Hei, Olen ollut astangassa vajaan vuoden. Nyt ajattelin mennä Helsingin joogayhdistyksen kesäjoogatunneille, joka on ihan perushathaa. Joskus olen kuullut, että kahta eri tyyliä ei saisi sekoittaa. Mitä mieltä olette pitemmälle jooganneet?
Astangan ja perusHathan sekoittaminen
3
812
Vastaukset
- frater ben...
Miten ne voisivat sekoittua? Onhan niissä yhteistä, mutta ovat periaatteessa aika erilaisia.
- omakohtaista
kokemusta. Yritän kommentoida ongelmaasi lyhyesti.
Älä pidä muita auktoriteetteina (ainakaan liiallisesti), vaan etsi kokemuksen kautta itsellesi parhaimmat tavat joogankin harjoittamisessa. Joogan asanoilla on vahva vaikutus sisäeritysrauhasiin ja sitä myötä mielentilaasi ja energiakenttääsi. Olet ainutlaatuinen yksilö, joten vain sinä voit sanoa, onko jokin asia sinulle hyväksi ja sen voit sanoa vain omakohtaisen kokemuksen perusteella.
Joku erityisen herkkä henkilö voi nähdä, missä sinulla on energiatukoksia, jännityksiä jne. ja osaa neuvoa oikeita asanoita niiden korjaamiseksi. Heitä kannattaa kuunnella, mutta itsellä on oltava päätösvalta. Harrastat toki joogaa itsesi hyväksi, et muita miellyttääksesi.
Olen törmännyt useinkin henkilöihin, jotka esittävät antaumuksellista joogan harjoittajaa jopa itse siihen uskoen. Pikkuasiasta ärsyynnyttyään he voivat täysin kääntää kelkkansa, esim jättää joogayhteisön. Joten luota vain itseesi :) Hyvää jatkoa, tulet löytämään sen mitä etsit.- MehiläinenMaija
Hei, kiitos vastauksesta. Olen nyt käynyt Hahthassa ja se on ehkä liian kevyttä. Saan hyvän olon Astangasta, mutta polvet vähän kärsivät. Hahta ehkä ei tähän elämäntilanteeseen sovi. Ehkä sitten myöhemmin. Kokeilen ehkä vielä noita välimuotoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818