Saan vihdoin lopettaa ankean homman nykyisessä puljussa ja siirtyä parempaan paikkaan suuremmalla vastuulla ja loistavalla tulevaisuudennäkymällä. Palkkaakin tulee kivat 40% kuussa lisää. Hienoa.
SAIN
6
1977
Vastaukset
- mulls on elämässä muutakin ...
Mikään ei ole ikuista
- erittäin
iloinen, on mukava kertoa kaikille, että kävi hyvä tuuri, siis todella hyvä tuuri. Palkka ei sinänsä ole vielä kovin häävi (vajaat 2500e/kk), mutta mahdollisuus sen nostamiseksi reilusti päälle kolmen tonnin ovat todella mainiot ja mikä mukavinta, työ tullee olemaan helvetin upeeta. Ja vielä lisäksi se, että kyllä minunkin elämässäni on muuta kuin työ, mutta hei, se vie vähintään kolmasosan päivästä, eli kyseessä on iso asia. 8 tuntia päivässä on mukava tehdä työtä, mistä pitää sekä sellaista, mistä vielä maksetaan entistä paremmin. Olen helvetin iloinen ja jopa ylpeä itsestäni!
- jop
erittäin kirjoitti:
iloinen, on mukava kertoa kaikille, että kävi hyvä tuuri, siis todella hyvä tuuri. Palkka ei sinänsä ole vielä kovin häävi (vajaat 2500e/kk), mutta mahdollisuus sen nostamiseksi reilusti päälle kolmen tonnin ovat todella mainiot ja mikä mukavinta, työ tullee olemaan helvetin upeeta. Ja vielä lisäksi se, että kyllä minunkin elämässäni on muuta kuin työ, mutta hei, se vie vähintään kolmasosan päivästä, eli kyseessä on iso asia. 8 tuntia päivässä on mukava tehdä työtä, mistä pitää sekä sellaista, mistä vielä maksetaan entistä paremmin. Olen helvetin iloinen ja jopa ylpeä itsestäni!
nimimerkki "omaansa kyllästynyt"
- tarkemmin kertoa
jop kirjoitti:
nimimerkki "omaansa kyllästynyt"
koska en halua, että minut voisi tunnistaa. Sen kerron, että kyseessä on vastuullista työtä, jossa lähitulevaisuudessa tulee olemaan johdettaviakin. Se työ, mikä minulle on loistavaa, ei välttämättä ole sinulle. Silti kannattaa aina kilpailuttaa palkka ja osaaminen markkinoilla, ei siinä mitään voi ainakaan hävitä.
- jepulisman
tarkemmin kertoa kirjoitti:
koska en halua, että minut voisi tunnistaa. Sen kerron, että kyseessä on vastuullista työtä, jossa lähitulevaisuudessa tulee olemaan johdettaviakin. Se työ, mikä minulle on loistavaa, ei välttämättä ole sinulle. Silti kannattaa aina kilpailuttaa palkka ja osaaminen markkinoilla, ei siinä mitään voi ainakaan hävitä.
Hienoa! Onneksi olkoon!
Muistan kun itse sain kaksi vuotta sitten nykyisen duunini ja palkka nousi juurikin tuon 40-45%. Samalla pääsin pitkän yrittämisen jälkeen unelmaduuniini.
Olo oli kuin olisin kellunut pilvessä!
Kiva, kun viestistä sain muistoistani mieleeni sen hyvän fiiliksen! - Kiva juttu!
tarkemmin kertoa kirjoitti:
Mukava tosiaan kuulla, ymmärrän kyllä miksi olet noin ilonen koska itekki tykkään tehä töitä ja omassa määräaikaisessa työsuhteessani on melkein kaikki kohdallaan. Palkka on jees, työkaverit on tosi jees ja ite töissä kunto kasvaa.. :) En ole vissiin ranttu kun mieheni on samoissa hommissa niin valitusta saa kuulla joka päivä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2754699Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343040Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442877Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k302855Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761811Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061664Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 601429
- 951292
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2151190