Tapasin joku aika sitten vanhemman ihmisen, joka katseli minua poikkeuksellisen pitkään ja hymyili minulle paljon. Myöhemmin eri asiayhteydessä kuulin että tämä henkilö on uskovainen ja että hänellä on henkien erottamisen lahja. Asia jäi mietityttämään, tarkoittikohan tuo katse mahdollisesti että en olekaan kovin paha ihminen vaikka en ole täysin uskovainen. (ts.uskon Jumalaan mutta en liiku uskonnollisissa piireissä tai tuo omaa uskoa erityisen paljon esille.)
henkien erottamisen lahja
5
232
Vastaukset
- häneltä
Älä luota täältä saatuihin tietoihin.
- aloittaja
kun en varsinaisesti tunne kyseistä ihmistä.
- täällä niin
aloittaja kirjoitti:
kun en varsinaisesti tunne kyseistä ihmistä.
Se on täällä niin, että on todella pieni, ellei mahdoton täältä saada muuta kuin harhauttavan vastauksen. Ja se ei olis oikein koska vilittönyydellä sitä kysyt niin ansaitsen vilpittömän vastauksen.
En osaa ohjata miten asian selvität mutta aina on toivoa kun mahdollisuuksia jaksaa etsiä.
Sinuna, jos minulla on oikeus kantani kertoa, tutustuisin samalla vilpittömyydellä häneen ja osoittaisin tahdon tietää enämmän. Rehellisyydellä ja asiallisuudella pääsee joskus arvaamattoman pitkälle ja sinulla on mielestäni hyvin hyvä syy kokeilla "kepillä jäätä." - aloittaja
täällä niin kirjoitti:
Se on täällä niin, että on todella pieni, ellei mahdoton täältä saada muuta kuin harhauttavan vastauksen. Ja se ei olis oikein koska vilittönyydellä sitä kysyt niin ansaitsen vilpittömän vastauksen.
En osaa ohjata miten asian selvität mutta aina on toivoa kun mahdollisuuksia jaksaa etsiä.
Sinuna, jos minulla on oikeus kantani kertoa, tutustuisin samalla vilpittömyydellä häneen ja osoittaisin tahdon tietää enämmän. Rehellisyydellä ja asiallisuudella pääsee joskus arvaamattoman pitkälle ja sinulla on mielestäni hyvin hyvä syy kokeilla "kepillä jäätä."On niin vaikea tutustua neljäkymmentä vuotta vanhempaan ihmiseen, joka lisäksi asuu todella kaukana,ja jota ei tunne. Mielipiteitähän tavallaan kyselinkin, en niitä olisi tosissani ottanut. Mutta ehkä asia selviää joskus reaalielämässä jos niin on tarkoitus.
sinua Jeesuksen silmin: Jeesuksen silmät ovat täynnä rakkautta jokaista ihmistä kohtaan. Sinun tarvitsee vain ottaa vastaan hänen ehdoton rakkautensa. Jeesus on tie Isän syliin. Syli on avoinna -sinua varten...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä3811709Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san334649Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2512817Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1442584- 1071643
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo14104140 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.207832- 82830
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv60728- 10718