lihan lisukkeena? Käykö valko- ja parsakaali?
Perunaa ilmeisesti ei? eikä riisiä? AUTA!!!!!
VIERAILLE TARJOILU?
9
1817
Vastaukset
- Kapa Kaalinpää
Kaalilisäkkeet käyvät hyvin. Unohda peruna, riisi, pasta, leipä ja jauhot.
Miksipä et tekisi jotakin kaalipohjaista kasvislisäkettä wokkipannussa? Helppoa ja hyvää.- ostinkin
ruusukaalia ja parsakaalia!!!! Ei niissä kai paljon ole hiilareita????
- ytftvyghuji
Parsakaali on hyvää. Valkokaali tylsää (subjektiivinen näkemys huom.). Miten olisi haudutettu punakaali sen sijaan?
Paahtamalla uunissa avoimella uunipellillä tai grillaamalla pienissä alumiinifolionyyteissä juureksia ja kasviksia saat ihanat lisukkeet lihalle, kalalle tai kanalle. Ei jää vieraat perunan perään itkemään.
Esim. porkkanaa, lanttua, juuriselleriä, kesäkurpitsaa, paprikaa, sipulia, valkosipuleita (ei kynsineen vaan koko sipuli kahtia vaakasuunnassa, munakoisoa ....
Kypsät pavut esim. kidneypavut ovat myös namia.- valmistin
lisukkeeksi parsakaalia, ruusukaalia ja salaattia.
- rotissööri
tarjoa vihreitä palkopapuja keitettynä; ja päälle ketsuppia.
- niitä papuja
Ja oli todella hyvää! Kiitos vinkistä!
Tuota en ollutkaan keksinyt. Korvaa kyllä makaronin kaipuun ja enemmänkin. Maistuvatkin sentään joltain, wau! Ketsupissa tosin on sokeria, muttei sitä tarvitse laittaa paljon.
- tietämätön2
mitä tarkoittaa VHH ? ? Onko se ehkä Varsin Höhliä Hulluttelijoita ? ?
- Tepi.
Se on heidän ongelma, jos ovat rasvanrakastajia. Kokkaa ihan sitä mistä tykkää. Eri asia, jos jollain vieraalla on allergia, se pitää huomioida, muttei tuollaista vääristynyttä ruokavaliota.
- palturia
kuten yleensäkin teet näillä palstoilla.
Itse käytät paketillisen voita ja pullollisen öljyä kun teet ruokaa, ja ME muka ollaan rasvan rakastajia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663982Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152077Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61851Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361204- 271199
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et9845Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70818Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.40754Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24664- 36652